Interessant!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:10 schreef Dave het volgende:
Voorloper van de upsilon?
http://en.wiktionary.org/wiki/ɷ;
Ja nee...quote:Op zondag 9 maart 2014 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Speciaal voor het lekkere weer
Ik word er vrolijk van
En iemand van wie ik dus al eens muziek heb gehoord.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:38 schreef Dave het volgende:
Een Australische singer-songwriter zegt Google.
Er hangt nog wel... iets in de lucht. Dat gevoel van een mooie zomer avond ofzo.quote:
Nee, alleen geneukt geloof ik.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:48 schreef Prins_Pils het volgende:
Paar dagen niet geweest hier trouwens. Heb ik wat gemist? Aiciu en Rezzie getrouwd inmiddels ofzo?
Was leuk.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:47 schreef Prins_Pils het volgende:
Niet één van jullie iig![]()
Tenminste, dat denk ik.
Nee Aiciu is die 23 jarige... jij verwart hem met dat guppie van 14quote:
Oh...quote:Op zondag 9 maart 2014 20:44 schreef Prins_Pils het volgende:
Welles(heb hem op fb, vandaar dat ik dat weet
)
Ja, die Chizu en Aicu. Maar Aicu is aiaiaiaiaiaiaiai! (Da's m'n ezelsbruggetje)quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:13 schreef Dave het volgende:
Ik zou eerder zeggen Rezzie is lekker jong!.
Net? Dat horen ze al 5 á 6 jaar te hebben dan.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben nog maar net haar op de piemel.
Vanaf je 12e schaamhaar? Eh nee meestal niet hoor... Een gemiddelde tienerjongen begint pas op z'n 13/14e te puberen volgens mij...quote:Op zondag 9 maart 2014 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net? Dat horen ze al 5 á 6 jaar te hebben dan.
Morgen kan ik niet, sorry.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:38 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
OhHad mijn jas aan aangetrokken om naar je toe te gaan
Morgen?
5 jaar was ook een optie.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vanaf je 12e schaamhaar? Eh nee meestal niet hoor... Een gemiddelde tienerjongen begint pas op z'n 13/14e te puberen volgens mij...
Het krijgt bij mij overigens ook de kans niet te groeien xDquote:Op zondag 9 maart 2014 22:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vanaf je 12e schaamhaar? Eh nee meestal niet hoor... Een gemiddelde tienerjongen begint pas op z'n 13/14e te puberen volgens mij...
Het is niet alsof er niet geneukt wordt dan.quote:
Als ik iets níet sexy vind is het weggeschoren schaamhaar.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:43 schreef Prins_Pils het volgende:
Het krijgt bij mij overigens ook de kans niet te groeien xD
Jij scheert het kaalkaal? of trim je het?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:43 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Het krijgt bij mij overigens ook de kans niet te groeien xD
Mjah, zo helemaal glad... Brrr.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Als ik iets níet sexy vind is het weggeschoren schaamhaar..
Foto's! Dit zegt allemaal niets zonder foto'squote:Op zondag 9 maart 2014 23:13 schreef Bartjebart het volgende:
Poll: Het grote FOK![HOMO] schaamhaaronderzoek
Je schaamstreek is over het algemeen:
• Glad
• Milimeterwerk
• Kort geknipt
• Een knus oerwoudje
• Ik ben Chizu, 14, en ik snap niet wat jullie bedoelen met schaamhaar, ik ben hatske trots op mijn haar!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Met zo'n getraliede Wilkinson jetser kan er écht niks mis gaan als je gewoon rustig scheert, onder de douche ofzo.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:11 schreef Rezania het volgende:
Scheren jullie je ballen ook? Hoe? Ben bang dat ik een snee maak.
Ja, best ok. Vrijdag dus (platonisch) sushi wezen eten met vriendin, zaterdag filmpje gedaan met de missus en gisteren verjaardag van Luigi-senior gevierd. Al met al best relaxed en het goede weer was ook niet vervelendquote:
Er was zon!quote:
Nice!! En happy birthdad.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:53 schreef Luigi het volgende:
Ja, best ok. Vrijdag dus (platonisch) sushi wezen eten met vriendin, zaterdag filmpje gedaan met de missus en gisteren verjaardag van Luigi-senior gevierd. Al met al best relaxed en het goede weer was ook niet vervelend.
B'ohhhhh, decadent. (goh!quote:Hoe was Antwerpen?.
Niet te lang.quote:
Brak.quote:
Glad *ril* Alsof je een baby in bed hebt. Vind ik echt ZO lelijkquote:Op zondag 9 maart 2014 23:13 schreef Bartjebart het volgende:
Poll: Het grote FOK![HOMO] schaamhaaronderzoek
Je schaamstreek is over het algemeen:
• Glad
• Milimeterwerk
• Kort geknipt
• Een knus oerwoudje
• Ik ben Chizu, 14, en ik snap niet wat jullie bedoelen met schaamhaar, ik ben hatske trots op mijn haar!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Maar hoe lang? Omg wat gaat het langzaam.quote:
Wel glad maar niet iedere dag bijhouden... dus van dat "ik hala mijn wang aan je open" stoppelgedoe?quote:Op maandag 10 maart 2014 10:33 schreef Renesite het volgende:
Het moet er een beetje tussen in zitten. Vind een tondeuse ook nogal wat om het te milimeteren. Dus wel glad maar niet elke dag bijhouden!
Godtering wat een verhaal! Trilogie!quote:Op maandag 10 maart 2014 11:07 schreef Dirk het volgende:
Sorry, ik zit echt een HEEL verhaal te typen..
Tegen mij zei je nog dat er in het bed niet geslapen werd! BARRICADES!quote:Op maandag 10 maart 2014 11:10 schreef Dirk het volgende:
Toen overal ledematen en daarna samen in slaap gevallen. In HET BED dus, haha.
quote:maar door mijn gespierde-benen-onder-een-vetrol lichaam leek ik daarin op een soort wortel..
quote:Wachten, wachten, wachten. Bleek uiteindelijk toch gevonden..
.
Hoe was die term; management-samenvatting?quote:Op maandag 10 maart 2014 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Godtering wat een verhaal! Trilogie!
Gelukkig is t bijna pauze.
Wat voor schaamhaar/gevoelige wangetjes en vreemd gezicht-langs-lichaam-glij gedrag heb je nodig om iemand's wang open te halen met schaamhaar?quote:Op maandag 10 maart 2014 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel glad maar niet iedere dag bijhouden... dus van dat "ik hala mijn wang aan je open" stoppelgedoe?
Openhalen openhalen... laten we zeggen dat stoppels meerdere malen langs huid schurend geen fijn gevoel is. Dan denk ik altijd: als je er dan toch uit wil zien als een kind van 11 met een kale lul, hou t dan ook bij, ipv die stomme schurende stoppels omdat je te lui bent.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat voor schaamhaar/gevoelige wangetjes en vreemd gezicht-langs-lichaam-glij gedrag heb je nodig om iemand's wang open te halen met schaamhaar?
Ah, carpet burn zeg maar. Ja, dat is niet echt fijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Openhalen openhalen... laten we zeggen dat stoppels meerdere malen langs huid schurend geen fijn gevoel is.
Zal ik je even komen afzuigen onder bureau?quote:Op maandag 10 maart 2014 11:39 schreef LeBeau het volgende:
Ik had het als eerste gelezen, ik wil extra aandacht en waardering!
Leg het me uit, hoe kan je gladde haartjes krijgen, het goed bijhouden zonder tondeuse angst/scheerapparaat angst. Wat ik me bedenk is een schaarquote:Op maandag 10 maart 2014 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel glad maar niet iedere dag bijhouden... dus van dat "ik hala mijn wang aan je open" stoppelgedoe?
Sorry, pauze.quote:
Bodygroom? We leven in 2014quote:Op maandag 10 maart 2014 12:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leg het me uit, hoe kan je gladde haartjes krijgen, het goed bijhouden zonder tondeuse angst/scheerapparaat angst. Wat ik me bedenk is een schaar
Ik wil een ijsje.quote:
Oeh oeh oeh ijsjes!!!quote:Op maandag 10 maart 2014 12:43 schreef LeBeau het volgende:
Als Ang3l een ijsje krijgt wil ik ook een ijsje.
Meh.. ik heb een hekel aan nieuwe dingenquote:Op maandag 10 maart 2014 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bodygroom? We leven in 2014Vanalles op de markt.
Je voelt je toch altijd een beetje een klein kind.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:57 schreef LeBeau het volgende:
Is er hier iemand die een ijsje beschaafd op kan eten? Ik niet. Tenzij je uit een beker aan het lepelen bent is het toch altijd raar als je iemand aankijkt terwijl je ijs eet.
Ik voel me toch altijd een beetje ordinair, vooral bij schepijs. Je lippen en tong die over de zachte, koude lekkernij glijden, terwijl je hard je best doet om te voorkomen dat het zoete genot over je kin naar beneden druipt...quote:Op maandag 10 maart 2014 13:03 schreef Steve het volgende:
[..]
Je voelt je toch altijd een beetje een klein kind.![]()
Halleeeeeuw, dream big dude!quote:Op maandag 10 maart 2014 12:25 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb verder niet echt aandacht/waarderingseisen.
Ik wil een ijsje!!quote:
En een Bodygroom!quote:
Ligt er aan welke. heb er al 2 gemoldquote:
Pubichairs of steel!quote:Op maandag 10 maart 2014 14:12 schreef LeBeau het volgende:
Die Ang3l toch, met z'n gezichts-verscheurende, machine-slopende schaamhaar.
Ik las dat als pubi chairs en was even in de war.quote:
Nieuwe dingen?quote:Op maandag 10 maart 2014 12:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meh.. ik heb een hekel aan nieuwe dingen
Zo las ik t ook toen ik teruglasquote:Op maandag 10 maart 2014 14:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik las dat als pubi chairs en was even in de war.
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nieuwe dingen?
Die zijn al zowat van vorige eeuw!
Oh god...quote:Op maandag 10 maart 2014 13:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik voel me toch altijd een beetje ordinair, vooral bij schepijs. Je lippen en tong die over de zachte, koude lekkernij glijden, terwijl je hard je best doet om te voorkomen dat het zoete genot over je kin naar beneden druipt...
...sorry, waar was ik?
Oh, en dit soort gevaartes ook:
[ afbeelding ]
Daar is de issue volgens mij wel duidelijk.
Over je kin? Over je vingers. En daarna plakvingers. Bah.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik voel me toch altijd een beetje ordinair, vooral bij schepijs. Je lippen en tong die over de zachte, koude lekkernij glijden, terwijl je hard je best doet om te voorkomen dat het zoete genot over je kin naar beneden druipt...
...sorry, waar was ik?
[ afbeelding ]
Je zou je tomatensoep morsenquote:
Gewoon de bodygroom eroverheen.quote:
Ik geloof dat die is ingesteld op lichaamsbeharing van de gemiddelde man en niet op angorakonijnenquote:
Bodygroomer met standje "schaap".quote:Op maandag 10 maart 2014 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof dat die is ingesteld op lichaamsbeharing van de gemiddelde man en niet op angorakonijnen
Let it beeeeeeeeeehhh, let it beeeeehhh!quote:
Ik had eens een lunchafspraak met een lekker ding. Na de lunch zijn we een ijsje gaan halen want het was zulk lekker weer. Viel er een groot stuk ijs in mijn decoleteeeequote:Op maandag 10 maart 2014 13:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
...sorry, waar was ik?
[ afbeelding ]
En toen deed hij FLLLLBRBRBRBRBBRBRRHHRHRBRBHR?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had eens een lunchafspraak met een lekker ding. Na de lunch zijn we een ijsje gaan halen want het was zulk lekker weer. Viel er een groot stuk ijs in mijn decoleteeee
Hij heeft het wel schoongelikt jaquote:Op maandag 10 maart 2014 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toen deed hij FLLLLBRBRBRBRBBRBRRHHRHRBRBHR?
Wat fijn dat er aan me gedacht wordt op die momentenquote:Op maandag 10 maart 2014 15:18 schreef Tally het volgende:
O en ik moest nog aan je denken vanmorgen Ang3l. Mijn dochter zat in de draagdoek en ik had een laag uitgesneden shirtje aan en die deed inderdaad pfrtflfpepejejshsjaj tussen mn borsten
Kom maar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:Op maandag 10 maart 2014 15:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Kom maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat zou ik ook doen, is anders zonde van het ijs.quote:
aangepast.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:42 schreef LeBeau het volgende:
Beste Tally,
Je hebt lekkere tieten.
Met vriendelijke groet,
LeBeau
Ben je er al?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:38 schreef wonderer het volgende:
Ja hallo. Eerste dag is best oké tot nu toe.
Iedereen die er toe doet dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nou, maar eens zo'n ding kopen dan en proberen.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:51 schreef Dirk het volgende:
[..]
Met zo'n getraliede Wilkinson jetser kan er écht niks mis gaan als je gewoon rustig scheert, onder de douche ofzo.
quote:Op maandag 10 maart 2014 15:57 schreef Ambiguiteit het volgende:
Wat kijkt hij bezorgd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik denk dat er toch een soort schaamte is bij een apparaat dat daar speciaal voor bedoeld is. Want je kunt het wel bodygroom noemen, het is en blijft een lul-scheerder. Niet dat ik die schaamte voel, maar ik denk dat het bij de gemiddelde semi-hetero-man wel een rol speelt.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bodygroom? We leven in 2014Vanalles op de markt.
quote:Op maandag 10 maart 2014 15:57 schreef Ambiguiteit het volgende:
Waarom kijkt ie zo treurig? Is z'n puppy dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
P en ik kregen er laatst allebei een op de launch party van een of ander blad.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:02 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik denk dat er toch een soort schaamte is bij een apparaat dat daar speciaal voor bedoeld is. Want je kunt het wel bodygroom noemen, het is en blijft een lul-scheerder. Niet dat ik die schaamte voel, maar ik denk dat het bij de gemiddelde semi-hetero-man wel een rol speelt.
Die schaamte voel ik wel trouwens bij een neushaartrimmer. Die heb ik niet, maar zou ik ook NOOIT in een fysieke winkel willen bestellen.
Ik denk dat het weghalen van lichaamsbeharing überhaupt minder een hetero man iets is, want beharing = mannelijk en ontharen = niet mannelijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:02 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik denk dat er toch een soort schaamte is bij een apparaat dat daar speciaal voor bedoeld is. Want je kunt het wel bodygroom noemen, het is en blijft een lul-scheerder. Niet dat ik die schaamte voel, maar ik denk dat het bij de gemiddelde semi-hetero-man wel een rol speelt.
Ik heb geen idee. Om een of andere reden start Fok! bij mij nooit op met de meest recente pagina's, maar altijd een oud topic met foto's van SAJ. Echt altijd. En nooit hetzelfde topic.En daar jat ik dan foto's van.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom kijkt ie zo treurig? Is z'n puppy dood?
Schaamte? Waarom?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:02 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Die schaamte voel ik wel trouwens bij een neushaartrimmer. Die heb ik niet, maar zou ik ook NOOIT in een fysieke winkel willen bestellen.
Anno 2014 al lang niet meer hoor. hetero's trimmen, groomen, knippen, scheren etc alsof t een lievelust is. Oke, boer Harmsen en Hendrik Tokkie niet, maar die tel ik ff niet mee.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik denk dat het weghalen van lichaamsbeharing überhaupt minder een hetero man iets is, want beharing = mannelijk en ontharen = niet mannelijk.
Jajajaja, ik geef alleen maar aan wat volgens mij de gemiddelde semi-hetero nog altijd denkt.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schaamte? Waarom?
Ten eerste is de bodygroom geen lulscheerder maar een lichaamshaar scheerder, dus ook oksels en borst en zo.
Ten tweede is groomen wel zo ingeburgerd dat dat nergens voor nodig is.
quote:Ik zou die bij een neushaartrimmer eerder voelen ja
Ik denk dat dat heeeel erg mee valt, want die dingen verkopen ze tegenwoordig echt overalquote:Op maandag 10 maart 2014 16:06 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Jajajaja, ik geef alleen maar aan wat volgens mij de gemiddelde semi-hetero nog altijd denkt.
[..]
Ik denk dat je een te progressief schaamhaarbeeld hebt van de gemiddelde hetero-man.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Anno 2014 al lang niet meer hoor. hetero's trimmen, groomen, knippen, scheren etc alsof t een lievelust is. Oke, boer Harmsen en Hendrik Tokkie niet, maar die tel ik ff niet mee.
Die zit bij mijn baardtrimmerquote:Op maandag 10 maart 2014 16:07 schreef Luigi het volgende:
Hey, niks tegen neushaartrimmers he. Donders handig..
Ik ken veel hetero'squote:Op maandag 10 maart 2014 16:07 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik denk dat je een te progressief schaamhaarbeeld hebt van de gemiddelde hetero-man.
Hmmzz.. Dit vraagt om meer onderzoek.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat dat heeeel erg mee valt, want die dingen verkopen ze tegenwoordig echt overalDie zijn vrijwel geheel ingeburgerd. Ook in heteroland.
quote:Op maandag 10 maart 2014 16:06 schreef Ambiguiteit het volgende:
de gemiddelde semi-hetero [...] denkt.
Het ging ook over schaamhaar.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken veel hetero's
En jij hebt t steeds over schaamhaar.
Wil je er een?!quote:Op maandag 10 maart 2014 16:07 schreef Luigi het volgende:
Hey, niks tegen neushaartrimmers he. Donders handig..
Hier ja. Maar de bodygroom gaat NIET (alleen) over schaamhaar, dus vandaar dat ik zeg dat het geen lultrimmer is en er dus ook geen lultrimmertaboe op huistquote:
Je kijkt naar de verkeerde hoogtes. Niet alleen naar de zak kijken he, ook de okselsquote:Maar goed, misschien heb je gelijk. Ik baseer mij op een discussie van een paar terug tussen de productmanager Bodygroom een willekeurige groep mannen. En van wat ik in het zwembad tegen kom.
Ja. Door mijquote:Maar ik weet ook niet wat het actuele lichaamsbeharingsscheergedrag is van de Nederlandse man, maar daar is vast onderzoek naar gedaan.
Ik zeg ook niet dat de meerderheid t doet, ik zeg dat veel t doen en dat dat echt niks raars meer is en dus ook geen taboe.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:14 schreef Luigi het volgende:
Wij (mijn heterovrouw en ik) komen nog wel eens in (heteronormatieve) sauna's en hoewel opvalt dat een redelijk grote groep de boel scheert danwel bijhoudt, is dat laaaaaaaaaang niet iedereen. De wildgroeiers zijn nog steeds verruit in de meerderheid.
Nee, taboe is het niet meer, dat klopt.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de meerderheid t doet, ik zeg dat veel t doen en dat dat echt niks raars meer is en dus ook geen taboe.
Ik had het over schaamte, de weerstand bij mensen om het niet te kopen. Geen taboe.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de meerderheid t doet, ik zeg dat veel t doen en dat dat echt niks raars meer is en dus ook geen taboe.
Schaamte, taboe, potatoe, potatoe. Oke, wellicht is taboe iets sterker dan schaamte, maar we bedoelen hetzelfde.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:20 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik had het over schaamte, de weerstand bij mensen om het niet te kopen. Geen taboe.
En beschamend toch ook niet, om zoiets te kopen bij de bijenkorf/dixons/philips personeelswinkel/mediamerkt/overalwaarzedieinmiddelsalgewoonverkopen?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, taboe is het niet meer, dat klopt.
Deze hetero deed ver in de vorige eeuw al niet meer aan haar.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat dat heeeel erg mee valt, want die dingen verkopen ze tegenwoordig echt overalDie zijn vrijwel geheel ingeburgerd. Ook in heteroland.
En in het R&P SC topic doet de eerste er ook al niet moeilijk over. Dus jongens: We zijn een nieuw tijdperk ingegaan!quote:Op maandag 10 maart 2014 16:26 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Deze hetero deed ver in de vorige eeuw al niet meer aan haar.
Ja manquote:Op maandag 10 maart 2014 16:26 schreef Luigi het volgende:
Ik zag 'doxons' veranderen in 'dixons', Ang3l!
Keispannend.
Hmmz... Ik had het er laatst ook over met mensen uit de mode-wereld. Bij de gemiddelde semi-hetero man (daar heb je hem weer), is er een soort rare schaamte of weerstand om zich druk te maken over zijn uiterlijk. En dat ze het vaak "uitbesteden" aan hun vrouw/vriendin.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En beschamend toch ook niet, om zoiets te kopen bij de bijenkorf/dixons/philips personeelswinkel/mediamerkt/overalwaarzedieinmiddelsalgewoonverkopen?
Zou kunnen, ik deponeer de stelling weer ff bij de hetero'squote:Op maandag 10 maart 2014 16:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Hmmz... Ik had het er laatst ook over met mensen uit de mode-wereld. Bij de gemiddelde semi-hetero man (daar heb je hem weer), is er een soort rare schaamte of weerstand om zich druk te maken over zijn uiterlijk. En dat ze het vaak "uitbesteden" aan hun vrouw/vriendin.
Zouden bodygrooms niet vaker gekocht worden door vrouwen voor hun vriend/man? Zo van "hier Henk, doe wat aan je haar".
Ik betwijfel of dat een representatieve steekproef is.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik deponeer de stelling weer ff bij de hetero's
Omdat het allemaal nonhomofobe mannen zijn?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:31 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat een representatieve steekproef is.
Heb jij geen luigi-monobrauw?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:32 schreef Luigi het volgende:
Ik heb dat echt bij vlagen, dat ik me 'druk' maak over uiterlijk en zulks. Ga ik allemaal weer dure shampoo en geurtjes kopen en zulks. En dan weer maanden niet en douche ik weer gewoon met Lidle douchegel ofzo.
Maar goed ik ben toch een lelijke nerd dus maakt allemaal weinig verschil verder. Maar soms is het wel fijn voor je gevoel. Ofzo.
Gelukkigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Hahaha, ja kijk. Ik neuk alleen Brabandersquote:
DAT IS ONGEZOND, JARNO!!!!!!!!!quote:
Ik snap het niet. (quote:Op maandag 10 maart 2014 16:51 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hou je van fisten, dan bats je in Croma. Zoiets.
Ik sla over. Sorry.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:54 schreef Dirk het volgende:
Crisco is een soort bakboter-achtig spul, wat ook erg populair is als glijmiddel bij fisters. Het is een bekend merk in Amerika, hier wordt het amper verkocht.
quote:Op maandag 10 maart 2014 16:54 schreef Dirk het volgende:
Crisco is een soort bakboter-achtig spul, wat ook erg populair is als glijmiddel bij fisters. Het is een bekend merk in Amerika, hier wordt het amper verkocht.
Is een mengsel van palm en sojaolie, gedeeltelijk gehard.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:54 schreef Dirk het volgende:
Okay, ik vind het niet erg dat ik dit niet kende.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:54 schreef Dirk het volgende:
*haalt t weer uit het welkomstmandje*quote:Op maandag 10 maart 2014 17:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Okay, ik vind het niet erg dat ik dit niet kende.
Beetje te rap, maar goed.quote:
Weet wel dat, wanneer ik ooit een keer naar Eindhoven kom, ik nu wel echt een welkomsmandje verwacht.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*haalt t weer uit het welkomstmandje*excuuuuuuuse me princess....
Nep pornomo!quote:Op maandag 10 maart 2014 17:02 schreef LeBeau het volgende:
Okay, ik vind het niet erg dat ik dit niet kende.
Ik gebruik liever echte boter.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is een mengsel van palm en sojaolie, gedeeltelijk gehard.
quote:
ok. Hongerrr. Etennquote:Op maandag 10 maart 2014 16:54 schreef Dirk het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2014 16:37 schreef Ang3l het volgende:
Exterface! Die ken ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Su-per-mooi werk!
Ik merk het! Ik denk ik zeg het ff.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:31 schreef Dirk het volgende:
Ik heb een Duvel op, op een lege maag.
MERKEN JULLIE HET?!?! Zeg effe.
Lekker hequote:Op maandag 10 maart 2014 18:31 schreef Dirk het volgende:
Ik heb een Duvel op, op een lege maag.
MERKEN JULLIE HET?!?! Zeg effe.
Sorry papquote:Op maandag 10 maart 2014 18:28 schreef Dirk het volgende:
COSMOPUNT WAAR WAS JE?! I WAS WORRIED SICK!!!!! Not so sick als Ang3l maar ik dacht wel zo van "hm".
Toch op vakantie geweest?.
ja zeker! Hele mooie studio.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:30 schreef Dirk het volgende:
[..]
Exterface! Die ken ik..
Su-per-mooi werk!
Is hij je daddy? Ja joah ja?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:46 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Sorry papik zal me voortaan elke dag melden
Je kunt er ook ander haar mee trimmen schat. Niet dat jij daar ooit zou opkomen met die 3 borstharen van je, maar het kan!quote:Op maandag 10 maart 2014 16:02 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik denk dat er toch een soort schaamte is bij een apparaat dat daar speciaal voor bedoeld is. Want je kunt het wel bodygroom noemen, het is en blijft een lul-scheerder.
Want Adam en Eva hadden geen schaamhaar nadat god ze gecreëerd zou hebben?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:10 schreef Dave het volgende:
En bij 'Adam zkt Eva' was overigens iedereen volledig geschoren. Denk ik een voorwaarde om mee te doen aan het program.
Waarom zou ik anders naar dat programma kijken.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Want Adam en Eva hadden geen schaamhaar nadat god ze gecreëerd zou hebben?
Heb je daar trouwens zó specifiek op gelet?
Ja goeie vraag...quote:Op maandag 10 maart 2014 20:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar dat programma kijken.
Zonde...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:
Oh, nou ach jeequote:
quote:Heb jij down?
Ik weet serieus niet hoe ik daar op moet reagerenquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:09 schreef Dave het volgende:
Ambietje, wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeggen dat je up bentquote:Op maandag 10 maart 2014 23:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet hoe ik daar op moet reageren![]()
![]()
"Wat een debiele vraag is dat."quote:Op maandag 10 maart 2014 23:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet hoe ik daar op moet reageren![]()
![]()
Ik heb het bericht al een maand zie ik nuquote:
Niet elke minuut je grindr checkenquote:Op maandag 10 maart 2014 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb het bericht al een maand zie ik nubeetje laat voor een sneer of bijdehante reactie terug... En daarbij... elke vorm van aandacht is eigenlijk teveel voor zo'n faalhaas...
Heb ik nu minpunten in de gaynessranking?quote:
Je gaat down op de rankingquote:Op maandag 10 maart 2014 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb ik nu minpunten in de gaynessranking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |