SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.Order! Ordeeeeeeeeer!
@ lapo in vorige topic.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Aziatische weken. Wist je dat nog niet?
Zijn die eigenlijk lekker?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:59 schreef Etsu het volgende:
Jammer dat sushi niet as week in aanbieding is
Voorverpakte, nee. Maar bij mij verkopen ze wel van die paketten en kan je sushi zelf maken. Vind ik wel leuk om te doen.quote:
Nee die voorgemaakte. Zelf sushi maken vind ik te duur.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voorverpakte, nee. Maar bij mij verkopen ze wel van die paketten en kan je sushi zelf maken. Vind ik wel leuk om te doen.
Of bedoel je sushi zelf?
Die zijn smaakloos, plakken zo aan elkaar en zijn best zuurquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee die voorgemaakte. Zelf sushi maken vind ik te duur.
Ik had al zo'n vermoeden idd. Vooral omdat er altijd bij ons een 35% sticker op zitquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die zijn smaakloos, plakken zo aan elkaar en zijn best zuurBah.
Hou je niet van vis?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:32 schreef jffry101 het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders formuleren. Sushi eet je niet.
Gewoon in de blender gooien en drinkenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:32 schreef jffry101 het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders formuleren. Sushi eet je niet.
We nemen het mee in de evaluatiequote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:21 schreef Schuimpjes het volgende:
Waarom kan het nou nooit eens goed gaan?
gemist, mijn smm die vroeg er al naar. Ik zoek morgen of maandag wel even het bericht op dan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:19 schreef UncleSam het volgende:
Staat een bericht over die pods op plaza. De voorraden zijn verwisseld met andere pods.
Wat een drama dingen kratten als onderstel is nog onvoldoende. Eigelijk moet hij dubbel zo groot maar daar hebben we dus geen ruimte voor. Maar de instuwing is gewoon veel te hoog om dat fatsoenlijk te presenteren,.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:58 schreef exelletor het volgende:
Sushi eet je bij all-you-can-eat.![]()
Toch nog een inspiratieplein bij het thema, drama avond.
Ik zat gisteren ook al te kijken, want ik vond het ook vreemd. Bericht is pas om 17.45 geplaatst dus die heb ik gemistquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:19 schreef UncleSam het volgende:
Staat een bericht over die pods op plaza. De voorraden zijn verwisseld met andere pods.
Toen had ik alle acties ook al geteld.quote:Op zondag 9 maart 2014 09:22 schreef mujentas het volgende:
Ik zat gisteren ook al te kijken, want ik vond het ook vreemd. Bericht is pas om 17.45 geplaatst dus die heb ik gemist
Als je het bij komkommer, avocado, surimisticks en een beetje zalm van de AH houdt, dan is het echt niet duur.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zelf sushi maken vind ik te duur.
Beide is het niet veel bijzonders.quote:
Die superromige?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:59 schreef Schuimpjes het volgende:
Heb ook zin in sushi, maar het wordt spaghetti carbonara
Zijn we ook geweest. Ik vond het er erg lekker inderdaad, vriend vond het niet zo. Vond de bediening en keuken wel slordig; we hadden een aantal dingen niet gekregen. Bediening sprak voornamelijk Engels, ook wel een beetje vreemd.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Beide is het niet veel bijzonders.
Fugu op het Westelijk Handelsterrein is een stuk beter.
De bediening laat inderdaad te wensen over, maar de kwaliteit is uitstekend.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zijn we ook geweest. Ik vond het er erg lekker inderdaad, vriend vond het niet zo. Vond de bediening en keuken wel slordig; we hadden een aantal dingen niet gekregen. Bediening sprak voornamelijk Engels, ook wel een beetje vreemd.
Naast ons zaten 2 meiden en ik ving op dat ze nog nooit oesters gegeten hadden. Ze hadden er allebei 1 geprobeerd en daarna namen ze allebei zowat elke rond een oester![]()
Gezellig kleinschalig restaurantje ook. Niks vergeleken bij de vreetschuren zoals sumo, shabu etc. Als het aan mij ligt komen we er zeker nog wel terug.
En tot zover mijn recensie
Weblogger? Wat is deze?quote:Op zondag 9 maart 2014 14:52 schreef d4v1d het volgende:
Konjo druk in een park hier in de buurr. en dan om 5-6 uur als ze allemaal weer naar huis gaan komen ze hierlangs
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:50 schreef exelletor het volgende:
Wat denk jij wel niet, tuurlijk is het brutaal.
Het lijkt mij niks. Een XL bijvoorbeeld vind ik veel te massaal. Je kent 3 kwart van je collega's daar niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:36 schreef SLP_ het volgende:
Ik word altijd zo jaloers als ik in een andere AH loop en allemaal leuke producten zie die wij niet verkopen.Het lijkt mij zo leuk om in een supergrote winkel te werken waar je gewoon álles verkoopt
In de XL ben je volgens mij als medewerker volgens mij gewoon een nummertje inderdaad.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het lijkt mij niks. Een XL bijvoorbeeld vind ik veel te massaal. Je kent 3 kwart van je collega's daar niet.
Ja, een XL vind ik ook te groot hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 20:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het lijkt mij niks. Een XL bijvoorbeeld vind ik veel te massaal. Je kent 3 kwart van je collega's daar niet.
Voor de SMM, misschien. Afhankelijk van wie er zit. Binnen je team is dat niet zo, vind ik.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
In de XL ben je volgens mij als medewerker volgens mij gewoon een nummertje inderdaad.
Ik denk dat je toch weinig contact hebt met je collega's van andere afdelingen. De enige contact die je hebt met de kassa is waarschijnlijk 'De heer Schuimpjes, kassa bij alstublieft'.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor de SMM, misschien. Afhankelijk van wie er zit. Binnen je team is dat niet zo, vind ik.
Dat klopt, maar dat maakt nog niet dat je een nummertje bent. In een dorps- of wijkwinkeltje heb je in je hele winkel een team van 40 man. In een XL is jouw vulploeg, of de weekendkassaploeg, of de bakkerij, een team van x man. Je kunt geen 350 man kennen, maar dat hoeft ook niet - je kunt op een hele prettige manier werken in de vulploeg van een XL. Mits je een TL hebt die een beetje snapt hoe je een team bouwt, maar dat geldt overal.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch weinig contact hebt met je collega's van andere afdelingen. De enige contact die je hebt met de kassa is waarschijnlijk 'De heer Schuimpjes, kassa bij alstublieft'.
Of telefoon van kassa 3 of je even een streepjecode wil gaan opzoeken, want de klant heeft een product zonder codequote:Op zondag 9 maart 2014 20:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch weinig contact hebt met je collega's van andere afdelingen. De enige contact die je hebt met de kassa is waarschijnlijk 'De heer Schuimpjes, kassa bij alstublieft'.
Privé gebeld worden door een volslagen onbekende die vraagt of je kan invallen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Of telefoon van kassa 3 of je even een streepjecode wil gaan opzoeken, want de klant heeft een product zonder code
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Privé gebeld worden door een volslagen onbekende die vraagt of je kan invallen.
Onzin. Natuurlijk ken ik niet elke vakkenvuller of kassiere bij naam (Zeker de weekendhulpen niet.) maar binnen de teams kent iedereen elkaar wel en is het zeker ook gezellig werken.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar jij bent dan ook de hele week aanwezig, het parttimertje dat de koekjes komt vullen heeft in principe weinig tot geen contact met andere afdelingen.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:00 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Onzin. Natuurlijk ken ik niet elke vakkenvuller of kassiere bij naam (Zeker de weekendhulpen niet.) maar binnen de teams kent iedereen elkaar wel en is het zeker ook gezellig werken.
Valt ook wel mee, ik heb het idee dat er toch een hoop elkaar wel kennen van school ,via vrienden of bij elkaar in de buurt wonen. Zo groot is Ede nu ook weer niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:02 schreef mujentas het volgende:
Maar jij bent dan ook de hele week aanwezig, het parttimertje dat de koekjes komt vullen heeft in principe weinig tot geen contact met andere afdelingen.
Dat valt best mee hoor.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook de hele week aanwezig, het parttimertje dat de koekjes komt vullen heeft in principe weinig tot geen contact met andere afdelingen.
He?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:04 schreef NJ het volgende:
Zeker als ik kijk naar de afdelingsoverstijgende relaties die binnen mijn XL gevormd werden.
Na het personeelsfeest was er inderdaad altijd genoeg input voor de nieuwsbrief.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:04 schreef NJ het volgende:
Zeker als ik kijk naar de afdelingsoverstijgende relaties die binnen mijn XL gevormd werden.
Alleen niet zo ver krijgen dat je die mensen drie maanden met verlof stuurt he.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Na het personeelsfeest was er inderdaad altijd genoeg input voor de nieuwsbrief.
brb. Popcorn pakkenquote:Op zondag 9 maart 2014 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen niet zo ver krijgen dat je die mensen drie maanden met verlof stuurt he.
Werkte jij niet bij Albert?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:04 schreef NJ het volgende:
Tuurlijk niet. Alleen iemand overgeplaatst naar een andere afdeling.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen niet zo ver krijgen dat je die mensen drie maanden met verlof stuurt he.
Vooral doen, heb je in no time hele winkel tegen je.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Alleen iemand overgeplaatst naar een andere afdeling.
Waarom? Ging prima. Iedereen snapte ook waarom. Was niet in een XL trouwens, maar dat terzijde.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vooral doen, heb je in no time hele winkel tegen je.
En als je ze niet overplaatst naar een andere afdeling heb je vervolgens Kleffie & Beffie op de afdeling staan.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vooral doen, heb je in no time hele winkel tegen je.
Ach, jou kennende zal het vast op zo'n manier gebeurd zijn dat je dacht heel wat te zijn toen je dat deed.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waarom? Ging prima. Iedereen snapte ook waarom. Was niet in een XL trouwens, maar dat terzijde.
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En als je ze niet overplaatst naar een andere afdeling heb je vervolgens Kleffie & Beffie op de afdeling achter de restantencontainers staan.
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, jou kennende zal het vast op zo'n manier gebeurd zijn dat je dacht heel wat te zijn toen je dat deed.
Of is dat ook een internet-issue?
En dit bewijst dat je weer iemand bent die niet normaal en goed je taken kan uitvoeren in de winkel. Iets met impulsiviteit en je woorden terugnemen. Ga maar eens nadenken of je wel geschikt bent en of je taken nog wel kan uitvoeren, alvorens je anderen van alles beschuldigt.quote:
Je weet geeneens wat er stondquote:Op zondag 9 maart 2014 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dit bewijst dat je weer iemand bent die niet normaal en goed je taken kan uitvoeren in de winkel. Iets met impulsiviteit en je woorden terugnemen. Ga maar eens nadenken of je wel geschikt bent en of je taken nog wel kan uitvoeren, alvorens je anderen van alles beschuldigt.
Fijne avond.
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dit bewijst dat je weer iemand bent die niet normaal en goed je taken kan uitvoeren in de winkel. Iets met impulsiviteit en je woorden terugnemen. Ga maar eens nadenken of je wel geschikt bent en of je taken nog wel kan uitvoeren, alvorens je anderen van alles beschuldigt.
Fijne avond.
Ik ga niet slapen? Of trek je weer eens overhaastige conclusies en voordat je dat realiseert, zijn er weer onschuldige medewerkers ontslagen. Of hoe zit het?quote:
Gastquote:Op zondag 9 maart 2014 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen? Of trek je weer eens overhaastige conclusies en voordat je dat realiseert, zijn er weer onschuldige medewerkers ontslagen. Of hoe zit het?
Vrijwillig of gedwongen?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:29 schreef ikbenschipper het volgende:
Mensen worden altijd helemaal gek als er over overplaatsing van iemand gesproken word. Echt waar ik snap het echt niet. Er word gewoon een professionele organisatie gerund.
Tot zover het professioneel is. Er zijn genoeg mensen, denk aan Janneke bijvoorbeeld, die denken dat ze alles zijn en dat ze andermans werk en leven kunnen bepalen hoe en wat ze moeten doen terwijl er geen gewichtige redenen zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:29 schreef ikbenschipper het volgende:
Mensen worden altijd helemaal gek als er over overplaatsing van iemand gesproken word. Echt waar ik snap het echt niet. Er word gewoon een professionele organisatie gerund.
Zeg vriend, is het klaar nu. Ik ken jou niet en jij kent mij ook niet. Ik stop met mijn mening over jou te ventileren (sterker nog, dat heb ik al een week geleden gedaan, alleen het dringt bij jou nog niet helemaal door) maar accepteer jij dan ook dat je mij niet kent, en kap met zuigen. Waarvoor dank..quote:Op zondag 9 maart 2014 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tot zover het professioneel is. Er zijn genoeg mensen, denk aan Janneke bijvoorbeeld, die denken dat ze alles zijn en dat ze andermans werk en leven kunnen bepalen hoe en wat ze moeten doen terwijl er geen gewichtige redenen zijn.
In je contract staat gewoon dat overplaatsing mogelijk is:quote:Op zondag 9 maart 2014 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tot zover het professioneel is. Er zijn genoeg mensen, denk aan Janneke bijvoorbeeld, die denken dat ze alles zijn en dat ze andermans werk en leven kunnen bepalen hoe en wat ze moeten doen terwijl er geen gewichtige redenen zijn.
Fijn dat je realiseert. Enne, beloof me 1 ding: niet mij behandelen zoals je bij je werknemers doet, want dat komt niet goed. Oke?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zeg vriend, is het klaar nu. Ik ken jou niet en jij kent mij ook niet. Ik stop met mijn mening over jou te ventileren (sterker nog, dat heb ik al een week geleden gedaan, alleen het dringt bij jou nog niet helemaal door) maar accepteer jij dan ook dat je mij niet kent, en kap met zuigen. Waarvoor dank..
In de mijne niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
In je contract staat gewoon dat overplaatsing mogelijk is:
Je bent in principe werkzaam in winkel XXXX, Straatnaam te Woonplaats. Omstandigheden kunnen overplaatsing naar een andere winkel in (de omgeving van) je woonplaats noodzakelijk maken.
Degene die er nu steeds over doorgaat ben jij hé. Jij zocht net de discussie weer op.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fijn dat je realiseert. Enne, beloof me 1 ding: niet mij behandelen zoals je bij je werknemers doet, want dat komt niet goed. Oke?
En wat deed Janneke gister? Dat zie je niet he?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Degene die er nu steeds over doorgaat ben jij hé. Jij zocht net de discussie weer op.
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fijn dat je realiseert. Enne, beloof me 1 ding: niet mij behandelen zoals je bij je werknemers doet, want dat komt niet goed. Oke?
Ik ben hier niet 24/7quote:Op zondag 9 maart 2014 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
En wat deed Janneke gister? Dat zie je niet he?
Ik begin toch niet zomaar over iets? Nou dan.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben hier niet 24/7Al lijkt dat misschien soms zo
net of dat je de posts van gisteren niet hebt gelezenquote:Op zondag 9 maart 2014 21:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben hier niet 24/7Al lijkt dat misschien soms zo
Gedwongen, omdat andere winkels medewerkers te kort hadden en een bepaalde functie.quote:
Uiteraard snap ik dat een overplaatsing niet leuk is voor een medewerker. Maar laten we nu wel eerlijk zijn dat het ook bij het werk hoort om eens in een andere winkel te komen.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vast wel, maar als je dat 'n paar uur later leest ga je er toch niet meer op reageren en de discussie weer naar boven halen?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:35 schreef mujentas het volgende:
[..]
net of dat je de posts van gisteren niet hebt gelezen
Ach, wat is een paar uur?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vast wel, maar als je dat 'n paar uur later leest ga je er toch niet meer op reageren en de discussie weer naar boven halen?
Tuurlijk hoort dat erbij. Maar als je iemand die je niet mag, gaat overplaatsen, dan slaat dat nergens op natuurlijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:36 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Gedwongen, omdat andere winkels medewerkers te kort hadden en een bepaalde functie.
[..]
Uiteraard snap ik dat een overplaatsing niet leuk is voor een medewerker. Maar laten we nu wel eerlijk zijn dat het ook bij het werk hoort om eens in een andere winkel te komen.
Helemaal bij de functie van teamleider hoort het nu eenmaal ook wel.
Uiteraard hou je bij zoiets wel rekening met reistijd van een medewerker. Die moet normaal blijven.
Heeft Janneke dan iemand overplaatst die ze niet mag? Dat lees ik nergens.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tuurlijk hoort dat erbij. Maar als je iemand die je niet mag, gaat overplaatsen, dan slaat dat nergens op natuurlijk.
Niet dat het is gebeurd tot nu toe in mijn omgeving, maar theoretisch gezien.
Kan je lezen?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heeft Janneke dan iemand overplaatst die ze niet mag? Dat lees ik nergens.
Een gedwongen overplaatsing zal niemand leuk vinden, ondanks dat je er in je contract voor tekent. Lijkt me wel logisch toch?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:36 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Gedwongen, omdat andere winkels medewerkers te kort hadden en een bepaalde functie.
[..]
Uiteraard snap ik dat een overplaatsing niet leuk is voor een medewerker. Maar laten we nu wel eerlijk zijn dat het ook bij het werk hoort om eens in een andere winkel te komen.
Helemaal bij de functie van teamleider hoort het nu eenmaal ook wel.
Uiteraard hou je bij zoiets wel rekening met reistijd van een medewerker. Die moet normaal blijven.
En jij bent ook weer zo'n iemand die loopt te stoken, dus niet klagen achteraf.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:38 schreef Schuimpjes het volgende:
Dit begint qua zeiken op elkaar wel een beetje op de AGF Facebookgroep te lijken
Ja, de overplaatsing was omdat er een klef stelletje was wat anders niet meer aan werken zou toekomen..quote:
Maar dat was een overplaatsing naar een andere afdeling. Niet naar een andere winkel.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, de overplaatsing was omdat er een klef stelletje was wat anders niet meer aan werken zou toekomen..
He?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, de overplaatsing was omdat er een klef stelletje was wat anders niet meer aan werken zou toekomen..
Ja, waarom krijgen wij geen dikke bonus maar de mannen in pak @ Zaandam welquote:Op zondag 9 maart 2014 21:38 schreef Schuimpjes het volgende:
Dit topic begint qua zeiken op elkaar wel een beetje op de AGF Facebookgroep te lijken
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
En jij bent ook weer zo'n iemand die loopt te stoken, dus niet klagen achteraf.
Als er geen klik is tussen SM/ASM en een TL of ervaren medewerker kan een ruil maken beter zijn voor een ieder.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tuurlijk hoort dat erbij. Maar als je iemand die je niet mag, gaat overplaatsen, dan slaat dat nergens op natuurlijk.
Niet dat het is gebeurd tot nu toe in mijn omgeving, maar theoretisch gezien.
Tuurlijk is het nooit leuk maar je kan ook overdrijven over het drama daarvan.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een gedwongen overplaatsing zal niemand leuk vinden, ondanks dat je er in je contract voor tekent. Lijkt me wel logisch toch?
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, waarom krijgen wij geen dikke bonus maar de mannen in pak @ Zaandam wel!
Als iemand zijn draai heeft gevonden en goed kan opschieten met de collega's en er dus een goede sfeer hangt, kan ik mij voorstellen dat zo iemand het niet ziet zitten om naar een ander filiaal te gaan.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:40 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Als er geen klik is tussen SM/ASM en een TL of ervaren medewerker kan een ruil maken beter zijn voor een ieder.
[..]
Tuurlijk is het nooit leuk maar je kan ook overdrijven over het drama daarvan.
Eens. Maar drama heb ik (nog) niet meegemaakt tot nu toe.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als iemand zijn draai heeft gevonden en goed kan opschieten met de collega's en er dus een goede sfeer hangt, kan ik mij voorstellen dat zo iemand het niet ziet zitten om naar een ander filiaal te gaan.
quote:
Let op de verledentijdsvorm van het woord 'werden'.quote:
Drama lijkt mij ook wat overdrevenquote:Op zondag 9 maart 2014 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eens. Maar drama heb ik (nog) niet meegemaakt tot nu toe.
Ik ben trouwens achtergekomen waarom C. is ontslagen.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:43 schreef NJ het volgende:
[..]
[..]
Let op de verledentijdsvorm van het woord 'werden'..
Het gaat vast failliet binnenkort. Omzet gaat zó slecht aldus de managers.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:43 schreef NJ het volgende:
En ik heb 10 jaar daar gewerkt, dus het is nog steeds een beetje 'mijn' filiaal.
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:45 schreef mujentas het volgende:
Zie d4v1d dan een kwaliteits eerste weblog item leveren
Airbag in slowmotion
edit: net te laat
Zo zit die hele weblog in elkaar jaquote:Op zondag 9 maart 2014 21:44 schreef Schuimpjes het volgende:
Zeg David, dit blog is wel van hoogstaande kwaliteit hoor.
Ga je nu elke weblog posten?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:47 schreef Schuimpjes het volgende:
Nog een pareltje van de hand van David
Beer slooft zich uit voor de camera
Nee. Er moeten alleen kutfilmpjes op.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:52 schreef mujentas het volgende:
Is dat weblog alleen bedoelt voor 'grappige' filmpjes?
Omzet is dramatisch, inderdaad, maar de doelen worden over het algemeen wel gehaald of net niet. Maar het heeft wel de uitstraling van een XL in het winkelcentrum en de XL's zijn natuurlijk het paradepaardje van Albert Heijn, dus er verandert voorlopig waarschijnlijk heel weinig daar.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het gaat vast failliet binnenkort. Omzet gaat zó slecht aldus de managers.
Dat was ook een versie die ik hoorde, inderdaad.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben trouwens achtergekomen waarom C. is ontslagen.
Hij hield een winkeldief aan en toen zei hij iets van: "Geef mij geld, dan zeg ik niets en laat ik je gaan".
Geen idee hoe mensen daar achter zijn gekomen.
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat was ook een versie die ik hoorde, inderdaad.
Volgens mij heeft die gast daar een klacht over ingediend.
& heel veel missend materiaal. Wij hadden niks voor de wasverzachters op de actie kop en niks voor de maaltijden in die rieten mandjes..quote:Op zondag 9 maart 2014 22:45 schreef Wupgup het volgende:
Voor de zoveelste week weer allemaal kaartjes qua promotie die niet kloppen, hoe krijgen ze het toch voor elkaar?
Wasverzachters, ariel poeder, aardappelschijfjes en mokka & goud koffie (xl).quote:Op zondag 9 maart 2014 22:50 schreef UncleSam het volgende:
[..]
& heel veel missend materiaal. Wij hadden niks voor de wasverzachters op de actie kop en niks voor de maaltijden in die rieten mandjes..
Dat vind ik echt onzin, want waar bij rund en varken het biologische vlees tot gehakt en een worstsoortje gereduceerd is (beide restverwerking), is er van kip nog biologische variatie mogelijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:40 schreef rboy14 het volgende:
de nieuwe folder ligt weer in de bus en gelijk weer allemaal mensen aan het klagen op de facebook pagina over hoe verschrikkelijk het wel niet is dat de appie plofkip verkoopt. Waar een mens zich al niet druk om maakt![]()
Hoezo? Dat gebeurt toch ook in andere bedrijven. Vaak doen ze het uit zichzelf, naar een andere afdeling of naar een ander bedrijf.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, jou kennende zal het vast op zo'n manier gebeurd zijn dat je dacht heel wat te zijn toen je dat deed.
Of is dat ook een internet-issue?
Vond de hoeveelheid promo niet heel normaal gisteren. De hoeveelheid kleine/grote kaartjes viel wel mee(had wel het gevoel dat er veel dubbele waren) en de kaarten voor de actiekoppen waren niet heel spannend, maar wiju werden zo een beetje doodgegooid met die posters. Alles door elkaar ook nog eens.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:55 schreef Wupgup het volgende:
Wasverzachters, ariel poeder, aardappelschijfjes en mokka & goud koffie (xl).
Uiteindelijk een stapel van 3 cm aan kaartjes die niet juist waren. En maar afvragen waarom we zo snel door de blanco vellen gaan.
De kleine kaartjes waren bij ons best wel veel, zeker bij conimex en wereldkeuken waar ongeveer alles in de aanbieding is.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:26 schreef exelletor het volgende:
[..]
Vond de hoeveelheid promo niet heel normaal gisteren. De hoeveelheid kleine/grote kaartjes viel wel mee(had wel het gevoel dat er veel dubbele waren) en de kaarten voor de actiekoppen waren niet heel spannend, maar wiju werden zo een beetje doodgegooid met die posters. Alles door elkaar ook nog eens.
Conimex was voor een deel ook op brede kaartjes ingestuurd. Verder hebben wij niet zoveel wereldkeuken, dus denk dat ze 3/4 niet hebben opgehangen uiteindelijk. Hetzelfde bij noodles - vijf kaarten met Alle A-merk noodles bonus zou toch genoeg moeten zijn, denk ik dan.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:46 schreef Wupgup het volgende:
De kleine kaartjes waren bij ons best wel veel, zeker bij conimex en wereldkeuken waar ongeveer alles in de aanbieding is.
Überhaupt zijn de posters sinds een paar maanden behoorlijk toegenomen in aantallen, de stapel die er nu is wordt ook echt niet gebruikt en waar wij er structureel meer van nodig hebben moeten we bijmaken.
Dat is natuurlijk het spelletje wat ze spelen, want ze hopen dat die oude krachten op zoek gaan naar een andere baan.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:58 schreef Bamba het volgende:
Bij mijn oude filiaal zijn heel veel oude krachten laatst overgeplaatst. In totaal een stuk of 15 geloof ikIk ben ruim een jaar geleden naar mijn huidige filiaal overgeplaatst. 3 jaar eerder ben ik ook overgeplaatst, maar stond binnen 2 maanden weer in m'n oude filiaal. Het nieuw geopende filiaal haalde z'n omzet niet
Ik ben nu dus in 5 jaar 3 keer overgeplaatst. Ik hoop dat het voorlopig genoeg is geweest, ik zit nu prima.
klopt. Er zaten ook heel veel oude krachten met grote contracten. Dus ze zijn daar aan het verjongenquote:Op maandag 10 maart 2014 00:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het spelletje wat ze spelen, want ze hopen dat die oude krachten op zoek gaan naar een andere baan.
Je ziet ze ook weleens gepromoveerd worden naar kwaliteitsmedewerker.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
klopt. Er zaten ook heel veel oude krachten met grote contracten. Dus ze zijn daar aan het verjongen
Haha, het ging over twee jongens van VKKquote:Op maandag 10 maart 2014 00:57 schreef mujentas het volgende:
Bok probeert met gladde praatjes te fixen dat zijn collega's een goed woordje voor hem doen
Lekker snel klaarquote:Op maandag 10 maart 2014 07:41 schreef Schuimpjes het volgende:
Procesincident DCT. Heb 9 containers (waarvan 4 bloemen en tabak) van LDC ontvangen. 5 containers hb vulling dus
wel de Ariel promo? Die miste bij ons ook...quote:Op zondag 9 maart 2014 22:50 schreef UncleSam het volgende:
[..]
& heel veel missend materiaal. Wij hadden voor de wasverzachters op de actie kop en niks voor de maaltijden in die rieten mandjes..
Morning. Ik dacht laat ik gewoon om 9 beginnen dus ga nu maar eens wat doen.quote:Op maandag 10 maart 2014 07:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lekker snel klaar![]()
Ik dacht laat ik eens om 8 uur beginnen.. dat was geen strak plan als je al maanden niet meer zo vroeg wakker was
Wut?quote:Op maandag 10 maart 2014 00:48 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je ziet ze ook weleens gepromoveerd worden naar kwaliteitsmedewerker.
Ik zie hetquote:Op maandag 10 maart 2014 10:21 schreef monsterd. het volgende:
Omg de be liker heeft davids grap gestolen met dat meisje dat vervanging zocht via fb
Echt hé.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik zie het
De be liker is een beetje inspiratieloos aan het worden heb ik zo het idee
Watquote:Op maandag 10 maart 2014 10:21 schreef monsterd. het volgende:
Omg de be liker heeft davids grap gestolen met dat meisje dat vervanging zocht via fb
Lekker, doe mij ook een stukje.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:09 schreef einschtein het volgende:
Gebak! Hele goeie week gedraaid, vorige week.![]()
Hier zijn er gister 1400 stokbroden doorheen gegaan vertelde de TL. Ook een omzet die we al een tijdje niet meer gehad hebben vorige weekquote:Op maandag 10 maart 2014 13:09 schreef einschtein het volgende:
Gebak! Hele goeie week gedraaid, vorige week.![]()
en?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:17 schreef Questionmarks het volgende:
Controle gehad van interne dienst ahold..
Dossier opbouw etc.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:35 schreef mujentas het volgende:
Wat voor controle? Houdbaarheid of beschikbaarheid?
Hier zo'n 15% bovenop wat we normaal draaien. Daardoor hadden we 90 'uur' over qua planning.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hier zijn er gister 1400 stokbroden doorheen gegaan vertelde de TL. Ook een omzet die we al een tijdje niet meer gehad hebben vorige week
Hier was het ook een puinhoop. Zaterdag bijna geen retouren mee gegaan. Omdat we nu zondag open zijn, gaan we op maandag ochtend koppen bouwen. Normaal met 4 man, nu met 3. Bancarella's waren niet leeg, niet alle koppen waren leeg, plancarella's stonden nog vol. Niemand geregeld om promotie te verwijderen/nieuwe bij actiekoppen e.d. aan te brengen en maar 1 van de 3 had enigszins ervaring.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:48 schreef mujentas het volgende:
Trouwens net op werk aangekomen, wat een tyfuszooitje is het weer. Promo is vanmorgen maar deels opgehangen, er ligt nog een krat met bonuskaartjes, er liggen nog een hoop schapstickers, magazijn een zooitje, koelcellen een zooitje. Banca's maar half gevuld.
En er is vanavond ook nog een zieke waar niemand voor geregeld is.
Om 21.00 uur trek ik de deur achter me dicht, morgen weer een dag
Watquote:Op maandag 10 maart 2014 16:31 schreef einschtein het volgende:
De bakker had gisteren de vulling voor zondag voor de hoofdingang neer gezet.Ze hadden geen sleutel, dus ze hebben het maar voor de deur neer gepleurd.
Stond 3 uur lang buiten. Sommige mensen hadden gratis brood.
Die chauffeur zie je dus hopelijk niet meer terug.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:31 schreef einschtein het volgende:
De bakker had gisteren de vulling voor zondag voor de hoofdingang neer gezet.Ze hadden geen sleutel, dus ze hebben het maar voor de deur neer gepleurd.
Als er niemand is op de ingeplande aflevertijd dan kan ik mij wel voorstellen dat hij het heeft neergezet. Niet dat het netjes is, maar er zijn nog meer filialen waar hij heen moet natuurlijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:31 schreef einschtein het volgende:
Kassa afdeling.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:19 schreef mujentas het volgende:
En als bonusklacht bleven de dames van de kassa maar roepen 'alle afdelingen kassa bij'. Probeer eerst eens je eigen problemen op te lossen door bijvoorbeeld iemand van haar pauze terug te halen of klanten bij de counter te laten betalen.
Na een paar keer omroepen stond ik op het punt om de stekker uit de omroep te trekken
Ik hoop niet bij ons in ieder geval. De SM ging er achter aan.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:22 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Die chauffeur zie je dus hopelijk niet meer terug.
Ik blijf het niet netjes vinden. Dan moeten ze het maar beter voorbereiden? Als zij hun zaakjes niet op orde hebben, door het geen-sleutel-gebeuren, dan mogen ze het zelf oplossen in plaats van het voor de winkel neer te kwakken. Doe het dan in ieder geval bij de achter ingang.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als er niemand is op de ingeplande aflevertijd dan kan ik mij wel voorstellen dat hij het heeft neergezet. Niet dat het netjes is, maar er zijn nog meer filialen waar hij heen moet natuurlijk.
Waarom was er niemand dan? Foutje in de planning?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
Kassa afdeling.
[..]
Ik hoop niet bij ons in ieder geval. De SM ging er achter aan.
[..]
Ik blijf het niet netjes vinden. Dan moeten ze het maar beter voorbereiden? Als zij hun zaakjes niet op orde hebben, door het geen-sleutel-gebeuren, dan mogen ze het zelf oplossen in plaats van het voor de winkel neer te kwakken. Doe het dan in ieder geval bij de achter ingang.
Nee, anders zou ik niet zo de bakkerij de schuld geven. Winkel gaat pas 1 uur open. 9:00/10:00 zijn wij nog niet aanwezig dan hoor.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Waarom was er niemand dan? Foutje in de planning?
Hoe laat staat de levering gepland dan?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:31 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik niet zo de bakkerij de schuld geven. Winkel gaat pas 1 uur open. 9:00/10:00 zijn wij nog niet aanwezig dan hoor.
Had ik bekeken, maar is me even ontschoten.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:32 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hoe laat staat de levering gepland dan?
quote:Op maandag 10 maart 2014 18:14 schreef OudeBok het volgende:
Dus ik loop zo even de winkel in om eventjes m'n rooster te gaan bekijken.
Komt er een collega op me af: GAST! DIE AH MEDEWERKERS BE LIKE PAGINA HE! DIE FOTO VAN DAT VRIJVRAAGMEISJE IS VAN JOU HE! Je profielfoto staat erop!
07.40. Als jullie niet zo vroeg aanwezig kunnen/willen zijn, dan moet je een spoorboekwijziging aanvragen.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:13 schreef einschtein het volgende:
[..]
Had ik bekeken, maar is me even ontschoten.
We hoeven niet zo vroeg aanwezig te zijn. Brood levering heeft een eigen sleutel van ons broodhok, waar zij in kunnen zonder dat wij aanwezig zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
07.40. Als jullie niet zo vroeg aanwezig kunnen/willen zijn, dan moet je een spoorboekwijziging aanvragen.
Wij hebben 1,5 container gehad. De rest staat nog ergens op DC verdwaald te zijnquote:Op maandag 10 maart 2014 20:32 schreef mujentas het volgende:
6 containers Lay's chips gehad. 2 zakken voor 2,19. Wat een KUT aanbieding
Ruilen?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:39 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wij hebben 1,5 container gehad. De rest staat nog ergens op DC verdwaald te zijn
Maar wees niet getreurd, die is morgenochtend wel weer gevonden
RE had voor de gehele levering de EAB verstuurd. Die zal nu wel gecorrigeerd zijn, waardoor we alle handel morgen binnenkrijgen. Geruild hoeft dus niet te wordenquote:Op maandag 10 maart 2014 20:40 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ruilen?Ook wij hebben 6 containers gehad.
Nou en.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
RE had voor de gehele levering de EAB verstuurd. Die zal nu wel gecorrigeerd zijn, waardoor we alle handel morgen binnenkrijgen. Geruild hoeft dus niet te worden
Gewoon de volume omlaag draaien, anders heb je geen muziek enzo. Hier overigens ook iets van zes Lay's containers, maar Becel vond ik wel iets te veel van het goede.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:26 schreef einschtein het volgende:
En als bonusklacht bleven de dames van de kassa maar roepen 'alle afdelingen kassa bij'. Probeer eerst eens je eigen problemen op te lossen door bijvoorbeeld iemand van haar pauze terug te halen of klanten bij de counter te laten betalen.
Na een paar keer omroepen stond ik op het punt om de stekker uit de omroep te trekken
Ah zo, op zondag is het sowieso een andere chauffeur en volgens mij ook een andere vervoerder.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:40 schreef einschtein het volgende:
[..]
We hoeven niet zo vroeg aanwezig te zijn. Brood levering heeft een eigen sleutel van ons broodhok, waar zij in kunnen zonder dat wij aanwezig zijn.
Maar ja, moet je wel de sleutel hebben.
Hoeveel Becel had je binnen? Ik was vrij toen vers werd geleverd.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:22 schreef exelletor het volgende:
[..]
Gewoon de volume omlaag draaien, anders heb je geen muziek enzo. Hier overigens ook iets van zes Lay's containers, maar Becel vond ik wel iets te veel van het goede.
_
Weet niet hoe het bij jullie met de Wijn worp zit, maar onze MT kwam met een idee om de huismerken alvast uit te halen en elders te presenteren. Mocht dus vier meter vulling presenteren op twee bancarellaplanken, past natuurlijk nooit.Gaat ons sowieso omzet kosten en we kregen vandaag weer een halve kar AH wijn binnen, dus weet niet wat ze willen...
Dat het een andere chauffeur is maakt helemaal niets uit, de sleutel hangt bij Veenhuis. En de lege kratten hebben er ook niets mee te maken.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ah zo, op zondag is het sowieso een andere chauffeur en volgens mij ook een andere vervoerder.
Ze nemen bovendien geen lege kratten mee.
Nee, maar als die niet weet dat er een sleutel isquote:Op maandag 10 maart 2014 21:28 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hoeveel Becel had je binnen? Ik was vrij toen vers werd geleverd.
[..]
Dat het een andere chauffeur is maakt helemaal niets uit, de sleutel hangt bij Veenhuis. En de lege kratten hebben er ook niets mee te maken.
Dan ligt de fout alsnog bij Veenhuis.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:30 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nee, maar als die niet weet dat er een sleutel is
Op de pakbonnen valt het wel mee uiteindelijk - iets van 30 colli verdeeld over twee soortenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:28 schreef einschtein het volgende:
Hoeveel Becel had je binnen? Ik was vrij toen vers werd geleverd.
Onbesteld toegevoegd 796596 15 Cheese Onion 11quote:Op maandag 10 maart 2014 21:52 schreef exelletor het volgende:
Ik kijk op de pakbonnen en:
Minder/gewijzigd geleverd 796599 15 Paprika 41
Nog niet alles binnen dus.
Wij ook 5 karren en idd wat een kut aanbieding, en weet nog steeds niet waar ik die kut becel ga neerzetten.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:32 schreef mujentas het volgende:
6 containers Lay's chips gehad. 2 zakken voor 2,19. Wat een KUT aanbieding
Je brengt met aan het twijfelen.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze nou 4 of 5 hoog stonden
Volle container is volgens mij 5 aan elke kant.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:29 schreef d4v1d het volgende:
hmm, volgensmij toch 5. Ik stond er twee uur geleden nog voor, maar ik twijfel wel![]()
Korsakov, heuhhh.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:29 schreef d4v1d het volgende:
hmm, volgensmij toch 5. Ik stond er twee uur geleden nog voor, maar ik twijfel wel![]()
Ja, ik bedoel 5 hoog, aan twee kantenquote:Op maandag 10 maart 2014 22:30 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Volle container is volgens mij 5 aan elke kant.
Dat zeg ik toch. 5 aan elke kant, ik bevestig alleen jouw aantal, aangezien jullie twijfelenquote:
Okequote:Op maandag 10 maart 2014 22:32 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. 5 aan elke kant, ik bevestig alleen jouw aantal, aangezien jullie twijfelen
Volgens de pakbon zijn het zelfs 6 dozen per kant.quote:
Dat zal vast wel ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:09 schreef Schuimpjes het volgende:
Het is nu natuurlijk wachten op een Be Like over 170 dozen Lays chips...
Bij ons mag het ook niet hoor, alleen als alle kassa's open zijn en er lange rijen zijn, dan mogen mensen nog weleens afrekenen bij de servicebalie of de zelfscanbalie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:04 schreef OudeBok het volgende:
Haha, bij ons mag je als klant niet eens bij de counter je boodschappen af rekenen. Alleen als we een bon geparkeerd hebben, of als we expliciet aangeven, dat het mag. De counter is daar niet voor. Ook bij drukte mag het niet, dan moet er gewoon iemand uit de winkel bijdraaien. Regel heb ik niet bedacht, moet van SM/ASM/TLVK/TLVKA samen, dus niet denken dat ik het bedenk en loop te naaien.
Wat je anders krijgt, is dat mensen, die sigaretten nodig hebben of een vraag hebben onnodig lang moeten wachten, door mensen die ergens afrekenen, waar dat niet de bedoeling is voor 'gewone' boodschappen.
Als het écht druk is en het is 's avonds aan de late kant, wil ik nog wel eens zeggen dat mensen met 2 a 3 boodschappen ook bij mij mogen komen. Dan kan ik eventjes de druk van de caissières afhalen, want die moeten vaak echt flink bikkelen 's avonds een uur voor sluitingstijd. Die 5 minuutjes die we daardoor later weg kunnen neem ik dan maar voor lief, weet ook dondersgoed zelf hoe verdomd kut zo'n lange rij is als je al moe bent haha.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:30 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Bij ons mag het ook niet hoor, alleen als alle kassa's open zijn en er lange rijen zijn, dan mogen mensen nog weleens afrekenen bij de servicebalie of de zelfscanbalie.
Onze hoef je niet te proberen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:38 schreef einschtein het volgende:
Komende dagen maar even lobby'en bij winkels in Rotterdam en omgeving.
Wat dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Officiële waarschuwing gekregen voor iets wat onder onze oude SM aan de lopende band gebeurde!
Iets met één product uit de afboekingen niet in de container mieteren, maar in de voorraadkast van de kantine leggen. Het kromme is dat het wel gebeurt, en blijkbaar gedoogd wordt, met toiletpapier bijvoorbeeld. Dat wordt altijd voor de toiletten in de kantine gebruiktquote:
Maar dat toiletpapier wordt dan niet afgeboekt op reden 1 gok ik zo?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Iets met één product uit de afboekingen niet in de container mieteren, maar in de voorraadkast van de kantine leggen. Het kromme is dat het wel gebeurt, en blijkbaar gedoogd wordt, met toiletpapier bijvoorbeeld. Dat wordt altijd voor de toiletten in de kantine gebruikt
Wat een klootzak. Sorry, maar wat een ramp is 1 product. Zolang het er maar niet meer worden..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Iets met één product uit de afboekingen niet in de container mieteren, maar in de voorraadkast van de kantine leggen. Het kromme is dat het wel gebeurt, en blijkbaar gedoogd wordt, met toiletpapier bijvoorbeeld. Dat wordt altijd voor de toiletten in de kantine gebruikt
Als je één product toestaat bij DoorgestokenKaart, dan moet de SM het volgende product bij Pietje ook toestaan en straks bij Kees ook, want bij DoorgestokenKaart mocht het ook. Nu zal DoorgestokenKaart vast en zeker de juiste bedoelingen gehad hebben maar je hebt ook mensen die denken "Ik heb zin in Kitkat, ik trek die zak even open en leg het in de kantine neer". Daarnaast verbiedt, hoe kinderachtig het ook is, Doen & Laten het om etenswaren te verstrekken aan medewerkers (op de maaltijdvergoeding na). Zelfs een stuk fruit, wat anders bij de afboekingen terecht zou komen, mag niet meer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:46 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Wat een klootzak. Sorry, maar wat een ramp is 1 product. Zolang het er maar niet meer worden..
Inderdaad SM/ASm/ TL had ook de regel uit kunnen leggen en het hierbij laten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:23 schreef Schuimpjes het volgende:
Als je één product toestaat bij DoorgestokenKaart, dan moet de SM het volgende product bij Pietje ook toestaan en straks bij Kees ook, want bij DoorgestokenKaart mocht het ook. Nu zal DoorgestokenKaart vast en zeker de juiste bedoelingen gehad hebben maar je hebt ook mensen die denken "Ik heb zin in Kitkat, ik trek die zak even open en leg het in de kantine neer". Daarnaast verbiedt, hoe kinderachtig het ook is, Doen & Laten het om etenswaren te verstrekken aan medewerkers (op de maaltijdvergoeding na). Zelfs een stuk fruit, wat anders bij de afboekingen terecht zou komen, mag niet meer.
Het is uiteraard aan de SM om te beslissen hoe strikt hij hier mee is en wat voor eventuele sancties er staan op het niet volgen van de regels. Een officiële waarschuwing vind ik in dit geval ongepast. Ik denk dat het gepaster was geweest om DoorgestokenKaart eerst te wijzen op het feit dat het niet mag en eventueel bij een volgende keer het middel officiële waarschuwing gebruikt hebben.
Helaas bekruipt mij het gevoel dat het middel officiële waarschuwing steeds vaker en steeds sneller wordt ingezet.
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen
Gebeurde bij ons altijd. Afboeken -> lekker de huishoudkast/wc inflikkeren -> flippende manager kwaliteit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:54 schreef d4v1d het volgende:
Maar dat toiletpapier wordt dan niet afgeboekt op reden 1 gok ik zo?
Maar wie controleert dit dan? Periodiek heb je wel controles van idk hogere pieten, maar meestal niet toch?!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:23 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
. Daarnaast verbiedt, hoe kinderachtig het ook is, Doen & Laten het om etenswaren te verstrekken aan medewerkers (op de maaltijdvergoeding na). Zelfs een stuk fruit, wat anders bij de afboekingen terecht zou komen, mag niet meer.
Why, ga je verhuizen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:38 schreef einschtein het volgende:
Komende dagen maar even lobby'en bij winkels in Rotterdam en omgeving.
In principe moet SM ook aan de regels houden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef OudeBok het volgende:
Maar wie controleert dit dan? Periodiek heb je wel controles van idk hogere pieten, maar meestal niet toch?!
Dit waarschijnlijk. En als DoorgestokenKaart verder gewoon goed werkt en geen OW's spaart is er ook niets aan de handquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:28 schreef marsipilamie het volgende:
[..]
Inderdaad SM/ASm/ TL had ook de regel uit kunnen leggen en het hierbij laten.
Ik denk dat ze een punt willen maken, zodat dit verhaal het hele filiaal doorgaat.
Nu weet het hele filiaal de regel door het geven van 1 officiële waarschuwing.
Ik kan me niet voorstellen dat voor dit vergrijp een 2 de of een 3 de waarschuwing uitgedeeld gaat worden
Nou als de OM binnenkomt er er staat een fruitschaal in de kantine heb je wellicht wat uit te leggenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Maar wie controleert dit dan? Periodiek heb je wel controles van idk hogere pieten, maar meestal niet toch?!
Ik kwartet er meestal meequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:54 schreef mujentas het volgende:
Ik spaar ze wel maar heb er nog nooit eentje gehad
Ze beloven wel, maar vervolgens doen ze niks.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:54 schreef mujentas het volgende:
Ik spaar ze wel maar heb er nog nooit eentje gehad
Schandalig, eigenlijk. Waarom mag het eigenlijk niet? Misgelopen omzet?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef Schuimpjes het volgende:
Nou als de OM binnenkomt er er staat een fruitschaal in de kantine heb je wellicht wat uit te leggen
Ik heb begrepen dat het tweeledig is. Enerzijds is het verstrekken van lunch en ander voedsel een vorm van "loon in natura" waarover belasting moet worden betaald. Door avondeten op reden "maaltijd" af te boeken, kan Albert Heijn daar belasting over betalen (hoewel er ook sprake is van een vrijstelling dacht ik). Anderzijds heeft het ermee te maken dat men "fraude" wil voorkomen; wat ik al aangaf, producten die niet hoeven te worden afgeboekt worden wel afgeboekt om deze te verstreken aan het personeel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:40 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Schandalig, eigenlijk. Waarom mag het eigenlijk niet? Misgelopen omzet?
Als ik kijk naar de verhalen die ik vroeger altijd over AH hoorde.. hele maaltijden werden afgeboekt, er lag fruit in de kantine.. etc.
18quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:54 schreef NicolaasFlamel het volgende:
Ik heb even een klein vraagje, wat is de minimumleeftijd om TL te worden? Ik heb er wel ambitie naar, en wil dat ook met mijn (A)SM overleggen, maar die wordt volgende week vervangen dus het leek me een beetje ongepast dat nu te gaan vragen. Alvast bedankt, in ieder geval!
Hier was dat ook gewoon zo ja, appels of sinaasappels ofzo, soms ook weleens taart. En echt niet elke week ofzo maar ik zou ook denken van tja.. of je gooit goed fruit weg of je legt het in de kantine, bij beiden verdien je er niks aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:40 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Schandalig, eigenlijk. Waarom mag het eigenlijk niet? Misgelopen omzet?
Als ik kijk naar de verhalen die ik vroeger altijd over AH hoorde.. hele maaltijden werden afgeboekt, er lag fruit in de kantine.. etc.
dan krijg je toch dat vullers expres dingen kapot gaan maken zodat ze het op mogen vreten. ik begrijp het wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:48 schreef OudeBok het volgende:
Eigenlijk zou er in de CAO vastgelegd moeten worden, dat zulke zaken gewoon mogen. Er worden zoveel dingen onzinnig afgeboekt en weggegooid. Daar zou echt wat tegen gedaan moeten worden, alleen is dat een 'utopische' gedachte.
lekker je collega's naaienquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:55 schreef Questionmarks het volgende:
Morgen even een alcoholcontrole doen
Ja, dat ook. Jammer dat je er niet gewoon van uit kan gaan, dat men eerlijk blijft. Ik zou 't niet eens in m'n hoofd durven halen zoiets te flikkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
dan krijg je toch dat vullers expres dingen kapot gaan maken zodat ze het op mogen vreten. ik begrijp het wel.
ik ook niet. wat ik wel soms durf te flikken is iets uit de afboekingen eten omdat ik het zonde vind dat t wordt weggegooid.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:57 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Jammer dat je er niet gewoon van uit kan gaan, dat men eerlijk blijft. Ik zou 't niet eens in m'n hoofd durven halen zoiets te flikken.
quote:
quote:
Ik mag morgen weer lekker 8 uurquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik hoef pas vrijdag te werken
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik hoef pas vrijdag te werken
quote:
Ik zie jou nu voor me als een zwerver die in de prullenbakken graait.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik ook niet. wat ik wel soms durf te flikken is iets uit de afboekingen eten omdat ik het zonde vind dat t wordt weggegooid.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie jou nu voor me als een zwerver die in de prullenbakken graait.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie jou nu voor me als een zwerver die in de prullenbakken graait.
Want?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:48 schreef OudeBok het volgende:
Eigenlijk zou er in de CAO vastgelegd moeten worden, dat zulke zaken gewoon mogen. Er worden zoveel dingen onzinnig afgeboekt en weggegooid. Daar zou echt wat tegen gedaan moeten worden, alleen is dat een 'utopische' gedachte.
Niets mis mee met vroeg beginnenquote:Op woensdag 12 maart 2014 05:44 schreef ikbenschipper het volgende:
Zo waarom word ik als ik een keer vroeg ga beginnen voor het ombouwen van de AGF afdeling ook nog eens voor mijn wekker wakker....... Dham. Nou ja gewoon 2x om 6.30 beginnen in een week tijd. Maandag ook weer voor Wijn ombouw.
Misschien een beetje onzinnig verwoord eerderquote:Op woensdag 12 maart 2014 06:25 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Want?
Als je onzinnig afboeken en weggooien tegen wilt gaan zul je mijn inziens naar andere oplossingen op zoek moeten gaan dan naar het toestaan van het verstrekken aan personeel.
Wij hebben de wijn en premix/aperitieven worpen gister al gedaan. Hadden tijd over ivm lage colli-aantallen. Het is echt een beesten worp, we hadden 5 meter wijn keuze en 3 meter wijn basis. Nu 3,5 meter rood en 4,5 wit/rosé. In totaal 26 grote fusten met US...................... wat een afprijzingen gaan dat worden weer. Vooral heel veel rode wijn US. De indeling, op smaak, vind ik ook een beetje apart. Ik vermoed dat dit volgend jaar wel weer wijzigt. Ik kan me herinneren dat toen ik begon bij AH, de indeling ook zo was: alle merken door elkaar, gesorteerd op smaak/druifsoort.quote:Op woensdag 12 maart 2014 05:44 schreef ikbenschipper het volgende:
Zo waarom word ik als ik een keer vroeg ga beginnen voor het ombouwen van de AGF afdeling ook nog eens voor mijn wekker wakker....... Dham. Nou ja gewoon 2x om 6.30 beginnen in een week tijd. Maandag ook weer voor Wijn ombouw.
https://plaza.etos.nl/store_rendering_p2/wps/myportal/ahplazaquote:Op woensdag 12 maart 2014 07:58 schreef Franknfurter het volgende:
Ik weet niet hoe laat ik moet beginnen en nu ligt plaza er ook al sinds gisteren uit
Ik snap het op zich ook wel, maar ik vind dat er wel een verschil zit tussen het afboeken en opvreten van een slaatje (want wie zegt dat je dit niet 'per ongeluk expres' hebt laten vallen?) en het afboeken van een kleinigheidje (want dat was namelijk; vergelijkbaar met een doosje suikerklontjes) ten behoeve van de kantine. Maar soit, het is niet anders. Heb wel laten weten dat ik het kinderachtig vond.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het tweeledig is. Enerzijds is het verstrekken van lunch en ander voedsel een vorm van "loon in natura" waarover belasting moet worden betaald. Door avondeten op reden "maaltijd" af te boeken, kan Albert Heijn daar belasting over betalen (hoewel er ook sprake is van een vrijstelling dacht ik). Anderzijds heeft het ermee te maken dat men "fraude" wil voorkomen; wat ik al aangaf, producten die niet hoeven te worden afgeboekt worden wel afgeboekt om deze te verstreken aan het personeel.
Ff bellen. ofquote:Op woensdag 12 maart 2014 07:58 schreef Franknfurter het volgende:
Ik weet niet hoe laat ik moet beginnen en nu ligt plaza er ook al sinds gisteren uit
quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:20 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
https://plaza.etos.nl/store_rendering_p2/wps/myportal/ahplaza
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |