Gister al,vandaag een keer normaal slapen zodat morgen niet de hele dag in mn nest lig te meurenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:46 schreef Ethanolic het volgende:
gaan er nog mensen een beetje panja????
vond m top, goed acteerwerk van zowel leto als matthewquote:
damn die onderste.. wat een behemoth..quote:
homoquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
volgende week ga ik ff goed loessoe denk ik, beetje stoom af blazen na smolov en kantoorverhuizing.
homoquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Gister al,vandaag een keer normaal slapen zodat morgen niet de hele dag in mn nest lig te meuren
dat vond ik echt een goeie filmquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Dit gaat natuurlijk weer attention whoring klinken. Maar ik heb opeens weer behoefte aan een vrouw..
Wait what.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nice man, op hakken ben je alsnog groter dus. Gewoon, dacht dat jullie dezelfde lengte waren.
Ja, zeker, maar check ook het bb-topic.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol jij volgt awkward gym moments op fb
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
srs.. Als een vent dat zegt is hij geen attentionwhore pfft.
@yuri wat is daarmee gebeurd?
cotdamn die film was episch ... die rol van matthew alleen al was dope ... leo was helemaal bazig.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:54 schreef Ethanolic het volgende:
dreamer heb je wolf of wallstreet gezien? wel sicke motivatie om dikke flappen te tappen
Jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, ja je leest het zeker alsof Etha hakken draagt.
huh niemand zegt dat je aan het attentionwhoren bent...?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
sowiesoquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
cotdamn die film was episch ... die rol van matthew alleen al was dope ... leo was helemaal bazig.
daarna meteen het verhaal van Jordan Belfort en Stratton Oakmont gelezen .. zeer episch wel hoe ze begonnen zijn met penny stocks.
Jordan zelf nog gespot in de film??
Zie bb-topic.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
HAHAHAHA ZIEKE DUBBELZINNIGE SHIT HIER BRAHquote:
Wil je mij hier ff buiten laten? Thanksquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zie bb-topic.
[..]
HAHAHAHA ZIEKE DUBBELZINNIGE SHIT HIER BRAH
Moest zelf ook wel lachen.Zie Etha er wel voor aan hoor. Wanneer JB van huis is, met een cocktailjurkje.
Beetje posten voor de spiegel in JB's clothes, lipjes getuit, ass naar achter. En dan de sleutel in de deur horen en in fuckfuckfuck-modus schieten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zie bb-topic.
[..]
HAHAHAHA ZIEKE DUBBELZINNIGE SHIT HIER BRAH
Moest zelf ook wel lachen.Zie Etha er wel voor aan hoor. Wanneer JB van huis is, met een cocktailjurkje.
ja anders ik wel..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
sowieso
heb de hele film stuk gelegen van het lachen
maar toen ik thuis in bed lag dacht ik damn, i'm gonne be a millionaire
ja.. Zoiets.. Maar misschien komt het omdat ik de afgelopen maand 2 weken lang serieus alleen maar mannen om me heen heb gehad.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja anders ik wel..
daarnaast kreeg ik ook zin in quaaludes 714
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Beetje posten voor de spiegel in JB's clothes, lipjes getuit, ass naar achter. En dan de sleutel in de deur horen en in fuckfuckfuck-modus schieten.
beetje jammer dat je mij zo distquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Beetje posten voor de spiegel in JB's clothes, lipjes getuit, ass naar achter. En dan de sleutel in de deur horen en in fuckfuckfuck-modus schieten.
Hardop aan het lachenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |