Haha eigenlijk niet nee, bijna een jaartje geriatrische psychiatrie heeft haar duidelijk een vrolijker mens gemaaktquote:
Het geldt wellicht voor de meeste wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Haha eigenlijk niet nee, bijna een jaartje geriatrische psychiatrie heeft haar duidelijk een vrolijker mens gemaakt
Mijn post, wat doe je.quote:
We wachten vol smart op jouw pareltje.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
We wachten vol smart op jouw pareltje.
Dan praat je over moeder de vrouw die huisvrouw was en zo een oogje in allerlei zeilen kon houden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:31 schreef Lollertrolle het volgende:
De huizenprijzen waren betaalbaar en NL was niet zo overbevolkt als dat het nu is.
De sociale controle was beter, want iedereen kende elkaar in het dorp en kattenkwaad uithalen kon je dus beter niet doen. Tegenwoordig heb je vandalisme om het vandaliseren.
Ik mis de tijd dat vrouwen huismoeders waren en niet perse carrière wilden maken. De vaste lasten kunnen betalen met 1 salaris.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:56 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dan praat je over moeder de vrouw die huisvrouw was en zo een oogje in allerlei zeilen kon houden.
Eerst was het de emancipatie, dat was natuurlijk wel goed dat de vrouwen konden kiezen of ze welquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:28 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat vrouwen huismoeders waren en niet perse carrière wilden maken. De vaste lasten kunnen betalen met 1 salaris.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:56 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dan praat je over moeder de vrouw die huisvrouw was en zo een oogje in allerlei zeilen kon houden.
Gewoon de luxe van een eigen tandarts hebben (oké moest hem delen met zijn andere patiëntenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar de tandarts was vroeger een rampschooltandarts zonder verdoving
![]()
zou je je nu niet meer voor kunnen stellen, en dat waren nog échte drilboren ook
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]had ik niet eens gezien
mazzelpik met je eigen tandartsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon de luxe van een eigen tandarts hebben (oké moest hem delen met zijn andere patiënten) maar wel mee moeten met de hele klas voor diegenen die wel naar de schooltandarts moesten en dan
doen als ze opgeroepen werden.
Ik zit nu bij zijn opvolger...zijn zoon....ik was een erfstuk toen vaders met pensioen ging.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mazzelpik met je eigen tandarts![]()
Was écht drama hoor...ik was als de dood...
Dan moet je je toch ook oud voelenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zit nu bij zijn opvolger...zijn zoon....ik was een erfstuk toen vaders met pensioen ging.
Ik begon heel jong bij die tandarts, was 3 of 4.....goed excuus hè?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:29 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dan moet je je toch ook oud voelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |