Leuk toch joh! Gewoon gaan!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:59 schreef tony1357 het volgende:
Wel ik ben man van 21 en waar ik werk hebben we een stagiare van 18, en het klikt vrij goed tussen ons, heel goed zelfs, dus ik ben er wel gevoelens voor gaan krijgen, nu heeft een collega van mij gaan polsen bij haar zonder dat ik het zelf weet en blijkbaar is het wel wederzijds,
Vandaag is haar laatste dag stage, maar ik ben vrij, nu heeft ze me te straks gestuurd als ik geen goesting heb om vanavond mee naar de versuz te gaan (een discotheek) maar zo een date heb ik nog nooit gehad.
Hoe moet ik reageren, en het is niet dat ik echt een danser ben en ok niet iemand die achter een meiske gaat gaan schuren om het zo te zeggen.
Weet wel niet als het echt een date is, misschien ging ze zowizo naar daar en dacht hey laat ik hem mee vragen, maar ik ga zowizo gaan, maar nja zo een date heb ik nog niet gehad dus.
Dit dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef UnicornFarts het volgende:
Ja zeggen, tongen, vingeren in een hoekje en meenemen naar huis.
The end.
Dit. Wel veilig pls.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef UnicornFarts het volgende:
The end.
zorg dat een vriend als back up hebt die daar heen komt als het meer een vrienden ding is maar die je ook snel af kunt zeggen als ze toch met jou alleen dacht te zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:20 schreef CrushedTinBox het volgende:
Schuren kan iedereen.
Zou pijnlijk zijn als ze aan komt met haar hele vriendengroep, is mij een keer overkomen. Behoorlijk ongemakkelijk kan ik je vertellen.
Deze vrouw weet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef UnicornFarts het volgende:
The end.
Goede tip, lijkt me voor dat meisje niet fijn als jij de hele tijd om haar heen hangt als haar vrienden er ook zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zorg dat een vriend als back up hebt die daar heen komt als het meer een vrienden ding is maar die je ook snel af kunt zeggen als ze toch met jou alleen dacht te zijn
maar dat denk ik echt niet hoor, dan ga je namelijk niet naar een discotheek
Ik heb nog een protip voor je. Drink genoeg in om je dansskills te verdrievoudigen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:25 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Goede tip, lijkt me voor dat meisje niet fijn als jij de hele tijd om haar heen hangt als haar vrienden er ook zijn.
quote:een date vanavond, heb een vraag, thnx
JONG WAAR IS DIE VRAAG DAN GODVERDOMME!!?!?!??!?!?!quote:Wel ik ben man van 21 en waar ik werk hebben we een stagiare van 18, en het klikt vrij goed tussen ons, heel goed zelfs, dus ik ben er wel gevoelens voor gaan krijgen, nu heeft een collega van mij gaan polsen bij haar zonder dat ik het zelf weet en blijkbaar is het wel wederzijds,
Vandaag is haar laatste dag stage, maar ik ben vrij, nu heeft ze me te straks gestuurd als ik geen goesting heb om vanavond mee naar de versuz te gaan (een discotheek) maar zo een date heb ik nog nooit gehad.
Hoe moet ik reageren, en het is niet dat ik echt een danser ben en ok niet iemand die achter een meiske gaat gaan schuren om het zo te zeggen.
Weet wel niet als het echt een date is, misschien ging ze zowizo naar daar en dacht hey laat ik hem mee vragen, maar ik ga zowizo gaan, maar nja zo een date heb ik nog niet gehad dus.
GODMILJAARquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
JONG WAAR IS DIE VRAAG DAN GODVERDOMME!!?!?!??!?!?!![]()
!!!!!
Daar ga je al, ze heeft een ander.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:08 schreef tony1357 het volgende:
Door omstandigheden is het niet kunnen doorgaan, maar we gaan gauw terug afspreken.
We smsen elkaar elke dag enzo, en het voelt allemaal wel goed aan
dus komt allemaal goed.
bedankt aan alle mensen die postief hebben geholpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |