SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik ga over paar maanden uit deze kamer, niet mijn keuze, ik ga wonen met een vriend in Antwerpen insha'Allahquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En dan nog een keer tapijt aanleggen..![]()
Antwerpen...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Want ik ga over paar maanden uit deze kamer, niet mijn keuze, ik ga wonen met een vriend in Antwerpen insha'Allah
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:01 schreef Arcadia het volgende:
Vandaag was erg productief. Trots op mezelf
Lever je rijbewijs maar in, minstens al 20x in Antwerpen geweest, als je daardoor bijna over de kop gaat kan je werkelijk waar niet rijden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Antwerpen...
Toen ik een tijdje terug daar was ben ik meerdere keren bijna over de kop gegaan op de snelweg. Zo slecht zijn de wegen daar.
Sylie is n rustige rijder.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lever je rijbewijs maar in, minstens al 20x in Antwerpen geweest, als je daardoor bijna over de kop gaat kan je werkelijk waar niet rijden.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoi xaban06, ga je naar Candan Erçetin?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Te duur, geen geld.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Daarom fietsquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Antwerpen...
Toen ik een tijdje terug daar was ben ik meerdere keren bijna over de kop gegaan op de snelweg. Zo slecht zijn de wegen daar.
Hahaha. Had ik al verteld dat het heel hard regende? Het water bleef op het wegdek waardoor men (ik ook) last had van aquaplaning.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lever je rijbewijs maar in, minstens al 20x in Antwerpen geweest, als je daardoor bijna over de kop gaat kan je werkelijk waar niet rijden.
?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Alleen als ik een of meerdere passagiers heb.quote:
Nee, dat had je niet verteld. Ok, met regen heb je wat minder grip en minder zicht, maar je bent wel gevaarlijke op de weg als ik het zo lees.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahaha. Had ik al verteld dat het heel hard regende? Het water bleef op het wegdek waardoor men (ik ook) last had van aquaplaning.
Aquaplaning kan ik wel mee omgaan. Het is echter verdomd irritant (en gevaarlijk) om onder die weersomstandigheden uit te moeten wijken wanneer anderen (voorliggers) niet kunnen rijden.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Om meerdere keren bijna over de kop te gaan moet je wel heel debiel auto rijden.
Klopt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
?
Zelfs de Belgen klagen over het wegennetwerk van België. Wij hebben hier in Nederland echt goede wegen in vergelijking.
Gevaarlijk? Ik?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, dat had je niet verteld. Ok, met regen heb je wat minder grip en minder zicht, maar je bent wel gevaarlijke op de weg als ik het zo lees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |