GGMM en ik gaan samen met elkaar bbq'en (gegrilde vis) terwijl we genieten van dit schitterende voetbal.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:44 schreef KingRoland het volgende:
Johannes en GGMM zijn wel types die er wel zin in hebben, of niet dan?
Japan en Zuid Korea hebben wel stappen gemaakt, maar de rest stelt het weinig voor allemaal. Jordanie bijvoorbeeld, verloor kansloos in de play offs van Uruguay en dat ging dan om een WK ticket.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:41 schreef SteelDogg het volgende:
Ben ik niet met je eens.. Aziatische voetbal is aan het groeien. Japan en Zuid Korea bijvoorbeeld halen veel Europese landen in. Kijk maar eens naar de WK kwalificatie in Azië. Japan kwam met moeite langs Irak, Uzbekistan en Noord Korea wonnen beide. Australië heeft twee keer gelijkgespeeld.
Zuid Korea heeft 2x verloren van Iran. En buiten Azië om wint Japan 3-2 van België, en speelt 2-2 tegen Nederland. Zuid Korea wint 2-0 van Griekenland.
Ik denk dat het vooral komt door de sterke jeugdopleiding in die landen. Ze investeren ook veel in de leagues. Maarja, ik zeg dit als Irakees natuurlijk.
Kun je me een beetje bijpraten over het Aziatisch voetbal? Welke teams denk jij dat er doorgaan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:57 schreef SteelDogg het volgende:
Wat een makkelijke groep heeft Iraq gekregen. Ben er echt heel erg blij mee![]()
Japan is te doen, Jordan moeten we gewoon van winnen, en de Challenge Cup winner zal als laatste eindigen denk ik
Tuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Kun je me een beetje bijpraten over het Aziatisch voetbal? Welke teams denk jij dat er doorgaan?
Best vreemd eigenlijk, dat zo'n land als China niet een redelijk goed elftal op de been kan brengen. Als ik me niet vergis speelde Noord Korea in 2010 nog op het WK.. dat is dus helemaal in elkaar gezakt sinds toen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:57 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
TuurlijkIn Azië heb je niet veel verschil in niveau in teams, met uitzondering van Japan. Zij zijn gewoon simpelweg de beste, en niemand die ook maar in de buurt komt.
Australie, Zuid Korea en Iran zijn normaal gesproken de favorieten, maar met name Australie stelt flink teleur. Ze zijn met moeite de WK kwalificatie door gekomen. Voor de rest heb je zo nu en dan uitschieters. UAE is een sterk team dat het erg goed gedaan heeft op de 2012 Olympische Spelen. Ook teams als Oman en Jordanië kunnen het iedere team lastig maken.
Ondanks alle problemen heeft Iraq de 2007 editie gewonnen, en 4e op het WK U20 afgelopen zomer, dus ik zie ons ook wel ver komen.
Mijn verwachtingen:
Groep A: Australië, Zuid Korea
Groep B: Uzbekistan, Saudi Arabie
Groep C: Iran, UAE
Groep D: Japan, Iraq
Ik hoop dat we dit kunnen herhalen.. Onvergetelijk
Mwah, Japan is het beste team van Azië en Jordanië haalde de play offs voor een WK ticket.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:57 schreef SteelDogg het volgende:
Wat een makkelijke groep heeft Iraq gekregen. Ben er echt heel erg blij mee![]()
Japan is te doen, Jordan moeten we gewoon van winnen, en de Challenge Cup winner zal als laatste eindigen denk ik
Goeie vraag.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:40 schreef o.us2.0 het volgende:
日本 !
Overige kanshebbers zijn idd Zuid-Korea, Australië en Iran. Goede teams ook.
Welke zender heeft de uitzendrechten voor deze editie?
Maar je moet onthouden dat Jordanië van de 8 wedstrijden 3 gewonnen en 1 gelijkgespeeld heeft. Allemaal thuis.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mwah, Japan is het beste team van Azië en Jordanië haalde de play offs voor een WK ticket.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |