Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Hoezo? Heb je zoveel wederzijdse likes?!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
Djeez mannen liken echt alles of niet?
Nou ik heb me laten vertellen dat je als eerst de mensen krijgt die jou geliked hebben?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:33 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je zoveel wederzijdse likes?!
Ik zit er pas 1 dag opquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:54 schreef UnicornFarts het volgende:
Like jij iedere dag? Ik soms gerust een aantal dagen niet omdat ik dan aan het chatten ben of gewoon geen zin heb, als ik dan ga liken dan is het ook echt achter elkaar match-match-match
Waarom heb je je in eerste instantie aangemeld?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zit er pas 1 dag op![]()
Ik weet ook niet of ik blijf hoor
om te gluren natuurlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waarom heb je je in eerste instantie aangemeld?
Ghehe. Ik vroeg me ook al af of we hier wellicht met Gods gift to women van doen hadden.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:38 schreef Silenus het volgende:
Niet om het een of ander maar het zal al die vrouwen natuurlijk weinig boeien of jij ze liket of niet...geen enkele vrouw heeft nl te klagen over het aantal matches. Voor jou 100 anderen.
Ze heeft een ander.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop maar dat ik er een keer een date uit kan slepen. Één meisje was eerst echt al heel erg klef en wou afspreken (nooit gedaan) en daarna negeert me ze opeens compleet op WhatsApp.
Met een ander meisje app ik wel elke dag en al paar keer gevraagd om af te spreken, maar ze kon niet door haar werk. Dus dan heeft ze er ook niet echt zin in, dus dat ga ik maar afkappen dan.
Het begint me nu vrij helder te worden waarom het nooit tot een date komt.quote:
Er is altijd een stap beterquote:Op zondag 9 maart 2014 01:38 schreef Silenus het volgende:
Niet om het een of ander maar het zal al die vrouwen natuurlijk weinig boeien of jij ze liket of niet...geen enkele vrouw heeft nl te klagen over het aantal matches. Voor jou 100 anderen.
Zouden die verhoudingen echt zo uit elkaar liggen? Volgens mij valt dat best mee hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 01:38 schreef Silenus het volgende:
ik heb tot nu toe nog niks geliked en dat het dan geen match wasquote:Op zondag 9 maart 2014 12:48 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Zouden die verhoudingen echt zo uit elkaar liggen? Volgens mij valt dat best mee hoor
Apart is dat dan...hoe zou dat komen vraag ik me dan af?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe nog niks geliked en dat het dan geen match was
En ik ben leuk maar niet mega fotomodel knap of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |