Ja dat is eigenlijk wel zo. Knappe vrouwen hebben zoveel matches, die gaan echt niet iedereen aanspreken. Dus als je daarop moet wachtenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pff wat een logica haha
Alleen lelijkerds zijn dus zo aardig dat ze de app gebruiken waar hij ook voor gemaakt is namelijk contact leggen?
Ik vind het vooral raar als je een match hebt en niemand zegt wat?
ik ga niet van mezelf zeggen dat ik knap ben, dat gaat me wat ver, maar ik heb nog nooit geen match gehad op tinder als ik iemand like-te. Maar juist daarom ben ik kritisch en ik spaar geen matches. Dat is toch zinloos?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk wel zo. Knappe vrouwen hebben zoveel matches, die gaan echt niet iedereen aanspreken. Dus als je daarop moet wachten
Moet toegeven dat ik dat verzamelen wel doequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga niet van mezelf zeggen dat ik knap ben, dat gaat me wat ver, maar ik heb nog nooit geen match gehad op tinder als ik iemand like-te. Maar juist daarom ben ik kritisch en ik spaar geen matches. Dat is toch zinloos?
Ik ga echt niet zitten liken puur om dan hier te kunnen zeggen 'al 300!!'
Als ik een aantal leuke mensen heb om mee te kletsen ga ik niet nog als een malle zitten liken
Je hebt het nu toch niet over een die het heeft uitgeschreven?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef chroestjov het volgende:
Wat ik wel handig vind zijn vrouwen die hun lengte maar alvast vermelden in de beschrijving.
Oww op die manier nee dan heb ik op zich wel normale foto's ja al hoewel.. Ik had wel 1 foto van het uitgaan samen met vrienden dus dat is een afknapper?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde ook meer wat voor foto's (en vooral ook de eerste) in het begin was ik heel lief en bekeek ik braaf alle foto's maar nu zijn er best wat dingen waardoor ik meteen afhaak (of afhaak na wel alles te bekijken)
Openen met een groepsfoto en dan haak ik eigenlijk al af
Of op de motor of in de sportschool
Uitgeschreven? Ik bedoel gewoon als het in de persoonlijke omschrijving staat vermeld als waar in o.a. ook hobby's en dergelijke beschreven kunnen staan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt het nu toch niet over een die het heeft uitgeschreven?
Ja snap ik maar ik heb nu een leuke match die haar lengte heeft uitgeschreven dus: een meter en..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Uitgeschreven? Ik bedoel gewoon als het in de persoonlijke omschrijving staat vermeld als waar in o.a. ook hobby's en dergelijke beschreven kunnen staan.
Wat is er mis met een foto op de motorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde ook meer wat voor foto's (en vooral ook de eerste) in het begin was ik heel lief en bekeek ik braaf alle foto's maar nu zijn er best wat dingen waardoor ik meteen afhaak (of afhaak na wel alles te bekijken)
Openen met een groepsfoto en dan haak ik eigenlijk al af
Of op de motor of in de sportschool
Ah, nee, dat is inderdaad wel weer onnodige interessantdoenerij.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja snap ik maar ik heb nu een leuke match die haar lengte heeft uitgeschreven dus: een meter en..
- liever geen selfiesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:23 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Maar wat hebben de vrouwen eerder de voorkeur naar als het gaat om de foto's? Is het een pluspunt als de man lacht? Of juist flirty of stoer kijkt of helemaal niet lacht? Bijna al mijn foto's zie je mijn lachen namelijk
Ik vind mezelf niet knap ofzo, en ik heb meer dan 100 matches in 1.5 maand...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk wel zo. Knappe vrouwen hebben zoveel matches, die gaan echt niet iedereen aanspreken. Dus als je daarop moet wachten
Ik heb maar 30 matches ofzo in 4 maanden tijd, het ligt er aan hoeveel procent je liked, niet alleen hoe knap/lelijk iemand is. Sowieso is het niet echt boeiend hoeveel matches iedereen heeft tochquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet knap ofzo, en ik heb meer dan 100 matches in 1.5 maand...
Uitstraling is allesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet knap ofzo, en ik heb meer dan 100 matches in 1.5 maand...
Jij woont toch samenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
- liever geen selfies
- geen foto's met andere vrouwen
- geen groepsfoto's
- geen foto's met meer landschap en een heel klein mensje
- een beetje lachen
- geen foto's met een vis.
Wel doen: lachen, leuk zijn, gewoon laten zien wie je bent.
Dus datquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:21 schreef Buffell het volgende:
Ik heb lekker net zoveel matches als jou +1 meer, lekker puh!
wat een poch topic hier zeg.
Als we met zn allen alle gedrochten gingen liken had iedereen zoveel matches.
Die doen het anders het beste.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb maar 30 matches ofzo in 4 maanden tijd, het ligt er aan hoeveel procent je liked, niet alleen hoe knap/lelijk iemand is. Sowieso is het niet echt boeiend hoeveel matches iedereen heeft tochIk vind foto's in de sportschool trouwens ook echt een grote afknapper :')!
Ik like er niet zoveel, 1 op de 20/25? Sportschool foto's zijn trouwens ook echt stom ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb maar 30 matches ofzo in 4 maanden tijd, het ligt er aan hoeveel procent je liked, niet alleen hoe knap/lelijk iemand is. Sowieso is het niet echt boeiend hoeveel matches iedereen heeft tochIk vind foto's in de sportschool trouwens ook echt een grote afknapper
!
Ik tinder voor de lol, mijn vriend weet ervan hoor.quote:
Ja doe mij en alle andere vrijgezellen even een plezier en kap met Tinder. Lieve meid, 30 gemeenschappelijke interesses, gezellig aan het chatten en wanneer je d'r uitvraagt "Oh haha ik heb al een vriend". Nou fuck you too.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik tinder voor de lol, mijn vriend weet ervan hoor.
Dat is kutquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja doe mij en alle andere vrijgezellen even een plezier en kap met Tinder. Lieve meid, 30 gemeenschappelijke interesses, gezellig aan het chatten en wanneer je d'r uitvraagt "Oh haha ik heb al een vriend". Nou fuck you too.
Het staat gewoon in mijn beschrijving en ik zeg het altijd meteen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja doe mij en alle andere vrijgezellen even een plezier en kap met Tinder. Lieve meid, 30 gemeenschappelijke interesses, gezellig aan het chatten en wanneer je d'r uitvraagt "Oh haha ik heb al een vriend". Nou fuck you too.
Donder gewoon op van een date app aandachtshoerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het staat gewoon in mijn beschrijving en ik zeg het altijd meteen.En als je dan opent met "zullen we vanavond daten" en dat gaat lopen bitchen omdat ik een vriend heb. Nou, fuck you too
nofl maar waarom zit je op tinder dan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het staat gewoon in mijn beschrijving en ik zeg het altijd meteen.En als je dan opent met "zullen we vanavond daten" en dat gaat lopen bitchen omdat ik een vriend heb. Nou, fuck you too
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nofl maar waarom zit je op tinder dan.
Heeft ze toch een bf voor?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |