O ja, was ik alweer vergetenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:42 schreef drakin het volgende:
Zei je niet dat je zou wachten of iemand anders een topic zou openen?
ja sorryquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:42 schreef Kingstown het volgende:
Als je nieuwe topics blijft openen, dan wordt 40+ natuurlijk nooit gesloten.
Dat dan weer wel!quote:
Tot het einde van deze sc, dan komt iedereen weer onder zijn steen vandaan om te kijken of dit forum ten onder gaat.quote:
Ja, maar dan open je gewoon een 2e tabblad en draait een muziekje uit het 40+ muziektopicquote:
Ik moet zorgen dat ik niet wéér de lapo heb in elk gevalquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tot het einde van deze sc, dan komt iedereen weer onder zijn steen vandaan om te kijken of dit forum ten onder gaat.
was ik net van plan, ik zocht er eentje van Sade, maar ik weet de titel niet meer preciesquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, maar dan open je gewoon een 2e tabblad en draait een muziekje uit het 40+ muziektopic
Ik had er vroeger volgens mij een hele LP van...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:49 schreef drakin het volgende:
Ze heeft wel meer dan 1 nummer, Smooth Operator is de bekendste denk ik.
Dit is van haar laatste CD, ik koop nooit meer CD's maar deze heb ik gekochtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:49 schreef drakin het volgende:
Ze heeft wel meer dan 1 nummer, Smooth Operator is de bekendste denk ik.
Ik heb alle CD'squote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had er vroeger volgens mij een hele LP van...
Hebben we nu ook ruzie?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat wilde ik ook vragen
zal wel meevallen, wat ben je aan het koken?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat FANN er weer 1 heeft gesloten en geopend...
Pikante saus... Bedenk ik altijd pas op het laatst waar het overheen gaat..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zal wel meevallen, wat ben je aan het koken?
Ik heb volgens mij al meer dan 10 jaar geen cd's meer gedraaid ....quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:54 schreef drakin het volgende:
Ik heb 1 cd van haar, maar ik denk al meer dan 10 jaar niet meer gedraaid
Ik wordt elke ochtend wakker door een CD-wekker.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al meer dan 10 jaar geen cd's meer gedraaid ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |