Ik heb alleen gezegd 'de hele familie'quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
én? Heb je haar verteld van wie je het gehoord hebt?
Goed punt, ik heb er ook niks meer over gezegd naar mijn moeder toe (mede hierom). En waarom ik het van mijn tante wel zeker weet? Omdat mijn moeder een heftige borderliner is en mijn tante gewoon een doodnormaal mens is. Mijn moeder heeft mijn vader ook een tijd voorgelogen, ze was er op een dag vandoor en woonde ineens bij een andere man in huis. Het is misschien heel erg maar ik kan mijn moeder niet zomaar geloven neequote:Op donderdag 13 maart 2014 12:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Van je tante weet je het wél zeker, maar van je moeder niet?
Ik zou toch maar iets subtieler te werk gaan als ik jou was, voordat je je moeder ten onrechte aan
de schandpaal nagelt
Oké... ik had een link voor je neergezet van een DNA test, dan weet je het tenminste zeker.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
Het is misschien heel erg maar ik kan mijn moeder niet zomaar geloven nee
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
https://www.consanguinitas.nl/?gclid=CLvQ3Luyj70CFY_ItAodWmUAcQ
149 euro...
Vaderschapstest (vader en kind) of moederschapstest (moeder en kind) 209,00quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
https://www.consanguinitas.nl/?gclid=CLvQ3Luyj70CFY_ItAodWmUAcQ
149 euro...
Thanksquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké... ik had een link voor je neergezet van een DNA test, dan weet je het tenminste zeker.
[..]
Ah... ik keek even snel, maar goed, duur is het nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:30 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
[..]
Vaderschapstest (vader en kind) of moederschapstest (moeder en kind) 209,00
Wel even de goede prijs erbij zetten dan
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:38 schreef SchavuitPiet het volgende:
Volgens mij zit je in een psychose,
Ik ga Zondag naar mijn vader en dan zal ik het eens overleggen. Bedanktquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... ik keek even snel, maar goed, duur is het niet
Graag gedaan, ik hoop dat hij wil meewerkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga Zondag naar mijn vader en dan zal ik het eens overleggen. Bedankt
Is je moeder ook onder behandeling voor haar stoornis? Zo ja, misschien kun je dan bij haar behandelaar advies inwinnen waarmee jij je kansen vergroot/ verkleint?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezegd 'de hele familie'
[..]
Goed punt, ik heb er ook niks meer over gezegd naar mijn moeder toe (mede hierom). En waarom ik het van mijn tante wel zeker weet? Omdat mijn moeder een heftige borderliner is en mijn tante gewoon een doodnormaal mens is. Mijn moeder heeft mijn vader ook een tijd voorgelogen, ze was er op een dag vandoor en woonde ineens bij een andere man in huis. Het is misschien heel erg maar ik kan mijn moeder niet zomaar geloven nee
Hoezo?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laten bezinken en bedenken wat ik met mijn moeder moet.. Als dit echt zo is dan wil ik geen contact meer met haar. Ze heeft me zolang voorgelogen dan..
flikker op johquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:41 schreef Robuustheid het volgende:
Amarantha, weet je al of je de DNA-test met je vader gaat doen?
Eventueel kan de Fok community hierbij bijdragen door donaties aan een Bitcoin adres te doen waar iedereen kan meekijken, om zo de hoge kosten voor DNA-test te dekken.
Ow......???????? Ik heb ook nog wel een paar rekeningen liggen hoor, kan ik die ook bij jou kwijt?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:41 schreef Robuustheid het volgende:
Eventueel kan de Fok community hierbij bijdragen door donaties aan een Bitcoin adres te doen waar iedereen kan meekijken, om zo de hoge kosten voor DNA-test te dekken.
150 euro voor je gemoedsrust, ik persoonlijk vind het een schijntje. Maar ik had al gezegd dat het eigenlijk helemaal niet duur is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee mijn pa kan niet meebetalen. Die heeft hoge schulden door de scheiding
Volgens mij valt het wel mee met de gemoedsrust van Amarantha want ze was gewoon onlinequote:Op maandag 17 maart 2014 00:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
150 euro voor je gemoedsrust, ik persoonlijk vind het een schijntje. Maar ik had al gezegd dat het eigenlijk helemaal niet duur is.
beetje jammer altijd... ik zou me er verder dan ook niet meer druk om maken.quote:
Ja ging wel goed, we hebben het er even over gehad maar durfde toch niet te beginnen over een DNA test. Denk dat ik dat ook niet meer echt nodig vind. Mijn moeder heeft het contact met mij verbrokenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:29 schreef vannelle het volgende:
Hoe ging het vandaag Amarantha?
Goed gesprek met je vader kunnen hebben of is het niet ter sprake gekomen?
Het is veel geld als je het niet hebt.. Niet iedereen is rijk..quote:Op maandag 17 maart 2014 00:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
150 euro voor je gemoedsrust, ik persoonlijk vind het een schijntje. Maar ik had al gezegd dat het eigenlijk helemaal niet duur is.
Wow dat is echt super lief van jequote:Op maandag 17 maart 2014 11:51 schreef CaptainSushi het volgende:
Mocht je het toch nog zo'n test willen doen maar je hebt het geld niet dan kan ik het wel doneren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |