abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137522552
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Mijn tante weet 100% zeker dat ik niet mijn vaders kind ben. Iedereen moest zich erover stil houden.. Ik ben het kind van iemand die mijn moeder in de tuinbouw heeft leren kennen ofzo
die dacht vast; in elk gaatje moet een zaadje.
pi_137522967
Ben je hier al eens over gaan praten met je huisarts? Misschien zijn hier regelingen voor? Bedoel je hebt er toch recht op lijkt me.
pi_137525584
was 1 grapje succes met de zoektocht
pi_137531438
Als de man die je de afgelopen 24 jaar als je vader beschouwde met je moeder getrouwd was toen jij geboren werd, is ie in ieder geval juridisch je vader. Dat iemand anders de verwekker is, doet daar dan niks aan af. Lekkere familie heb je. Maar dat terzijde.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 23:43:24 #55
365231 Fera
Fire & Blood
pi_137532073
Heftige shit TS. :{ Ik snap helemaal dat je de complete waarheid wil weten. Ik denk dat het uiteindelijk ook meer rust gaat geven. Misschien een teleurstelling voor je vader, maar anders zit je altijd met dat gevoel van: "Wat als ze toch gelijk hadden?" Dus een test zou ik dat geval zeker aanraden. Laat het niet teveel van familieverhaaltjes afhangen.

Heel veel sterkte hiermee!
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 9 maart 2014 @ 01:25:34 #56
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137534859
Eventjes misschien een ander middel dan DNA test. Was het niet zo dat je bij de geboorteaangifte altijd de biologische vader moet aangeven. Aangezien deze volgens de wet vervolgens bepaalde rechten heeft ten aanzien van het kind. Maar bijvoorbeeld bij een huwelijk zoals hier dat die biologische vader hier afstand van kan doen en je dan een juridische vader krijgt wat dan de man van je moeder toendertijd zou zijn?

Of kraam ik nu volledige wartaal uit? Heb me niet ontzettend verdiept hierin maar dacht toch dat het wel een soort van zo zat.

PS: als ik het fout heb mijn excuus ik probeer enkel mee te denken.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_137535036
Ugh, altijd kut van die topics die je herinneren aan het manipulatieve en hoerige van vrouwen. Jij en je 'pa' zijn de dupe van haar streken, maar uiteindelijk zullen jullie elkaar blijven vertrouwen. Die ma van je.. die is het belangrijkste kwijt.
pi_137535247
Sterkte. Ik ben benieuwd of je 'vader' zal meewerken aan een DNA-test.

En je moeder is een akelig kutwijf, dat ze je 24 jaar lang belazerd heeft met een enorme leugen die niet te verzwijgen valt.
  zondag 9 maart 2014 @ 01:55:53 #59
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137535286
Wat een haat tegen TS moeder trouwens wat wilden jullie allemaal dan horen?

Ja TS luister eens papa en ik konden nooit kindjes krijgen. Dus toen heeft mama de tuinman geneukt. En was mama zwanger van de tuinman. Maar dat was helemaal niet de bedoeling dus eigenlijks ben jij een ongelukje geweest en was jij helemaal niet gewenst.

Nou dan had ik liever die liegende moeder hoor maar dat is mijn mening.

TS ik bedoel hier niks negatiefs of iets dergelijk richting jou mee trouwens. Ik begrijp dat jij het er erg zwaar mee hebt. En dat dit een hele vervelende situatie is voor jou.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_137535339
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 01:55 schreef Raggingbull het volgende:
Wat een haat tegen TS moeder trouwens wat wilden jullie allemaal dan horen?

Ja TS luister eens papa en ik konden nooit kindjes krijgen. Dus toen heeft mama de tuinman geneukt. En was mama zwanger van de tuinman. Maar dat was helemaal niet de bedoeling dus eigenlijks ben jij een ongelukje geweest en was jij helemaal niet gewenst.

Nou dan had ik liever die liegende moeder hoor maar dat is mijn mening.
Wat dacht je van een moeder die 1) de tuinman niet neukt 2) wanneer ze dat wél doet eerlijk is tegenover 3) d'r man (die dan niet 21 jaar van z'n leven vergooit aan een kuthoer en 4) haar dochter, die het recht heeft om meer te weten dan die hoer haar liet weten, en 5) ook niet nog eens blijft liegen nu haar dochter er achter is gekomen.

En ''Maar dat was helemaal niet de bedoeling '', hoe weet jij dat zo zeker?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2014 02:01:47 ]
  zondag 9 maart 2014 @ 02:07:30 #61
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137535420
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 02:00 schreef LelijKnap het volgende:

[..]
Wat dacht je van een moeder die 1) de tuinman niet neukt 2) wanneer ze dat wél doet eerlijk is tegenover 3) d'r man (die dan niet 21 jaar van z'n leven vergooit aan een kuthoer en 4) haar dochter, die het recht heeft om meer te weten dan die hoer haar liet weten, en 5) ook niet nog eens blijft liegen nu haar dochter er achter is gekomen.
Ja man dat snap ik deze situatie is facked up en gun je helemaal niemand. En ik geef hier een een voorbeeld ik had ook liever gezien dat TS gelukkig was met d'r familie. En dat ze het hele probleem niet gehad zou hebben. En plaatste het dan ook in de context van het verhaal.

Hoe ik dat zeker weet? Weet ik niet zeker.
Maar moeder wil overduidelijk een geheimpje bewaren. En in dit geval als je eigen dochtertje gewenst was geweest was de relevantie van het houden van het geheimpje weggevallen niet? Aangezien ze dan voor jou als moeder gewenst was en wel van die specifieke vent.
pi_137535550
Heel rot voor je, sterkte ermee. Ik hoop dat je vader mee wil werken aan een DNA test, zodat jij er niet meer aan hoeft te denken.
Ik denk alleen niet dat je hierom het contact met je moeder moet verbreken. Natuurlijk is het erg en natuurlijk is het vreselijk dat je de waarheid niet van haar te horen hebt gekregen, maar ze blijft wel je moeder. Als ze voor de rest een goede moeder is geweest geef je het contact met haar toch niet zomaar op? Ze heeft je dan wel voorgelogen, maar waarschijnlijk is het iets waar ze zelf ook niet trots op is en had ze gewild dat je gewoon dacht dat je een 'normaal' beeld hebt van je familie. En het is natuurlijk niet iets wat ze makkelijk tegen je had kunnen zeggen, dus denk er wel heel erg goed over na.
  zondag 9 maart 2014 @ 03:58:55 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137536062
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 01:25 schreef Raggingbull het volgende:
Eventjes misschien een ander middel dan DNA test. Was het niet zo dat je bij de geboorteaangifte altijd de biologische vader moet aangeven. Aangezien deze volgens de wet vervolgens bepaalde rechten heeft ten aanzien van het kind. Maar bijvoorbeeld bij een huwelijk zoals hier dat die biologische vader hier afstand van kan doen en je dan een juridische vader krijgt wat dan de man van je moeder toendertijd zou zijn?

Of kraam ik nu volledige wartaal uit? Heb me niet ontzettend verdiept hierin maar dacht toch dat het wel een soort van zo zat.

PS: als ik het fout heb mijn excuus ik probeer enkel mee te denken.
Nee, dat klopt niet, van die biologische vader moeten aangeven.
The love you take is equal to the love you make.
pi_137536066
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 03:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, dat klopt niet, van die biologische vader moeten aangeven.
Je moet toch wel iets tekenen dat je het kind erkent enzo?
  zondag 9 maart 2014 @ 04:03:50 #65
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137536071
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 04:00 schreef klawie het volgende:

[..]

Je moet toch wel iets tekenen dat je het kind erkent enzo?
Niet bij het aangifte doen. En erkennen hoeft niet als je getrouwd bent, dan is de echtgenoot automatisch de vader.

Erkennen wil overigens ook niet zeggen dat iemand de biologisch vader is.
pi_137536077
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 04:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Niet bij het aangifte doen. En erkennen hoeft niet als je getrouwd bent, dan is de echtgenoot automatisch de vader.

Erkennen wil overigens ook niet zeggen dat iemand de biologisch vader is.
Dus eigelijk sta je gewoon met lege handen?
  zondag 9 maart 2014 @ 07:57:39 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137536420
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 04:07 schreef klawie het volgende:

[..]

Wie bedoel je?
  zondag 9 maart 2014 @ 09:08:47 #68
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137536914
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 04:07 schreef klawie het volgende:

[..]

Dat op het moment dat de man van de vrouw iemand anders is dan de biologische vader de biologische vader gewoon niks kan. En geen enkele aanspraak kan doen op het kind.

Hierin dacht ik altijd dat je als biologische vader bepaalde rechten zou hebben.
pi_137536998
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 07:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wie bedoel je?
Er staat nergens op een documentje wie zijn zaad het is geweest?
pi_137537008
TS, heb je de naam van de mogelijke vader aan je familie gevraagd? Zo niet, dan zou ik dat alsnog doen.
pi_137537093
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 09:08 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Dat op het moment dat de man van de vrouw iemand anders is dan de biologische vader de biologische vader gewoon niks kan. En geen enkele aanspraak kan doen op het kind.
Klopt. Alleen de moeder, de echtgenoot en het kind zelf kunnen het juridisch vaderschap van de echtgenoot betwisten ("ontkennen").
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
  zondag 9 maart 2014 @ 09:36:16 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137537271
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 09:15 schreef klawie het volgende:

[..]

Er staat nergens op een documentje wie zijn zaad het is geweest?
Nee.

Een man kan eventueel een vaderschapstest aanvragen.
  zondag 9 maart 2014 @ 09:57:33 #73
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137537559
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 09:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee.

Een man kan eventueel een vaderschapstest aanvragen.
Heb me net maar eens een beetje ingelezen. En neej een man heeft daar het recht niet toe. De enige mensen die dat wel kunnen doen zijn het kind zelf en de moeder. De man heeft in nederland geen enkel recht ten opzichte van het kind ben ik achter gekomen. En je hebt enkele rechten zodra je de juridische vader bent. Dan heb je ze niet.
  zondag 9 maart 2014 @ 10:01:27 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137537605
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 09:57 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Heb me net maar eens een beetje ingelezen. En neej een man heeft daar het recht niet toe. De enige mensen die dat wel kunnen doen zijn het kind zelf en de moeder. De man heeft in nederland geen enkel recht ten opzichte van het kind ben ik achter gekomen. En je hebt enkele rechten zodra je de juridische vader bent. Dan heb je ze niet.
Je zou eens wat helderder moeten leren formuleren.
pi_137537692
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 10:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je zou eens wat helderder moeten leren formuleren.
Kortweg: als je de vrouw van een ander bezwangert geeft de wet je geen enkel recht op het kind; tenzij het kind, de echtgenoot of de vrouw daar moeite voor willen doen.

(excuus als je het zelf wel begreep maar alleen terecht commentaar had op zijn zinsbouw ;))
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')