Lijkt mij ook. Maar ik ken haar familie niet. Uit het verhaal zou ik zeggen dat het wel een goede familie is.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:52 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als het zwartmakerij is, waarom dan zo'n heftige (negerende) reactie van moeders kant? Moeders is waarschijnlijk vreemdgegaan en schaamt zich, vaders wil het niet weten want hij wil zijn dochter niet kwijt.
Ok. 100% zeker is een goed begin.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Mijn tante weet 100% zeker dat ik niet mijn vaders kind ben. Iedereen moest zich erover stil houden.. Ik ben het kind van iemand die mijn moeder in de tuinbouw heeft leren kennen ofzo
Mijn moeder heeft het mijn oma verteld. Dat zegt iedereen. Oma is helaas al een paar jaar doodquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:00 schreef Chai het volgende:
Waarom weet je moeders familie het zo zeker?
Hebben die het laten testen of zo?
pffffff dat is best heftig ineens zulk nieuwsquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Mijn tante weet 100% zeker dat ik niet mijn vaders kind ben. Iedereen moest zich erover stil houden.. Ik ben het kind van iemand die mijn moeder in de tuinbouw heeft leren kennen ofzo
Zulke dingen verspreiden zich toch in een familie, ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het mijn oma verteld. Dat zegt iedereen. Oma is helaas al een paar jaar dood
Ze heeft het hem ook verteld. Zei hij ook er bij..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan moet ze het toch eens aan heb hebben verteld.
heb je een goede relatie met je vader verder?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:34 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vader zei al eerder dat het bullshit is en nog steeds.
Dat lijkt me ook ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:37 schreef Scuidward het volgende:
ook omdat je biologische moeder wel je biologische moeder is (volgrns dit verhaal)
Laten bezinken en bedenken wat ik met mijn moeder moet.. Als dit echt zo is dan wil ik geen contact meer met haar. Ze heeft me zolang voorgelogen dan..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
pffffff dat is best heftig ineens zulk nieuwswat ga je nu doen?
Geef het tijd.. zoiets vertel je niet zo even aan je kind, laat staan aan de vader van je kind. Wie weet denk je over het contact met je moeder over een tijdje wat milder.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laten bezinken en bedenken wat ik met mijn moeder moet.. Als dit echt zo is dan wil ik geen contact meer met haar. Ze heeft me zolang voorgelogen dan..
Nou ja... helemaal zeker weet je dat niet natuurlijk, ik zou eerst samen met je ''vader'' een DNA testquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laten bezinken en bedenken wat ik met mijn moeder moet.. Als dit echt zo is dan wil ik geen contact meer met haar. Ze heeft me zolang voorgelogen dan..
Hoe dan ook, veel sterkte hiermee.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze heeft het hem ook verteld. Zei hij ook er bij..
Hier heb ik ook nog aan gedacht ja. Dit zou kunnen maar het schijnt dat mijn pa geen kinderen kan krijgen.. Wat wel verklaard waarom er nooit een broertje of zusje kwamquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:10 schreef Seven. het volgende:
Wie weet is je echte vader wel je biologische vader, het kan zijn dat je moeder domweg een grote fout gemaakt heeft rond de tijd dat jij verwerkt bent en dat ze dus domweg niet zeker weet dat je echte vader ook je biologische vader is.
Het is allemaal hear say. Hoezo denk je dat je vader geen kinderen kan krijgen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier heb ik ook nog aan gedacht ja. Dit zou kunnen maar het schijnt dat mijn pa geen kinderen kan krijgen.. Wat wel verklaard waarom er nooit een broertje of zusje kwam
Zei mijn nicht.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het is allemaal hear say. Hoezo denk je dat je vader geen kinderen kan krijgen?
Als je dat erbij verteld, wil hij vast die DNA test wel doen, jullie houden van elkaar, hij is waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zei mijn nicht.
Mijn vader verteld me net dat ik hoe dan ook zijn dochter blijf. Maar het gaat mij er nu vooral om heeft mijn moeder ons voorgelogen? Want daar zit ik enorm mee. En stiekem wil ik ook weten of hij mijn echte vader is, gewoon om het te weten. Als hij niet mijn echte vader is heb ik daar wel vrede mee want ik hou heel veel van hem
Straks vraag ik mij dit altijd af
Maar dan heeft je vader je toch ook voorgelogen, als hij geen kinderen kan krijgen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zei mijn nicht.
Mijn vader verteld me net dat ik hoe dan ook zijn dochter blijf. Maar het gaat mij er nu vooral om heeft mijn moeder ons voorgelogen? Want daar zit ik enorm mee. En stiekem wil ik ook weten of hij mijn echte vader is, gewoon om het te weten. Als hij niet mijn echte vader is heb ik daar wel vrede mee want ik hou heel veel van hem
Die is heel eerlijk over dat hij en mijn moeder toen die tijd veel hebben 'geoefend' samen om zwanger te raken en dat hij en mijn moeder zich aan de dokters advies hielden en het op de afgesproken dagen deden. Daarom denkt hij dat ze niet van iemand anders zwanger kan zijn geweest.. Maar hij vind mijn moeder wel een kutwijf zegt die. Dat ze vreemd is gegaan staat sowieso wel vast en dat gelooft hij ook welquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat zegt je vader er over, zegt hij dat het inderdaad zo is?
Heftig, sterkte..
Ja leuk dat je nicht dat zegt, maar neem jij alles aan wat iemand zegt? Eerst feiten checken voordat je iets gelooft.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zei mijn nicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |