Ik ga voor m'n autorijbewijs na mijn verjaardag.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze moet nog 2 jaar wachten om haar rijbewijs te halen
waarom nu dan scooterquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga voor m'n autorijbewijs na mijn verjaardag.
M'n pa laat me er alleen een beetje op rijden he voor in de buurt. Vind ik gewoon leuk om te doen met dit weer.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom nu dan scooter
je weet dat je geld weggooit hé
Ik ben niet aansprakelijk voor de schadequote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
snowbells je mag mijn auto rijden zonder ribba
autorijden is makkelijkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben niet aansprakelijk voor de schade
Scooter rijden is makkelijk johquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
M'n pa laat me er alleen een beetje op rijden he voor in de buurt. Vind ik gewoon leuk om te doen met dit weer.Na mijn autorijbewijs (als ik die haal
) kan ik ook gewoon scooterrijden maar dan heb ik het tenminste al geleerd.
Gewoon trainen danquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit ding weegt 100 kg, ik vind 3 flessen cola vasthouden al zwaar ok
Perfect weer morgen ook ervoorquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan krijg ik privé praktijk lessen op m'n pa zijn scooter.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |