Jij je username wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je doet je ondertitel geen eer aan
Eet ze en tot later!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die weet je alNu naar de visboer en supermarkt! Tot later
Ja, maar het is een van de weinige films die we nog niet gezien hebben. En ach, we kunnen nog altijd naar buiten als het tegenvalt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
American Hustle is niet zo goed
Zou helemaal niet er in proppen en op een terras gaan zitten
Klinkt ook goedquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veel plezier alvast! Hoop dat het lukt
Niet echt. Zometeen eens een fatsoenlijke maaltijd eten en voor de rest relaxen.
Morgenmiddag komt er een goede vriend van me langs, dus dat is wel gezellig.
Ja eigenlijk wel ja. Veel hulp gehad, alles past erin. Nu moeten dingen nog een plekje krijgen. Maar ben wel blij dat alles erbij past.quote:
Kan ook, mijn latijn is na al die jaren niet best meer.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht altijd quattro, maar ik kan nog slechter in het latijns tellen dan in het grieks
Oh je hebt latijn gehad?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kan ook, mijn latijn is na al die jaren niet best meer.
Heel kort, ben in 4 atheneum gestopt met school.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh je hebt latijn gehad?
Ik kreeg dat niet in mn vakkenpakket
met heel school? Waarom?, en hoe?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:05 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heel kort, ben in 4 atheneum gestopt met school.
O damnquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:05 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heel kort, ben in 4 atheneum gestopt met school.
Heel erg lang en ingewikkeld verhaal. Maar inmiddels studeer ik dit jaar af aan de universiteit, dus het is allemaal goed gekomen hoor, alleen wat later dan gebruikelijk.quote:
Oke, dan was het geen kattepis neequote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heel erg lang en ingewikkeld verhaal. Maar inmiddels studeer ik dit jaar af aan de universiteit, dus het is allemaal goed gekomen hoor, alleen wat later dan gebruikelijk.
Oh en heel school ja, en hoe: werd ontslagen van de leerplicht.
Gelukkig niet, dat spul meurt!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oke, dan was het geen kattepis nee
quote:
Ervaring?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |