Nee joh, ik ga straks naar het postkantoor, eten halen etc. en vanavond House of Cards kijkenquote:
Spammen danquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, ik ga straks naar het postkantoor, eten halen etc. en vanavond House of Cards kijken
Je wilde een spamrecord vestigen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:15 schreef Stuart het volgende:
Ik wilde iets anders proberen in het vorige topic maar dat is toch niet gelukt
Nou, wilde eens kijken hoever ik kon komenquote:
Nou ja, ik dacht, alles in dat rijtje is zo oud. Maar ik ga er niet mee door hoorquote:
Ik heb er hier ook heel even ingestaan, met iets van 123 posts in 1 topic ofzo.. Even kijken wat mijn record isquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, wilde eens kijken hoever ik kon komen
ik 17 of zoquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:16 schreef Stuart het volgende:
Ik heb dit jaar (2014) nog niet eens 10k posts. Vorig jaar had ik dat in de eerste maand al
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht, alles in dat rijtje is zo oud. Maar ik ga er niet mee door hoor![]()
Ik had er net 122 zie ik nuquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er hier ook heel even ingestaan, met iets van 123 posts in 1 topic ofzo.. Even kijken wat mijn record is
Jij bent wel lekker actief al dit jaar jaquote:
quote:
Valt wel mee. Eigenlijk nu pas weer ietsjes.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker actief al dit jaar ja
Ik post doordeweeks nu veel minder dan vorig jaar. De weekenden ben ik vooralsnog wel actiefquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:18 schreef Toto69 het volgende:
Ik post de afgelopen 2-3 weken ook weinig hoor. Amper nog top100maar kwam omdat m'n abo weg was.
Nee, inderdaad. Had er geen idee van joh. Oh well, was even 'leuk'quote:
Tja, ik heb geen vast ritme of zo dus ik post wanneer ik wil, maar door al het curvefeveren post ik minderquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik post doordeweeks nu veel minder dan vorig jaar. De weekenden ben ik vooralsnog wel actief
Heb je een doel dit jaar?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Eigenlijk nu pas weer ietsjes.
Ik post vooral minder door House of Cardsquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, ik heb geen vast ritme of zo dus ik post wanneer ik wil, maar door al het curvefeveren post ik minder
Ken die hele shit niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik post vooral minder door House of Cards
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |