steegjequote:Op zondag 9 maart 2014 01:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oke cool dan gaan we ff om de hoek enz
Yep. Verveel mij alleen. Zit in de kelder bij ons maar er zijn maar weinig mensen vanavondquote:
oh rip!quote:Op zondag 9 maart 2014 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yep. Verveel mij alleen. Zit in de kelder bij ons maar er zijn maar weinig mensen vanavond
Dan moet je deze eens porberen. neem een rip. maar dicht hem af met de roo kerin en laat het even een minuutje of langer staan tot de rook wat minder dicht lijkt. en dan inhalerenquote:Op zondag 9 maart 2014 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yep. Verveel mij alleen. Zit in de kelder bij ons maar er zijn maar weinig mensen vanavond
Uhm ik snap de zin niet. 12 uur geleden bijna snapte ik de zin ook nietquote:Op zondag 9 maart 2014 01:54 schreef Trollscience het volgende:
gewetensvraag: hebben jullie ook altijd zo'n irritante kriebel als je rookt na: het orgasme
als je net bent klaargekomen, is het dan niet zwaarder voor je om een sigaret te roken omdat je een kriebel of weerstand in je keel hebtquote:Op zondag 9 maart 2014 11:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm ik snap de zin niet. 12 uur geleden bijna snapte ik de zin ook niet![]()
Denk 't niet toch?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je net bent klaargekomen, is het dan niet zwaarder voor je om een sigaret te roken omdat je een kriebel of weerstand in je keel hebt
Nope, nog nooit gehad.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:54 schreef Trollscience het volgende:
gewetensvraag: hebben jullie ook altijd zo'n irritante kriebel als je rookt na: het orgasme
Bij een kelder heb ik waarschijnlijk andere gedachten dan jijquote:Op zondag 9 maart 2014 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk het welquote:Op zondag 9 maart 2014 11:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Bij een kelder heb ik waarschijnlijk andere gedachten dan jij
heb een groot schuifraam, als het chill weer is kan ik daar gewoon op gaan zittenquote:Op zondag 9 maart 2014 12:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha.
Maar idd mooi weerRaam staat lekker open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |