Aviator.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Foto's van je soort stijl hier zou handig zijn.
Dat lijkt me een praatje van verkopers van dure merken. Als een zonnebril door tuv "uv400" predicaat gekregen heeft wordt uv straling voldoende gefilterd. Zonnebrillen van een paar euro zijn ook gewoon uv400.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:17 schreef Susteren het volgende:
Heb eens gelezen dat goedkope zonnebrillen zelfs schadelijk zijn (je ogen gaan meer open staan omdat het duisterder wordt achter je zonnebril, maar UV straling wordt niet gefilterd), dit wil ik dus voorkomen.
inderdaad, dit is pure onzinquote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:23 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat lijkt me een praatje van verkopers van dure merken. Als een zonnebril door tuv "uv400" predicaat gekregen heeft wordt uv straling voldoende gefilterd. Zonnebrillen van een paar euro zijn ook gewoon uv400.
Hoeft ook weer niet een tientje te kosten, maar 30/40 euro is perfect.quote:
Qua goedkoper alternatief, maar toch nog acceptabele kwaliteit is Sinner misschien een optie voor je. Ik heb daar ooit een bril van gehad, toevallig een aviator-achtig model, en die was niet slecht.quote:
En welk merk is het, V&D huismerk ofzo?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:09 schreef koekii het volgende:
Je moet bij v&d kijken. Zijn op zich wel redelijke prijzen te vinden daar
Je vergeet welk geurtje.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:05 schreef fathank het volgende:
Welke zonnebril?
Welke polo?
Welke auto?
Koop je ook wel eens iets zonder FOK! Seal of approval?
Geen idee je moet maar eens kijken. Vraag je vrienden om eens mee te gaan of huur zo'n personal dresser.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
En welk merk is het, V&D huismerk ofzo?
Tenminste leuke discussies over kleding en auto's hij kan ook alleen maar lopen klagen en in de onzin gym chat van 12 uur smiddags tot 4 uur snachts zittenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:05 schreef fathank het volgende:
Welke zonnebril?
Welke polo?
Welke auto?
Koop je ook wel eens iets zonder FOK! Seal of approval?
Heb je hem weerquote:Op zondag 9 maart 2014 12:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Tenminste leuke discussies over kleding en auto's hij kan ook alleen maar lopen klagen en in de onzin gym chat van 12 uur smiddags tot 4 uur snachts zitten
In principe kan ik dat beter tegen jou zeggenquote:
Nja lijkt me lastig, sommige modellen staan me erg goed, terwijl sommige anderen naar mijn mening net te groot zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:57 schreef zquing het volgende:
Zit er niet iets leuks tussen op Asos?
http://www.asos.com/men/s(...)0&pgeSize=204&sort=2
is dat een decepticon of een zonnebrilquote:Op zondag 9 maart 2014 13:45 schreef JetLife het volgende:
Je budget iets uitbreiden en deze kopen.
[ afbeelding ]
Gelukkig mag je ze gewoon terugsturen(kost je wel een 10tje aan porto). Maar je zou er een paar kunnen bestellen en de beste houden.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:10 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nja lijkt me lastig, sommige modellen staan me erg goed, terwijl sommige anderen naar mijn mening net te groot zijn.
Dan koop ik eerlijk gezegd liever één beterequote:
Alles wat niet chill is stuur je weer terug hequote:Op zondag 9 maart 2014 13:58 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dan koop ik eerlijk gezegd liever één betere
Dan koop je een Ray-Ban?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:58 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dan koop ik eerlijk gezegd liever één betere
Goede tip, mooie modellen zie ik ertussen!quote:Op zondag 9 maart 2014 14:26 schreef Verbodsbord het volgende:
Sowieso een Polaroid kopen,prijs rond de 40 euro, prima modelen, en gepolariseerde glazen, dus ideaal achter het stuur.
Wel in mijn ervaring, en die gepolariseerde glazen zijn erg fijn!quote:Op zondag 9 maart 2014 14:31 schreef Susteren het volgende:
[..]
Goede tip, mooie modellen zie ik ertussen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat ongeveer het beste kwaliteitsmerk voor <50 euro?
Heel degelijk merk en prima prijzen.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:31 schreef Susteren het volgende:
[..]
Goede tip, mooie modellen zie ik ertussen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat ongeveer het beste kwaliteitsmerk voor <50 euro?
Dat.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:33 schreef fathank het volgende:
Sowieso altijd gaan voor gepolariseerde glazen. Kijkt zoveel relaxter.
Laptop op z'n kant zettenquote:Op maandag 10 maart 2014 11:25 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Let er wel op dat je met gepolariseerde glazen last kan krijgen met LCD schermen.
Gaat alleen zo lastig met het navigatie/radioscherm in je auto.quote:
Ligt eraan wat je onder fake ziet. Heb zelf ook een "fake" rayban (In china besteld, wist niet dat er een logo etc op stondquote:Op maandag 10 maart 2014 15:28 schreef CoExist het volgende:
Blijf trouwens weg van obscure websites als Smartbuyglasses enzo. Veelal nep en inferieur van kwaliteit.
Ik ben trouwens allergisch voor mensen met fake zonnebrillen. Wel hipster doen met een bepaald merk maar er niet voor willen dokken.
Nep = nep. Dat is geen hogere wiskunde.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder fake ziet. Heb zelf ook een "fake" rayban (In china besteld, wist niet dat er een logo etc op stond) of dat je nou gewoon een zonnebril hebt dat op bijv, een wayfarer lijkt.
Verder niets mis met zonnebrillen die op een bepaald model lijken.
Is al dik 2 jaar mijn dagelijkse zonnebril, nog steeds als nieuw. Inderdaad door leger en nasa gebruikt, is op de maan geweest volgens mij.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
De brillen van american optical bijv.? Schijnt het merk te zijn wat (vroeger?) door de us navy werd gebruikt, dus iig wel kwaliteit. Ligt ook binnen je prijscategorie
Gaaf, goede tip! Eens kijkenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:45 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Is al dik 2 jaar mijn dagelijkse zonnebril, nog steeds als nieuw. Inderdaad door leger en nasa gebruikt, is op de maan geweest volgens mij.
[ afbeelding ]
In Apocalypse Now:
[ afbeelding ]
In Mad Men:
[ afbeelding ]
Taxi driver:
[ afbeelding ]
Stijlvol deze!quote:Op maandag 10 maart 2014 19:45 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Is al dik 2 jaar mijn dagelijkse zonnebril, nog steeds als nieuw. Inderdaad door leger en nasa gebruikt, is op de maan geweest volgens mij.
[ afbeelding ]
In Apocalypse Now:
[ afbeelding ]
In Mad Men:
[ afbeelding ]
Taxi driver:
[ afbeelding ]
Als hij al niet stuk gaat verlies ik hem wel ergens (true story).quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:21 schreef eend112 het volgende:
Broer geloof me
Een rayban gaat nog niet stuk als er een tank over heen rijdt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |