Goed zo!quote:Op maandag 10 maart 2014 00:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Beetje knuffelen.
Trouwens Sarasi, dat meisje kan de graftyfus krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk hoef je nooit voor een eland uit te wijken.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:29 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
1999, ben er ook zeker wel blij mee. Bij ons in het dorp kunnen er maar weinig zeggen dat ze een eigen auto hebben(van mijn leeftijd ofc), laat staan dat ze een Mercedes rijden. Die gozertjes rijden allemaal in van die afgetrapte golfjes. Niet dat daar wat mis mee is natuurlijk, maar dan toch liever het boodschappenwagentje van oma
.
[..]
Op mijn spaarrekening staat een paar duizend. Toen ik bij de supermarkt werkte, maakte ik echt vet veel uren en gaf ik vrijwel niks uit(want ja, wat doe je als 16 jarige met je geld). Maandelijks dus ¤200+ naar die spaarrekening. Daarna uni, dus minder werken en meer uitgeven. Uiteindelijk nog wel toe komen met het maandloontje en de stufi principieel maar overstorten voor het geval dat ik het heel misschien toch niet zou halen. Stiekem stapelt het zich allemaal best op. Scheelt natuurlijk ook wel dat papa en mama de studie en verzekering betalen en ik thuis woon
Het hoort toch andersom, geen relatie en wel sex.... Vrouwen...quote:Op maandag 10 maart 2014 00:07 schreef BlackLining het volgende:
Wel leuk morgen verder hoorEen Nissan Cabstar hoogwerker, en een VW Up!. Lekker twee uitersten
Nieuw hoofdstuk met den ex trouwens. Toch weer een beetje opgepakt, nu wil mevrouw weer een relatie, maar dan zonder zoenen of seks, maar meer dan 'gewoon vrienden'Wat een kwats weer. Was het laatste bericht wat ik kon lezen voordat mijn telefoon in coma ging. Misschien maar goed ook dat ik daar niet op kan reageren. Gestoord mens
quote:
Dat wilde ik ook terug sturen ja, ergens maar goed misschien dat mijn telefoon daar een stokje voor stakquote:Op maandag 10 maart 2014 08:44 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Het hoort toch andersom, geen relatie en wel sex.... Vrouwen...
Klopt, soort portal waar voortaan de loonstroken via verstrekt worden..quote:Op maandag 10 maart 2014 09:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik krijg ineens een mailtje met inloggegevens voor de Hof-groep ofzo iets...
Heb hier iets voorbij zien komen over loonstroken, is dat dat? Want ik heb de uitlegmail van EW niet aangezien ik er niet meer werk
Ghe Ghe verstandig, ik weet dat er voor Gmail een functie bestaat dat je eerst even een simpel rekensommetje moet oplossen voordat je de mail kunt verzenden om te voorkomen dat je dronken de verkeerde dingen opstuurtquote:Op maandag 10 maart 2014 09:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als ik nu vertrek zou ik drie uur moeten staan wachten om de tweede op te halen. Maar die is net geannuleerd, dus ben nu mijn spullen bij elkaar aan het zoeken ja.
Was een Up! van Amsterdam naar Dordrecht, dus ik kan er niet rouwig om zijn. Mocht in Amsterdam nog bellen of ie nog een ritje terug had
[..]
Dat wilde ik ook terug sturen ja, ergens maar goed misschien dat mijn telefoon daar een stokje voor stak
Ik heb laatst ook een geannuleerde rit gehad, maar ze hadden in hetzelfde telefoontje nog een spoedje voor me.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:34 schreef zazzel het volgende:
Die ritten bij AR worden ook nog wel eens geannuleerd?![]()
Bij EW heb je hoogstens de kans dat de auto niet staat waar je hem moet ophalen. Verder de afgelopen 2 jaar nog nooit gehad dat de rit geannuleerd werd.
Ik zou bang zijn, of gaan huilenquote:
Ik ben wel benieuwd hoe je iemand verast met een cadeaubon van tien euro eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 12:22 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe je iemand verast met een cadeaubon van tien euro eigenlijk.
Kom maar op met die ritjes voor morgen in ieder geval!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit inderdaad, dat een CP je begint uit te lachen omdat je wisselritje net door een collega is opgehaald. Sta je daarquote:Op maandag 10 maart 2014 09:34 schreef zazzel het volgende:
Die ritten bij AR worden ook nog wel eens geannuleerd?![]()
Bij EW heb je hoogstens de kans dat de auto niet staat waar je hem moet ophalen. Verder de afgelopen 2 jaar nog nooit gehad dat de rit geannuleerd werd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |