Vooral dat laatste scheelt heel erg veel. Sinds ik het huis uit ben, nu een jaar of vier denk ik, ben ik chronisch blut.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:29 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Op mijn spaarrekening staat een paar duizend. Toen ik bij de supermarkt werkte, maakte ik echt vet veel uren en gaf ik vrijwel niks uit(want ja, wat doe je als 16 jarige met je geld). Maandelijks dus ¤200+ naar die spaarrekening. Daarna uni, dus minder werken en meer uitgeven. Uiteindelijk nog wel toe komen met het maandloontje en de stufi principieel maar overstorten voor het geval dat ik het heel misschien toch niet zou halen. Stiekem stapelt het zich allemaal best op. Scheelt natuurlijk ook wel dat papa en mama de studie en verzekering betalen en ik thuis woon
Is je kamer zo duur dan? Of hou je van het betere leven met lekker eten en veel alcoholquote:Op zondag 9 maart 2014 23:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vooral dat laatste scheelt heel erg veel. Sinds ik het huis uit ben, nu een jaar of vier denk ik, ben ik chronisch blut.
¤ 395 per maand, dus dat valt opzich nog wel te overzien. Maar goed, als je op jezelf woont moet je ook gewoon eten betalen natuurlijk. Dat hoeft niet altijd even luxe te zijn want dan gaat het nog harder, maar tel er nog maar een tientje per dag bij voor boodschappen wil je een beetje normaal en gevarieerd kunnen eten.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:31 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Is je kamer zo duur dan? Of hou je van het betere leven met lekker eten en veel alcohol?
Dat zou helemaal geweldig zijn natuurlijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:36 schreef Ordinateur het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat hier over een paar weken een bericht verschijnt dat je je varkentje toch hebt gevonden, onder een berg was, in de magnetron of dat een huisgenoot hem wellicht had weggezet omdat ie de schilder niet vertrouwde.
Tientje per dag aan boodschappen?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
¤ 395 per maand, dus dat valt opzich nog wel te overzien. Maar goed, als je op jezelf woont moet je ook gewoon eten betalen natuurlijk. Dat hoeft niet altijd even luxe te zijn want dan gaat het nog harder, maar tel er nog maar een tientje per dag bij voor boodschappen wil je een beetje normaal en gevarieerd kunnen eten.
En als je als hobby hebt het rijden op een machine die gerust 1:10 zuipt (of het repareren daarvan) en een cent of 10 per kilometer aan onderhoud, gaat het ook hard. Maar goed, da's hobby, en doen we dus alleen als de bank het toelaat..
Ja, makkeljk. Nou bezuinig ik er ook niet op hoor, als het persé moet is het met 20 euro voor een week ook wel klaar.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:40 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Tientje per dag aan boodschappen?
Maar goed, dat is dan ook een van de hoofdredenen waarom ik niet op kamers wil/ga. Hoeveel rompslomp het OV ook oplevert, van dat geld dat ik eraan overhoud kan ik nog veeeeeeeel meer leuke dingen doen(of vooral eten in mijn geval) Plus de bus stopt voor m'n huis en ik kan goed slapen in het OV. Misschien in de master wel op kamers, als het OV dan toch vervalt...
Ik ook. Blijf ook nooit weekenden meer, middag+avond en dan ben ik weer vertrokken.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, makkeljk. Nou bezuinig ik er ook niet op hoor, als het persé moet is het met 20 euro voor een week ook wel klaar.
Tja, kan wel wezen met dat OV, maar op jezelf wonen is heerlijk. Ik moet er in ieder geval neit meer aan denken om bij mijn ouders te wonen. Krijg het al benauwd van het idee alleen alAl zouden ze midden in de stad wonen en alles voor me betalen. Ik vind het prima om er af en toe een kopje koffie te gaan drinken, maar na een uur of 2 wil ik toch echt weg.
Idem hier. Bovendien werk ik ook om leuke dingen te kunnen doen, dus dan is het ook niet zo erg dat ik wat minder spaar, vind ik.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, makkeljk. Nou bezuinig ik er ook niet op hoor, als het persé moet is het met 20 euro voor een week ook wel klaar.
Tja, kan wel wezen met dat OV, maar op jezelf wonen is heerlijk. Ik moet er in ieder geval neit meer aan denken om bij mijn ouders te wonen. Krijg het al benauwd van het idee alleen alAl zouden ze midden in de stad wonen en alles voor me betalen. Ik vind het prima om er af en toe een kopje koffie te gaan drinken, maar na een uur of 2 wil ik toch echt weg.
Ik wil het niet wetenquote:
Wacht, zal even foto uploaden.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten
Wordt lekker morgen trouwens. Mijn telefoon is er weer eens mee opgehouden, mijn backup telefoon doet het ook niet, dus dat wordt lekker routebeschrijvingen en OV info printen morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aww. Succes alvast dan, komt vast goed.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten
Wordt lekker morgen trouwens. Mijn telefoon is er weer eens mee opgehouden, mijn backup telefoon doet het ook niet, dus dat wordt lekker routebeschrijvingen en OV info printen morgen
Beetje knuffelen.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:07 schreef BlackLining het volgende:
Wel leuk morgen verder hoorEen Nissan Cabstar hoogwerker, en een VW Up!. Lekker twee uitersten
Nieuw hoofdstuk met den ex trouwens. Toch weer een beetje opgepakt, nu wil mevrouw weer een relatie, maar dan zonder zoenen of seks, maar meer dan 'gewoon vrienden'Wat een kwats weer. Was het laatste bericht wat ik kon lezen voordat mijn telefoon in coma ging. Misschien maar goed ook dat ik daar niet op kan reageren. Gestoord mens
En toch maar weer steeds contact met d'r houdenquote:Op maandag 10 maart 2014 00:07 schreef BlackLining het volgende:
Wel leuk morgen verder hoorEen Nissan Cabstar hoogwerker, en een VW Up!. Lekker twee uitersten
Nieuw hoofdstuk met den ex trouwens. Toch weer een beetje opgepakt, nu wil mevrouw weer een relatie, maar dan zonder zoenen of seks, maar meer dan 'gewoon vrienden'Wat een kwats weer. Was het laatste bericht wat ik kon lezen voordat mijn telefoon in coma ging. Misschien maar goed ook dat ik daar niet op kan reageren. Gestoord mens
Goed zo!quote:Op maandag 10 maart 2014 00:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Beetje knuffelen.
Trouwens Sarasi, dat meisje kan de graftyfus krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk hoef je nooit voor een eland uit te wijken.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:29 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
1999, ben er ook zeker wel blij mee. Bij ons in het dorp kunnen er maar weinig zeggen dat ze een eigen auto hebben(van mijn leeftijd ofc), laat staan dat ze een Mercedes rijden. Die gozertjes rijden allemaal in van die afgetrapte golfjes. Niet dat daar wat mis mee is natuurlijk, maar dan toch liever het boodschappenwagentje van oma
.
[..]
Op mijn spaarrekening staat een paar duizend. Toen ik bij de supermarkt werkte, maakte ik echt vet veel uren en gaf ik vrijwel niks uit(want ja, wat doe je als 16 jarige met je geld). Maandelijks dus ¤200+ naar die spaarrekening. Daarna uni, dus minder werken en meer uitgeven. Uiteindelijk nog wel toe komen met het maandloontje en de stufi principieel maar overstorten voor het geval dat ik het heel misschien toch niet zou halen. Stiekem stapelt het zich allemaal best op. Scheelt natuurlijk ook wel dat papa en mama de studie en verzekering betalen en ik thuis woon
Het hoort toch andersom, geen relatie en wel sex.... Vrouwen...quote:Op maandag 10 maart 2014 00:07 schreef BlackLining het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |