abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 maart 2014 @ 20:03:52 #151
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137555172
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:01 schreef CitroenFrance het volgende:

[..]

wat voor auto heb jij dan?
Mercedes E280 uit 1980. Foto's zijn een paar topics geleden wel eens voorbij gekomen.
Maar door die nieuwe oldtimer regelingen heb ik de LPG installatie eruit moeten halen.
De 6 cilinders uit de 2.8 liter motor lusten wel een slokje benzine }:| (1 op 6)
pi_137555515
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 01:08 schreef zazzel het volgende:

[..]

Wat voor benz heb je?
A140 :') is van oma geweest maar die durft niet meer achter het stuur met haar nieuwe knie.
pi_137556012
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:03 schreef zazzel het volgende:

[..]

Mercedes E280 uit 1980. Foto's zijn een paar topics geleden wel eens voorbij gekomen.
Maar door die nieuwe oldtimer regelingen heb ik de LPG installatie eruit moeten halen.
De 6 cilinders uit de 2.8 liter motor lusten wel een slokje benzine }:| (1 op 6)
Volgens mij heb ik die wel voorbij zien komen ja! Wel balen dat Nederland weer mensen naaien op zo manier. Maar zal wel komen omdat mensen volop young/oldtimers gingen rijden :'). Maar dat drinkt inderdaad wel wat!
  zondag 9 maart 2014 @ 20:33:43 #154
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137556574
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:24 schreef CitroenFrance het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik die wel voorbij zien komen ja! Wel balen dat Nederland weer mensen naaien op zo manier. Maar zal wel komen omdat mensen volop young/oldtimers gingen rijden :'). Maar dat drinkt inderdaad wel wat!
Ja er is ook wel wat voor te zeggen dat men massaal oude diesels gingen rijden voor bijna niets... Maar dit is ook niet de oplossing.
Ding rijdt wel echt als een baas :7

quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:11 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

A140 :') is van oma geweest maar die durft niet meer achter het stuur met haar nieuwe knie.
Ach boeie, toch chill dat je een auto hebt! Uit welk jaar is die A140?

quote:
6s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:10 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik ook, ben een beetje aan het rondkijken op Autotrack enzo :D

Deze Passat :9
http://www.autotrack.nl/t(...)assat/11108895/fotos
Balen dat Autotrack zo streng is.. Mijn auto is geīmporteerd.. dus wordt niet toegelaten daar.

[ Bericht 24% gewijzigd door zazzel op 09-03-2014 20:39:00 ]
  zondag 9 maart 2014 @ 20:46:31 #155
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137557434
Ik wil een Clio RS. Rot op met die Mercedessen :')
  zondag 9 maart 2014 @ 21:00:35 #156
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137558383
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:46 schreef Kiprollade het volgende:
Ik wil een Clio RS. Rot op met die Mercedessen :')
Wat is er mis met je Saxo? :P
  zondag 9 maart 2014 @ 22:09:05 #157
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137563056
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:00 schreef zazzel het volgende:

[..]

Wat is er mis met je Saxo? :P
Niks hoor, als ik uiteindelijk een Clio RS heb wil ik toch weer wat beters. Een Golf R o.i.d. waarna ik dan weer iets van een BMW 335i wil. Dromen mag toch? :P
pi_137565448
Jup, mijn spaarvarken met 800E is weg. Zijn stalletje is er nog, het varken is nergens in mijn kamer, dus waarschijnlijk gestolen. Toch te laat met die nieuwe sloten op de deur. ;(
Your opinion of me is none of my business.
pi_137565606
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:45 schreef Sarasi het volgende:
Jup, mijn spaarvarken met 800E is weg. Zijn stalletje is er nog, het varken is nergens in mijn kamer, dus waarschijnlijk gestolen. Toch te laat met die nieuwe sloten op de deur. ;(
Serieus? :o

Dat is zwaar kut zeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2014 22:47:44 ]
pi_137565818
quote:
2s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:47 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Serieus? :o

Dat is zwaar kut zeg.
Ja, vanavond alles overhoop gehaald en opgeruimd en hij is er gewoon niet. Dus daar gaat mijn vakantie... En ja, het is niet slim om zo'n bedrag cash in huis te hebben maar goed je gaat er ook niet vanuit dat iemand het gewoon meeneemt, eigenlijk... Dus meer dan een halfjaar voor niets gewerkt. Top.
  zondag 9 maart 2014 @ 22:52:50 #161
414827 Wave103
It's not pop music
pi_137565942
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:50 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, vanavond alles overhoop gehaald en opgeruimd en hij is er gewoon niet. Dus daar gaat mijn vakantie... En ja, het is niet slim om zo'n bedrag cash in huis te hebben maar goed je gaat er ook niet vanuit dat iemand het gewoon meeneemt, eigenlijk... Dus meer dan een halfjaar voor niets gewerkt. Top.
Zo, dat is niet niks. Wie kan er dan zomaar je kamer in? Huisgenoten, vrienden?
pi_137565979
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:50 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Zo, dat is wel even kut idd...
Maarre, als je je sloten wilde verwisselen dan heb je vast wel een verdachte toch? Zou niet weten hoe je dat dan verder zou moeten aanpakken, maar dat is een ander verhaal..
pi_137566569
Huisbaas, schilder die hier twee weken geleden is geweest, vriend en ouders. Die laatste twee sluiten we even uit, om overduidelijke redenen. :P Ik verdenk de schilder, maar goed. Voor hetzelfde geld had hij mijn deur open om de deurpost te schilderen, ging even roken, liep er een vriend van een huisgenoot langs die dacht: even kijken! en vervolgens het varken vond. Weet ik veel. Ik kan niet eens bewijzen dat ik het geld had, dus dat krijg ik ook echt nooit meer terug natuurlijk.

En mijn mamma heeft me direct opgehaald want ik was helemaal overstuur, en nu hebben ze een spaarplan bedacht, dat ze goedkopere cola gaan kopen enzo en het verschil voor me sparen. O+ Dus nou ja, gewoon opnieuw beginnen met sparen. Ik heb ook nog wel 200E op de spaarrekening, dus ik ben niet ineens blut ofzo.

Conclusie: flink balen, maar hopelijk heeft die persoon er iets leuks van gedaan of had zijn neefje een nieuwe nier nodig ofzo. Ik heb nu wel nieuwe sloten dus het gebeurt me niet nog een keer, en de les is om toch je geld maar naar de bank te brengen. Dure les wel. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarasi op 09-03-2014 23:07:20 (spiralen = spaarplan) ]
  zondag 9 maart 2014 @ 23:05:17 #164
257532 Solidberg
Duidelijk
pi_137566778
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 23:02 schreef Sarasi het volgende:
Huisbaas, schilder die hier twee weken geleden is geweest, vriend en ouders. Die laatste twee sluiten we even uit, om overduidelijke redenen. :P Ik verdenk de schilder, maar goed. Voor hetzelfde geld had hij mijn deur open om de deurpost te schilderen, ging even roken, liep er een vriend van een huisgenoot langs die dacht: even kijken! en vervolgens het varken vond. Weet ik veel. Ik kan niet eens bewijzen dat ik het geld had, dus dat krijg ik ook echt nooit meer terug natuurlijk.

En mijn mamma heeft me direct opgehaald want ik was helemaal overstuur, en nu hebben ze een spiralen bedacht, dat ze goedkopere cola gaan kopen enzo en het verschil voor me sparen. O+ Dus nou ja, gewoon opnieuw beginnen met sparen. Ik heb ook nog wel 200E op de spaarrekening, dus ik ben niet ineens blut ofzo.

Conclusie: flink balen, maar hopelijk heeft die persoon er iets leuks van gedaan of had zijn neefje een nieuwe nier nodig ofzo. Ik heb nu wel nieuwe sloten dus het gebeurt me niet nog een keer, en de les is om toch je geld maar naar de bank te brengen. Dure les wel. ;(
Al toch wel in de prullenbak/opbergruimte gekeken neem ik aan? Anders zwaar shit idd
Nee, toch niet
  zondag 9 maart 2014 @ 23:06:32 #165
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137566867
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 23:02 schreef Sarasi het volgende:

En mijn mamma heeft me direct opgehaald want ik was helemaal overstuur, en nu hebben ze een spiralen bedacht, dat ze goedkopere cola gaan kopen enzo en het verschil voor me sparen. O+ Dus nou ja, gewoon opnieuw beginnen met sparen. Ik heb ook nog wel 200E op de spaarrekening, dus ik ben niet ineens blut ofzo.

Pfff zwaar Kut zeg...

Dure "les"

Anyhow, dit weer mag het nog wel even blijven. Heerlijk op terras gezeten en nog even de kroeg ingeweest. Wordt een top college morgenochtend :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_137566875
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 23:05 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Al toch wel in de prullenbak gekeken neem ik aan?
Ja, zelfs in de wasmachine. :') Ik heb vrijdag ook al even gezocht, maar nu heb ik echt overal gekeken en vooral het feit dat z'n stalletje er nog wel is, doet mij vermoeden dat iemand 'm heeft meegenomen.
pi_137567137
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:45 schreef Sarasi het volgende:
Godverdomme, dat is serieus veel geld :( Kut zeg

quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:33 schreef zazzel het volgende:

Balen dat Autotrack zo streng is.. Mijn auto is geīmporteerd.. dus wordt niet toegelaten daar.
Wat is dat nou weer voor kwats :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zondag 9 maart 2014 @ 23:12:05 #168
257532 Solidberg
Duidelijk
pi_137567197
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 23:06 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, zelfs in de wasmachine. :') Ik heb vrijdag ook al even gezocht, maar nu heb ik echt overal gekeken en vooral het feit dat z'n stalletje er nog wel is, doet mij vermoeden dat iemand 'm heeft meegenomen.
Ach, zijn zeker anders wel genoeg lieve mannen bij het Hoofdstation die je geld willen geven
Nee, toch niet
pi_137567275
Gelukkig ben ik positief ingesteld, vandaag is even alles kut en morgen open ik vrolijk een nieuwe spaarrekening en begin ik gewoon opnieuw. Kan er nu toch niets meer aan doen ja.

Vrijdag weer 150+ euro salaris, is weer een mooi begin toch? ^O^
pi_137567330
quote:
17s.gif Op zondag 9 maart 2014 23:12 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Ach, zijn zeker anders wel genoeg lieve mannen bij het Hoofdstation die je geld willen geven
En een vakantie zeker, in een pittoreske kelder. :')
  zondag 9 maart 2014 @ 23:16:53 #171
257532 Solidberg
Duidelijk
pi_137567431
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 23:14 schreef Sarasi het volgende:

[..]

En een vakantie zeker, in een pittoreske kelder. :')
2 vliegen in 1 klap ^O^

Ik gebruik overigens mijn Duitse rekening als spaarrekening, en mijn Nederlandse als betaalrekening
Nee, toch niet
pi_137567562
quote:
10s.gif Op zondag 9 maart 2014 23:16 schreef Solidberg het volgende:

[..]

2 vliegen in 1 klap ^O^

Ik gebruik overigens mijn Duitse rekening als spaarrekening, en mijn Nederlandse als betaalrekening
Ik heb ook wel een spaarrekening, maar daar haal ik het zo gemakkelijk vanaf. Mijn varken had geen dop, die zou ik moeten stukslaan. (Nee, geen scherven gevonden) Beter voor een ongedisciplineerde trut als ik. :')

Nieuwe oplossing is een spaarrekening op naam van pappa. Dan kan ik er ook niet zo gemakkelijk bij en kunnen zij gemakkelijk een beetje mee sparen voor een nieuw begin. :)
pi_137567593
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 23:19 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb ook wel een spaarrekening, maar daar haal ik het zo gemakkelijk vanaf. Mijn varken had geen dop, die zou ik moeten stukslaan. (Nee, geen scherven gevonden) Beter voor een ongedisciplineerde trut als ik. :')
Dat is opzich best een goed idee :') Mijn spaarrekening had de laatste keer dat ik keek nog ¤2,79 :X

Een tijdje terug had ik een aparte rekening bij SNS. Gewoon een betaalrekening, maar die gebruikte ik als spaarrekening. Eigenwijs als ik ben nog steeds de pinpas daarvan bij me gehouden, maar daar had ik een foto van mijn vorige vakantie op laten zetten :D Dus de drempel om die te gebruiken werd alweer wat hoger. Is nu alsnog leeg, maar ja..
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_137567692
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 23:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat is opzich best een goed idee :') Mijn spaarrekening had de laatste keer dat ik keek nog ¤2,79 :X
Ik raad het niet (meer) aan. :') Werkte wel goed trouwens. Moet je vooral veel mensen vertellen over je piggy en 'm laten zien, dan is er een drempel om 'm kapot te slaan want dan moet je je verantwoorden. :P
  zondag 9 maart 2014 @ 23:23:49 #175
257532 Solidberg
Duidelijk
pi_137567709
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 23:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Een tijdje terug had ik een aparte rekening bij SNS. Gewoon een betaalrekening, maar die gebruikte ik als spaarrekening. Eigenwijs als ik ben nog steeds de pinpas daarvan bij me gehouden, maar daar had ik een foto van mijn vorige vakantie op laten zetten :D Dus de drempel om die te gebruiken werd alweer wat hoger. Is nu alsnog leeg, maar ja..
Hier hetzelfde, gebruik bijna nooit mijn Duitse pinpas, maar krijg er nog wel maadelijks geld opgestort, zo spaar ik beetje bij beetje
Nee, toch niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')