abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 maart 2014 @ 14:42:21 #226
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137581982
Ik hoef niets te betalen en krijg een dikke ¤280 terug.Kan het wel goed gebruiken.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_137582009
Mwa ze willen ¤552 van me hebben omdat ik onterecht huurtoeslag zou hebben gekregen, omdat ik in 2011 samen gewoond zou hebben. Dikke lulkoek, maar zie dat nog maar eens te bewijzen :N

In ieder geval flink bezwaar aantekenen en de handel goed frustreren. Zo lang mogelijk uitstellen die oplichterij. Het kan er nu écht even niet vanaf.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_137582054
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:43 schreef BlackLining het volgende:
Mwa ze willen ¤552 van me hebben omdat ik onterecht huurtoeslag zou hebben gekregen, omdat ik in 2011 samen gewoond zou hebben. Dikke lulkoek, maar zie dat nog maar eens te bewijzen :N

In ieder geval flink bezwaar aantekenen en de handel goed frustreren. Zo lang mogelijk uitstellen die oplichterij. Het kan er nu écht even niet vanaf.
Dat is wel echt lullig. Kun je niet met huurcontracten aankomen als bewijs, ofzo?
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 10 maart 2014 @ 14:46:30 #229
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137582076
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:43 schreef BlackLining het volgende:

Sowieso uitstel aanvragen.
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_137582256
quote:
99s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:46 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Sowieso uitstel aanvragen.
Dat sowieso. En als het dan toch moet, altijd één cent teveel overmaken en vervolgens terugvorderen :+
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_137582305
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:54 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat sowieso. En als het dan toch moet, altijd één cent teveel overmaken en vervolgens terugvorderen :+
_O- :7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  maandag 10 maart 2014 @ 15:02:04 #232
414827 Wave103
It's not pop music
pi_137582436
Zooo EW zet weer even een mooi projectje op FB. Helaas niet in aanmerking |:(
  maandag 10 maart 2014 @ 15:02:10 #233
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137582439
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:54 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat doe ik bij boetes ook altijd :@
pi_137582594
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:45 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat is wel echt lullig. Kun je niet met huurcontracten aankomen als bewijs, ofzo?
Al geprobeerd. Niet voldoende bewijs, want daarmee sluit ik niet uit dat iemand anders zich ook op dat adres heeft ingeschreven.

Lekkere gang van zaken is dat :') Dus als ik iemand wil naaien schrijf ik me gewoon in op zijn adres als bewoner en drie (!) jaar later valt er dan een keer een beschikking in de bus? :')!

Net weer een half uur met die lui aan de telefoon gehangen, maar ik heb net maar opgehangen want van dat soort onrecht wil ik nog wel eens grof in de mond worden, en dat gaat me niet helpen denk ik :N

Sowieso vind ik het krom dat ik nu mag gaan bewijzen dat ik daar alleen gewoond heb. Dat is guilty until proven innocent, en ondanks dat Opstelten dat maar al te graag zou willen, geldt het tegendeel toch echt nog steeds in deze 'rechtstaat'. Maar schijnbaar is een belastingflikker die zegt 'volgens onze informatie' al voldoende bewijs om mijn huurcontract van tafel te schuiven :r

[ Bericht 14% gewijzigd door BlackLining op 10-03-2014 15:19:38 ]
pi_137583035
Ik ga het sowieso weer proberen om mij aan te melden voor het project. Ik heb een keer tijdens een (klein) project in Nederland één van de twee chauffeurs gesproken die er heen was geweest (de jongen die WEL 25 jaar was), en hij zei toen dat de selectieprocedure wel heel streng is.
Hopelijk houdt EW zich dit keer wel aan de voorwaarden.
pi_137583112
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 15:07 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Al geprobeerd. Niet voldoende bewijs, want daarmee sluit ik niet uit dat iemand anders zich ook op dat adres heeft ingeschreven.

Lekkere gang van zaken is dat :') Dus als ik iemand wil naaien schrijf ik me gewoon in op zijn adres als bewoner en drie (!) jaar later valt er dan een keer een beschikking in de bus? :')!

Net weer een half uur met die lui aan de telefoon gehangen, maar ik heb net maar opgehangen want van dat soort onrecht wil ik nog wel eens grof in de mond worden, en dat gaat me niet helpen denk ik :N

Sowieso vind ik het krom dat ik nu mag gaan bewijzen dat ik daar alleen gewoond heb. Dat is guilty until proven innocent, en ondanks dat Opstelten dat maar al te graag zou willen, geldt het tegendeel toch echt nog steeds in deze 'rechtstaat'. Maar schijnbaar is een belastingflikker die zegt 'volgens onze informatie' al voldoende bewijs om mijn huurcontract van tafel te schuiven :r
Kun je niet het huurcontract van de ander laten zien en zo bewijzen dat hij een ander onderkomen had die periode?
pi_137583170
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 15:25 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Kun je niet het huurcontract van de ander laten zien en zo bewijzen dat hij een ander onderkomen had die periode?
Ze willen niet zeggen wie dat geweest is, in verband met privacy.

En al konden ze dat wel, dan is die ander ook niet gek natuurlijk :+ Als je gewoon je bek houdt is er niks aan de hand, anders mag die nu 552 gaan terugbetalen :') Ik zou ook niet thuis geven in zo'n geval.
pi_137583295
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 15:28 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ze willen niet zeggen wie dat geweest is, in verband met privacy.

En al konden ze dat wel, dan is die ander ook niet gek natuurlijk :+ Als je gewoon je bek houdt is er niks aan de hand, anders mag die nu 552 gaan terugbetalen :') Ik zou ook niet thuis geven in zo'n geval.
Kun je niet bij het GBA een onderzoek aanvragen ofzo? Als jouw huisbaas van niets weet, jij van niets weet en je huisgenoten (?) kunnen bevestigen dat jij daar alleen hebt gewoond, moet dat toch voldoende zijn? :{
pi_137583400
quote:
99s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:42 schreef Fiorano het volgende:
Ik hoef niets te betalen en krijg een dikke ¤280 terug.Kan het wel goed gebruiken.
/patsmodus Ik krijg 3870,- terug van onze vrienden. :)

Had iemand vandaag niet een Mazda 6 als ritje? Nieuw model station richting het noorden van het land? Ik haalde op de terugweg van het sollicitatiegesprek 1 in waar een vrij jong iemand inzat.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 10 maart 2014 @ 15:41:13 #240
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137583536
Ik zal EW even bellen of ik zo'n Mercedes weg mag brengen naar Abu Dhabi, anders discrimineren ze de hikers. :7
pi_137583896
En.... bijlage vergeten. :'(

Nu kan ik de selectiedag ook wel op mn buik schrijven. :')
pi_137583943
Tevens zojuist een ritje naar Duitsland gekregen, naar Oldenburg(?)
Wat nog mooier is is dat mijn broer als vrachtwagenchauffeur voor die klant rijdt. :s)
  maandag 10 maart 2014 @ 15:58:17 #243
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_137584019
Wat een gave opdracht zeg op die EW Facebook! Ik hoop ook nog eens een keer echt ver weg te moeten.
pi_137584577
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 15:58 schreef Sjouveur het volgende:
Wat een gave opdracht zeg op die EW Facebook! Ik hoop ook nog eens een keer echt ver weg te moeten.
Daar was toen ook nog veel over te doen aangezien één van de chauffeurs niet 25 jaar was. Volgens mij was het Joppie die Easy Way daar meerdere malen op wees op Facebook. (en terecht) :')
pi_137584707
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 15:55 schreef DrSnuggle het volgende:
Tevens zojuist een ritje naar Duitsland gekregen, naar Oldenburg(?)
Wat nog mooier is is dat mijn broer als vrachtwagenchauffeur voor die klant rijdt. :s)
Hehe, ik heb voordat ik voor AR ging werken nog voor een klant van ze gewerkt. En waarschijnlijk ga ik daar over een maand of drie weer aan de slag. Heb alleen nog nooit ritten voor ze hoeven uitvoeren.
pi_137586035
Ik denk dat ze vandaag niet meer bellen :-/ voor morgen.. Zag op fb dat er een ritje assen - Zierikzee was.. Blijkbaar gaat de Opel vivaro weer terug :"). Zit weekend tussen! Belachelijk eigenlijk!
pi_137586127
Maandag weer overleefd _O_
pi_137586908
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 17:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Maandag weer overleefd _O_
Ik moet vanavond nog een shitload huiswerk maken. :r
pi_137587199
Morgen 3 ritten, een Mégane en een wissel in 2x een Up!. Achja, werk is werk zal ik maar zeggen..
pi_137587768
quote:
15s.gif Op maandag 10 maart 2014 17:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik moet vanavond nog een shitload huiswerk maken. :r
Dat is het voordeel aan arbeider zijn, als je thuis bent ben je ook daadwerkelijk thuis :7

Oftewel, vanavond genieten van VI.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')