quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:58 schreef STAP01 het volgende:
NEE! Regie! Ik dacht het alleen maar! Ik bedoelde niet dat jullie moesten overschakelen naar Rienk!
Maar snap echt niet dat niemand haar even helpt en wat adviezen geeft over het menu. Ze kan toch leuk leren koken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:57 schreef Capaja het volgende:
[..]
martend gaat om vanes te steunen
niet om iedereen af yte zeiken
Is voor Vanessa, die wou in bad en ik dacht dat Laura later zei dat ze meegingquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:58 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Gaan rienk en Nico nu het bad opstoken? Weer een sessie van 8 uur?
Ik denk voor Vanessa, maar mss verkeerd gehoord.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:58 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Gaan rienk en Nico nu het bad opstoken? Weer een sessie van 8 uur?
Die komt zondagquote:
Die wenst geen advies. 't Is een best mens, maar zo flexibel als een looie deur.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar snap echt niet dat niemand haar even helpt en wat adviezen geeft over het menu. Ze kan toch leuk leren koken.
een fokker die zondag bij vanes gaat etenquote:
Daar staat ze niet voor open. 'Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg' is haar motto.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:59 schreef Joezi het volgende:
Maar snap echt niet dat niemand haar even helpt en wat adviezen geeft over het menu. Ze kan toch leuk leren koken.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die wenst geen advies. 't Is een best mens, maar zo flexibel als een looie loden deur.
Ruud ook weer waarschijnlijkquote:
O, ik dacht, als het niet op het droge lukt dan maar in het waterquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk voor Vanessa, maar mss verkeerd gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |