SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd.
Gewoon beginnen op 1 met tig versnellingen en heel licht beginnenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:14 schreef Driepink het volgende:
Fietsen is niet voor mij weggelegd hoor.. Ik ben zo onsportief als de pest..
Begrijp me niet verkeerd, ik kan het wel, maar ik pak veel liever de auto/motor..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:16 schreef klawie het volgende:
[..]
Gewoon beginnen op 1 met tig versnellingen en heel licht beginnen
TS natuurlijk, want vorige topic was het nog niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:49 schreef Rezania het volgende:
Welke idioot zonder besef van tijd en volgorde heeft de agenda aangepast?
Wtf probeer jij te doen dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
TS natuurlijk, want vorige topic was het nog niet.
Verdomme, er zit tweevijfde deel van een tandenstoker onder de Ctrl-knop van mijn toetsenbord
Ik was mijn nagels aan het schoonmaken met een tandenstoker en die brak en viel in mijn toetsenbord. Nu probeerde ik ctrl+v en dat lukte nietquote:
Dan pak je je toetsenbord en tik je dat ding eruit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik was mijn nagels aan het schoonmaken met een tandenstoker en die brak en viel in mijn toetsenbord. Nu probeerde ik ctrl+v en dat lukte niet
Oh, slm, waarom had ik daar niet aan gedachtquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan pak je je toetsenbord en tik je dat ding eruit.
Gewoon keihard.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, slm, waarom had ik daar niet aan gedacht
Uh, welke?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:41 schreef Rezania het volgende:
Spel gekocht, gestart, en gelijk van 'Hier, zoek het maar uit, dag.'
Oh, je bent een beetje hipster dusquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:21 schreef Rezania het volgende:
Maar toch, hou het dan nog even voor je zelf in plaats van het uit te geven, niemand snapt het zo.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, je bent een beetje hipster dus
Gewoon old school spellen spelen als AoE, RCT en Populous
Wat ziet dat er kut uitquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:27 schreef Rezania het volgende:
Daarom gewoon Sins of a Solar Empire spelen ter vervanging van Age of Empires.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |