Het viel inderdaad REUZE meequote:Op maandag 10 maart 2014 18:28 schreef Gieliovd het volgende:
Mietje, 13m² ytong blokkies heb je in 10 minuten beneden liggen, trap af.
Smijten is een slecht idee, klapt uit elkaar met pech. Laten zakken is meer werk dan naar beneden sjouwen.
4 m² beton van 12 dik, dat was een k*t klus.
Ahzo.. foutje mijnerzijds, dat had ik wat duidelijker kunnen formuleren:)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:09 schreef Gieliovd het volgende:
Ja, nee, ik dacht in een open container. Op zand is geen issue. Pof...
quote:
Thanksquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:27 schreef JeMoeder het volgende:
Die eigen gemaakte domotica is wel echt baas Atmoz! Respect!
lolquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:03 schreef Gieliovd het volgende:
Huilebalk(grote knipoog) Natuurlijk reageren we wel op je topic!!
Ja sorry man, druk druk druk....
Goed bezig, interessante werkwijze maar wel kudos dat je lekker bezig bent.
Thanksquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mijn god wat een geweldig project. Ikzelf zou echt van 90% van die electronica geen idee hebben hoe het werkt man...
In Eijsden, helemaal onderaan. Op steenworp van (het prachtige) Belgiëquote:Waar in het zuiden woon je ergens? Misschien ben ik er wel al eens langs gekomenJe naam zegt me echter niks.
Die ga ik inderdaad nog afdoppen, thanks voor 't herinneren!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:46 schreef Vonkenboer het volgende:
Die oude radiator aansluiting verdwijnt straks onder de verhoging ? Of ga je die nog afdoppen; verwijderen ?
Flink stuk andere kant op, ik kom uit Parkstad namelijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:04 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik vergeet ook de meeste dingen, dus als je me vraagt hoe dit of dat nu precies ook alweer zat ---> geen ideeOp 't moment dat ik ermee bezig ben duik ik d'r helemaal in, en na een paar maanden is het weer "huh, wat is dit ook alweer?" (ik denk dat de meesten zich daarin wel herkennen af en toe)
[..]
In Eijsden, helemaal onderaan. Op steenworp van (het prachtige) België![]()
Atmoz was die vette discotheek toen-der-tijd (Hasselt, BE)
[..]
Die ga ik inderdaad nog afdoppen, thanks voor 't herinneren!
Je vergeet snel nogal eens wat als je met diverse dingen tegelijk bezig bent![]()
(er schijnen van die schroefdopjes voor te zijn met een rubber-inlay, toch?!)
Welke maat moet ik doorgeven als ik ze ga halen? Of is dat niet (redelijk) standaard?
Ohzo haha, ja? Is dat echt zo "ongebruikelijk"?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:05 schreef Gieliovd het volgende:
Interessante werkwijze - wat denk je zelf met je labyrint
Klopt, ik heb nu het voordeel van een badkamer die (bijna) klaar is. (in ieder geval wel al "douche/in-bad-ga ready"). Maar ik heb hier in het begin ook enkele maanden gewoond terwijl d'r nog niets was... (geen keuken, geen badkamer, gelukkig wel een wc!) ofja "niets"....quote:Je hebt zeker 2 badkamers herinner ik me. Dan is dit wel lekker hobbyen zo!!
Man, ik heb weken zonder gezeten. Douchen op m'n werk na een dag beulen. Stoffig in de auto.
Ja ik ken het, maar omdat ik nu volop bezig ben moet ik hier toch ook zijn voor al m'n vragen... En op andere forums heb ik ook soms een topic met al m'n shit, dus waarom niet ook eens op FOK! hequote:Ik volg, post niet veel. Eigen topic ook al lang niet geüpdate, geen tijd.
Ah, das inderdaad niet direct in de buurt!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Flink stuk andere kant op, ik kom uit Parkstad namelijk
Als je zoekt wel. Alhoewel de haat groter is dan de liefde helaas.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:18 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Ah, das inderdaad niet direct in de buurt!
Maar wel gezellig, zitten hier meer Limbo's?
Hmzz, das nergens voor nodig toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Als je zoekt wel. Alhoewel de haat groter is dan de liefde helaas.
Jup, 90% van de tijd welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:23 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Hmzz, das nergens voor nodig toch?
Ik kan 't altijd goed vinden met de rest van de NederlandersAls ik boven de rivieren naar een feestje ga, dan vraagt iedereen of ik uit België kom --->
Ik zou me niets beters kunnen wensen... Hoe bourgondisch of levensgenieter kun je zijn? Welkom in Limburg
(of nog beter dus: België)
Of komt 't door je avatar? (ik heb nog minder dan 0,0 met voetbal, misschien ligt 't daar ook aan?)
Thanks!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jup, 90% van de tijd wel![]()
Maargoed, ik ben en blijf voor de club, ookal is het niet altijd leuk.
Maargoed, mooi project, dat moderne is zo ongelofelijk strak. Echt jaloers kan ik je vertellen. Ik neem aan dat jij ook een high-end PC zelf hebt gebouwd dan?
Damn, niet normaal. Wilde ook eens een pc maken (met een vriend; ik heb geen verstand) maar dat is er nooit van gekomen. Verder heb ik niet de behoefte aan zo veel graphics. Ik heb hier een prima pc schermpje en als ik de flims in 720P kijk is het goed genoeg voor mijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:33 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Thanks!
Uhmmm tja, High-end PC... vroeger was ik daar (veel!!) meer mee bezig...
Toen deed ik (in het prille begin al) aan casemodden, overklokken en dat soort dingen.
Ik meen eens een videokaart gekocht te hebben van FL 1450,- (ziek eigenlijk, zeker als je nagaat hoe lang je daar als kind/menneke voor moet sparen). Nu ben ik veel meer bezig met audio/video in m'n huis. PC's dus niet meer zozeer. En tja, het is natuurlijk ook wat je high-end noemt he... Ik heb bijvoorbeeld maar één videokaart, maar wel weer 24GB werkgeheugen en 2 snelle SSD's. Of bedoel je high-end om te gamen enzo? Wel leuk dat je erover begint trouwens: over een tijdje ben ik verplicht om weer "high-end" te gaan ---> dan stap ik over na 4K projectie. Daarvoor is echt wel een hevige pc nodig
Een PC in elkaar zetten is echt zo _ontzettend_ makkelijk.. (mijns inziens ook voor non-techneuten!) Ik zou het gewoon eens proberenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Damn, niet normaal. Wilde ook eens een pc maken (met een vriend; ik heb geen verstand) maar dat is er nooit van gekomen. Verder heb ik niet de behoefte aan zo veel graphics. Ik heb hier een prima pc schermpje en als ik de flims in 720P kijk is het goed genoeg voor mijHeb dan ook geen eigen woning/kamer
Thanksquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:18 schreef knep het volgende:
Respect mede Limburger, prachtig project!
Kost ook de nodige knaken denk ik zo.
Ben vooral jaloers op de kennis en de energie die je hebt, ik zou er te lam voor zijn.
Dat vind ik ook weer een beetje overdreven eerlijk gezegd. Ik dld ze in heel goeie kwaliteit, heb nergens last van. Maargoed, dat is wat je wil.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:25 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Een PC in elkaar zetten is echt zo _ontzettend_ makkelijk.. (mijns inziens ook voor non-techneuten!) Ik zou het gewoon eens proberen
Oei, 720p daar schrik ik wel van. Als een film niet op fatsoenlijk 1080p te krijgen is kijk ik liever niet![]()
[..]
Thanks
Ik krijg juist instortingen als ik al m'n ideeën niet tot uiting kan brengen. Dan stapelt alles zich op in m'n hoofd en word ik gek. Liever lekker bezig zijn, dan raken m'n hersenen ook niet volEn natuurlijk afschakelen op de zaterdagavond/nacht, dat helpt ook goed
Is ook een beetje overdreven, maarja je moet een hobby hebben hequote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer een beetje overdreven eerlijk gezegd. Ik dld ze in heel goeie kwaliteit, heb nergens last van. Maargoed, dat is wat je wil.
Je zou een oude PC uit elkaar kunnen draaien, en dan weer proberen in elkaar te bouwenquote:En tja, ik vind het teveel geld om gewoon te proberen. Heb geen verstand van alle namen/types en gegevens etc. Misschien van de zomer toch maar eens doen.
quote:Ik houd dit topic iig in de gaten!
Weet ook niet hoe oud je bent, maar als vakkenvuller is dat voor mij niet realistischquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:37 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Is ook een beetje overdreven, maarja je moet een hobby hebben he
In m'n vriendengroep zijn de meeste wel overtuigd voor mooi, straks 1080p beeld.
Je moet het ook een beetje als "grapje" zien, ik kijk af en toe wel eens een serie op 720p omdat die anders niet te krijgen zijn. Maargoed, iedereen wilt toch liever beter? Dus vandaar mijn voorkeur voor 1080p (ohnee, 4K)
[..]
Je zou een oude PC uit elkaar kunnen draaien, en dan weer proberen in elkaar te bouwen(niet je eigen pc, lol)
[..]
Hé Mark! Wat leuk, een bekende hierquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:45 schreef Knuppel1983 het volgende:
Hey Stephan, je bent opgeschaald van 'casemodden' naar domotica zie ik!
Ziet er strak uit dat naambordje. (gr Mark, klasgenoot mbo ict leeuwenborgh, uit de tijd met Cox, Tuner, etc :-)
Is inderdaad lang geleden, herkende je kop.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:23 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Hé Mark! Wat leuk, een bekende hierAlhoewel... bekende... dat is alweer HEEL lang geleden he?! Welke Mark is het? Die uit Maastricht? Of die met die witte wagen toen-der-tijd?
Ah, nu weet ik wie ik voor me heb jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:12 schreef Knuppel1983 het volgende:
[..]
Is inderdaad lang geleden, herkende je kop.
Die uit Maastricht, waar je bij het Bassin (praktijk) steeds naast zat, en diegene die jou door al je toetsen hielp![]()
Ik heb de opleiding toen niet afgemaakt, maar na 2 jaar opleidingzwerven alsnog. Vervolgens verhuist, als IT-manager aan de slag gegaan in NH, en sinds 3 maanden (met behoud van baan) weer terug in (Midden-)Limburg.
Kan me nog een uitgeleende Gameboy van Alex herinneren waarvan het scherm vervolgens in jouw casemod was verwerkt.![]()
Leuk om te zien dat je passie voor techniek nog steeds aanwezig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |