abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137483833
Ja, Deze zomer heb ik meisje leren kennen ( zij 21, ik 26). Hing van bij het begin iets speciaal in de lucht. Een maand of twee geleden ineens wel veel intenser contact, zowel virtueel als echt afspreken. Veel complimentjes over en weer etc veel aandacht...

Ik ben absoluut niet snel verliefd maar voor dit meisje ben ik wel helemaal gevallen. Uiteindelijk er ook beginnen over praten nadat we al wat closer waren en bleek dat ze ook wel echte gevoelens voor mij had maar dat ze voor zichzelf na haar vorige relatie had uitgemaakt dat ze een tijdje alleen wou zijn en dat ze echt bang is voor relatie. Ze gaat er ergens vanuit dat een relatie alles verpest en wou me niet kwijt en was bang zichzelf daarin te verliezen.
Ik zei, we zien wel maar pagen later het er toch van gekomen, samen in bed beland en daar vervolgens ook heel weekend ingebleven.

Ze gaf duidelijk aan dat ze op dat moment ook echt nergens anders wou zijn. ik voelde ook gewoon dat ze op dat moment zich daar enorm op haar gemak voelde.
Na weekend begon dan weer wat afstand te nemen maar ik had iets van " ok, we zien wel, ik ga niks van je verwachten, ik wil niet dat je iets tegen je zin doet etc"
dan nog paar keer afgesproken en het moment dat ze bij me was waren we fysiek wel altijd erg close maar ze liet niet meer toe dat er nog echt iets seksueel gebeurde. Ok, ik dacht ik geef het tijd.
Maar ze werd altijd korter.
Twee weken geleden wel gesprek gehad waarin ze weer zei dat ze bang was en dat ze ervan uit gaat dat ze veel te hard gaat gekwetst worden en dat ze nog nooit zo dicht bij haar heeft laten komen en dat ze enorm op haar gemak bij mij is maar dat ze mij niet kwijt wil etc.

Sindsdien is ze echt zich heel afstandelijk beginnen gedragen. Ik heb haar nog 1 keer kort gezien maar het lijkt voor haar plots onmogelijk om nog af te spreken en ze laat amper nog iets van haar horen. Ik vind het raar

wat moet ik doen
pi_137483898
quote:
dat ze een tijdje alleen wou zijn
Nou duidelijk toch. Het bed avontuurtje was kennelijk leuk voor even niet voor een relatie.
pi_137483903
Niks, gewoon laten gaan.
pi_137483917
Ze wilde geen relatie. Check!
Ze wilde aandacht. Check!
Ze wilde sex. Check!

Een nieuw slachtoffer gevonden? Check.

Get over it.
pi_137484166
mja mss

maar ik snap dan niet waarom ik dan van haar vriendinnen hoor dat ze het laatste jaar over niemand sprak behalve over mij en achteraf ook zei dat dat weekend zo leuk was.
Ik snap dan ook niet waarom ze haar liefde uiteidenlijk pas echt verklaarde een week nadat ze met mij naar bed was geweest

Is enorm aantrekkelijk meisje, zie ook niet goed in waarom ze dan al zoveel tijd in mij heeft gestoken, krijgt overal aandacht.
Paar personen die haar al lang kennen, zeggen ook dat zij absoluut niet het type is dat met mannen haar voeten speelt en meestal al van in het begin wegloopt als ze interesse voelt van de andere kant.
pi_137484217
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:50 schreef beethove het volgende:
mja mss

maar ik snap dan niet waarom ik dan van haar vriendinnen hoor dat ze het laatste jaar over niemand sprak behalve over mij en achteraf ook zei dat dat weekend zo leuk was.
Ik snap dan ook niet waarom ze haar liefde uiteidenlijk pas echt verklaarde een week nadat ze met mij naar bed was geweest

Is enorm aantrekkelijk meisje, zie ook niet goed in waarom ze dan al zoveel tijd in mij heeft gestoken, krijgt overal aandacht.
Paar personen die haar al lang kennen, zeggen ook dat zij absoluut niet het type is dat met mannen haar voeten speelt en meestal al van in het begin wegloopt als ze interesse voelt van de andere kant.
Als je het allemaal beter weet moet je geen topic openen.
pi_137484315
ja ok, wou gewoon nog wat extra info toevoegen

gaat niet over beter weten.
pi_137484545
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:50 schreef beethove het volgende:
mja mss

OK, je snapt het niet, kan gebeuren. Maar wat bereik je ermee als je het wel zou snappen? (niet dat dat gaat gebeuren, maar stel)

Juist, helemaal niks. Want ze heeft er in elk geval op dit moment geen zin in, en er is niks wat jij daaraan kan veranderen. Vandaar dus: niet druk over maken, laten gaan, next.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:10:17 #9
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_137484777
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:01 schreef DonJames het volgende:

[..]

OK, je snapt het niet, kan gebeuren. Maar wat bereik je ermee als je het wel zou snappen? (niet dat dat gaat gebeuren, maar stel)

Juist, helemaal niks. Want ze heeft er in elk geval op dit moment geen zin in, en er is niks wat jij daaraan kan veranderen. Vandaar dus: niet druk over maken, laten gaan, next.
Sowieso vrouwen proberen te begrijpen is als het universum proberen te begrijpen. Niet doen dus :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_137485696
She's not that into you.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:49:00 #11
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_137486016
"ze wil je niet kwijt" en vervolgens afstand nemen, is een aardige manier om te zeggen het was leuk maar het gaat niet meer worden dan het was.

Je kan nog proberen te zeggen dat je gevoelens weg zijn en alleen seks wilt, wellicht dat ze daar op in gaat maar dan houd het ook zo een beetje op wat je er nu nog uit gaat halen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:14:47 #12
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_137486807
Ze is gewoon afgeknapt, soms gebeurt dat.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_137487671
ja das uiteraard waar ik bang voor ben.

het is wel in sé een langer verhaal dan ik hier heb neergepend maar wou jullie ervan sparen.

feit is dat ze zich al nog paar keer volledig heeft weggetrokken op bepaalde momenten dat het ergens naar groeide voor een tijd om dan tijd later er weer te zijn, gaat dan altijd die stap verder om dan weer te beweren heel bang te zijn en afstand te nemen.

ik vind het gewoon raar dat het laatste gesprek dat we erover hadden was dat ze zei dat ze altijd extreem zenuwachtig was als ze naar mij kwam of we hadden afgesproken, zodanig zenuwachtig dat ze geen weg met zichzelf kon, maar dat ze dan eens ze bij mij was, ze zich enorm op haar gemak voelde en niet meer wou weg gaan. In dat laatste gesprek zei ze ook dat ze bang was dat ze niet goed genoeg was voor mij en dat als ze zich in een relatie zou smijten, ze ervan uitging dat ik haar niet meer leuk zou vinden.

ik vind het gewoon raar dat ze na een half jaar letterlijk zegt: ik ben "zot" van u, ik denk alle dagen aan u, ik wil je niet kwijt om dan vanaf paar dagen erna plots die afstand te nemen.

Het is dan raar om gewoon te denken dat ze dan op dat moment opeens is afgeknapt maar zo lijkt het idd
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:42:40 #14
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_137487749
Tja. Mensen zijn nou eenmaal raar.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:44:44 #15
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_137487828
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:40 schreef beethove het volgende:
Het is dan raar om gewoon te denken dat ze dan op dat moment opeens is afgeknapt maar zo lijkt het idd
Gast, het is gewoon een drama queen. Laat je nou niet gek maken door een gek wijf.

Next. Gewoon, next.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_137487923
pi_137488385
ja ik ga er dan vanuit dat bij jullie altijd alles van zelf gaat en jullie daarom jullie wijze raad op een relatieforum zetten. Bedankt voor de raad :9
pi_137507615
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:39 schreef beethove het volgende:
Ja, Deze zomer heb ik meisje leren kennen ( zij 21, ik 26). Hing van bij het begin iets speciaal in de lucht. Een maand of twee geleden ineens wel veel intenser contact, zowel virtueel als echt afspreken. Veel complimentjes over en weer etc veel aandacht...

Ik ben absoluut niet snel verliefd maar voor dit meisje ben ik wel helemaal gevallen. Uiteindelijk er ook beginnen over praten nadat we al wat closer waren en bleek dat ze ook wel echte gevoelens voor mij had maar dat ze voor zichzelf na haar vorige relatie had uitgemaakt dat ze een tijdje alleen wou zijn en dat ze echt bang is voor relatie. Ze gaat er ergens vanuit dat een relatie alles verpest en wou me niet kwijt en was bang zichzelf daarin te verliezen.
Ik zei, we zien wel maar pagen later het er toch van gekomen, samen in bed beland en daar vervolgens ook heel weekend ingebleven.

Ze gaf duidelijk aan dat ze op dat moment ook echt nergens anders wou zijn. ik voelde ook gewoon dat ze op dat moment zich daar enorm op haar gemak voelde.
Na weekend begon dan weer wat afstand te nemen maar ik had iets van " ok, we zien wel, ik ga niks van je verwachten, ik wil niet dat je iets tegen je zin doet etc"
dan nog paar keer afgesproken en het moment dat ze bij me was waren we fysiek wel altijd erg close maar ze liet niet meer toe dat er nog echt iets seksueel gebeurde. Ok, ik dacht ik geef het tijd.
Twee weken geleden wel gesprek gehad waarin ze weer zei dat ze bang was en dat ze ervan uit gaat dat ze veel te hard gaat gekwetst worden en dat ze nog nooit zo dicht bij haar heeft laten komen en dat ze enorm op haar gemak bij mij is maar dat ze mij niet kwijt wil etc.

Sindsdien is ze echt zich heel afstandelijk beginnen gedragen. Ik heb haar nog 1 keer kort gezien maar het lijkt voor haar plots onmogelijk om nog af te spreken en ze laat amper nog iets van haar horen. Ik vind het raar

wat moet ik doen
Ik weet niet, ik deed ook heel afstandelijk, maar dat komt omdat ie ineens niet serieus bleek, tenminste, als je bij mij maar wilt zien hoe het loopt en toch al weet dat je nooit wilt trouwen omdat je geen zin hebt in een stel kinderen, is het natuurlijk wachten tot het op een dag naar de knoppen gaat en daar heb ik geen zin meer in. Wij gaan nog wel vriendschappelijk met elkaar om, maar verder niks.
Ze heeft toch al aangegeven waar het aan ligt. Als je nog een kans wilt hebben moet je maar vrienden blijven en totaal geen seks verwachten denk ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door cobybryant op 08-03-2014 09:14:30 ]
pi_137517390
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:44 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Gast, het is gewoon een drama queen. Laat je nou niet gek maken door een gek wijf.

Next. Gewoon, next.
pi_137517524
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:39 schreef beethove het volgende:

Te heet gewassen? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')