Nou duidelijk toch. Het bed avontuurtje was kennelijk leuk voor even niet voor een relatie.quote:dat ze een tijdje alleen wou zijn
Als je het allemaal beter weet moet je geen topic openen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:50 schreef beethove het volgende:
mja mss
maar ik snap dan niet waarom ik dan van haar vriendinnen hoor dat ze het laatste jaar over niemand sprak behalve over mij en achteraf ook zei dat dat weekend zo leuk was.
Ik snap dan ook niet waarom ze haar liefde uiteidenlijk pas echt verklaarde een week nadat ze met mij naar bed was geweest
Is enorm aantrekkelijk meisje, zie ook niet goed in waarom ze dan al zoveel tijd in mij heeft gestoken, krijgt overal aandacht.
Paar personen die haar al lang kennen, zeggen ook dat zij absoluut niet het type is dat met mannen haar voeten speelt en meestal al van in het begin wegloopt als ze interesse voelt van de andere kant.
OK, je snapt het niet, kan gebeuren. Maar wat bereik je ermee als je het wel zou snappen? (niet dat dat gaat gebeuren, maar stel)quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:50 schreef beethove het volgende:
mja mss
maar ik snap dan niet waarom ik dan van haar vriendinnen hoor dat ze het laatste jaar over niemand sprak behalve over mij en achteraf ook zei dat dat weekend zo leuk was.
Ik snap dan ook niet waarom ze haar liefde uiteidenlijk pas echt verklaarde een week nadat ze met mij naar bed was geweest
Is enorm aantrekkelijk meisje, zie ook niet goed in waarom ze dan al zoveel tijd in mij heeft gestoken, krijgt overal aandacht.
Paar personen die haar al lang kennen, zeggen ook dat zij absoluut niet het type is dat met mannen haar voeten speelt en meestal al van in het begin wegloopt als ze interesse voelt van de andere kant.
Sowieso vrouwen proberen te begrijpen is als het universum proberen te begrijpen. Niet doen dusquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:01 schreef DonJames het volgende:
[..]
OK, je snapt het niet, kan gebeuren. Maar wat bereik je ermee als je het wel zou snappen? (niet dat dat gaat gebeuren, maar stel)
Juist, helemaal niks. Want ze heeft er in elk geval op dit moment geen zin in, en er is niks wat jij daaraan kan veranderen. Vandaar dus: niet druk over maken, laten gaan, next.
Gast, het is gewoon een drama queen. Laat je nou niet gek maken door een gek wijf.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:40 schreef beethove het volgende:
Het is dan raar om gewoon te denken dat ze dan op dat moment opeens is afgeknapt maar zo lijkt het idd
Ik weet niet, ik deed ook heel afstandelijk, maar dat komt omdat ie ineens niet serieus bleek, tenminste, als je bij mij maar wilt zien hoe het loopt en toch al weet dat je nooit wilt trouwen omdat je geen zin hebt in een stel kinderen, is het natuurlijk wachten tot het op een dag naar de knoppen gaat en daar heb ik geen zin meer in. Wij gaan nog wel vriendschappelijk met elkaar om, maar verder niks.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:39 schreef beethove het volgende:
Ja, Deze zomer heb ik meisje leren kennen ( zij 21, ik 26). Hing van bij het begin iets speciaal in de lucht. Een maand of twee geleden ineens wel veel intenser contact, zowel virtueel als echt afspreken. Veel complimentjes over en weer etc veel aandacht...
Ik ben absoluut niet snel verliefd maar voor dit meisje ben ik wel helemaal gevallen. Uiteindelijk er ook beginnen over praten nadat we al wat closer waren en bleek dat ze ook wel echte gevoelens voor mij had maar dat ze voor zichzelf na haar vorige relatie had uitgemaakt dat ze een tijdje alleen wou zijn en dat ze echt bang is voor relatie. Ze gaat er ergens vanuit dat een relatie alles verpest en wou me niet kwijt en was bang zichzelf daarin te verliezen.
Ik zei, we zien wel maar pagen later het er toch van gekomen, samen in bed beland en daar vervolgens ook heel weekend ingebleven.
Ze gaf duidelijk aan dat ze op dat moment ook echt nergens anders wou zijn. ik voelde ook gewoon dat ze op dat moment zich daar enorm op haar gemak voelde.
Na weekend begon dan weer wat afstand te nemen maar ik had iets van " ok, we zien wel, ik ga niks van je verwachten, ik wil niet dat je iets tegen je zin doet etc"
dan nog paar keer afgesproken en het moment dat ze bij me was waren we fysiek wel altijd erg close maar ze liet niet meer toe dat er nog echt iets seksueel gebeurde. Ok, ik dacht ik geef het tijd.
Maar ze werd altijd korter.
Twee weken geleden wel gesprek gehad waarin ze weer zei dat ze bang was en dat ze ervan uit gaat dat ze veel te hard gaat gekwetst worden en dat ze nog nooit zo dicht bij haar heeft laten komen en dat ze enorm op haar gemak bij mij is maar dat ze mij niet kwijt wil etc.
Sindsdien is ze echt zich heel afstandelijk beginnen gedragen. Ik heb haar nog 1 keer kort gezien maar het lijkt voor haar plots onmogelijk om nog af te spreken en ze laat amper nog iets van haar horen. Ik vind het raar
wat moet ik doen
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:44 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Gast, het is gewoon een drama queen. Laat je nou niet gek maken door een gek wijf.
Next. Gewoon, next.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |