praten is wel nr1, als je buiten je kamer ook niks zegt, gaat het niks wordenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
zo fokmeisje heb ik in me dm box gekregen en ze toonde laatste paar dagen interesse in me nav pic die ze had gezien van me ergens (
ik dacht laat ik het dit keer wat anders aanpakken want ik merk op online kom ik veel te try hard over dus dit keer weinig interesse getoond, krijg ik het verwijt dat ik weinig praat, nu reageert ze niet meer lool, ik kap er nu gewoon mee dit word niks meer, meest oppervlakkige hossel kan ik niet eens afronden, die feels![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
zo fokmeisje heb ik in me dm box gekregen en ze toonde laatste paar dagen interesse in me nav pic die ze had gezien van me ergens (
ik dacht laat ik het dit keer wat anders aanpakken want ik merk op online kom ik veel te try hard over dus dit keer weinig interesse getoond, krijg ik het verwijt dat ik weinig praat, nu reageert ze niet meer lool, ik kap er nu gewoon mee dit word niks meer, meest oppervlakkige hossel kan ik niet eens afronden, die feels![]()
Je moet gewoon door de playlist library bladeren en een interessante uitzoeken.quote:
Had je pua.pdf niet op je 2e scherm?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
ja maar ik moet het toch echt zelf doenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:14 schreef Awesome_ het volgende:
Dima je moet gewoon aan ons vragen wat je moet zeggen. Gewoon gebruik maken van de fuckload aan hosselkennis die hier zit snapje
nou ik dacht laat ik eens hard2get spelenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Had je pua.pdf niet op je 2e scherm?
Nee joh. Je hoeft niet alles van begin af aan te leren. Beter goed gejat dan slecht verzonnen en zo. Wij geven jou gewoon een kleine houvast en dan kun je tijdens de meet daarop verder borduren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja maar ik moet het toch echt zelf doen
stel er zou een echte meetup komen dan val je gelijk door de mand
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]Die heb al gezien. Jane McGonigal is echt awesome. Je moet haar boek eens lezen: Reality is broken. Ze gaat dan veel dieper in op het onderwerp van haar eerste presentatie (2de filmpje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had wel verwacht dat jij die al kende jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Die heb al gezien. Jane McGonigal is echt awesome. Je moet haar boek eens lezen: Reality is broken. Ze gaat dan veel dieper in op het onderwerp van haar eerste presentatie (2de filmpje)
2 persoons in je eentje whut?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:28 schreef Drinky het volgende:
godver, dat 2 persoons chinees menu begint m'n maag nu wel pijn te doen, proton overload
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
2 persoons in je eentje whut?
Wij hebben laatst op nieuwjaarsdag chinees gehaald (want kalender) en daar eten we nu nog van.
Hollanders.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
2 persoons in je eentje whut?
Wij hebben laatst op nieuwjaarsdag chinees gehaald (want kalender) en daar eten we nu nog van.
Niet zo handig. Ze toont interesse en vervolgens wijs je haar praktisch de deur, alsof je niet geïnteresseerd bent.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou ik dacht laat ik eens hard2get spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |