wajow gelijk zoquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zit een verschil tussen mooi lang haar en downright crusty basementdweller haar.
nee, ik bedoel: zijn er echt kinderen die zo mongool worden opgevoedquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
mijn moeder zegt niet opkankeren nee,. dat was mijn toevoeging.
Maar ze mogen dan wel gelijk opgehaald worden ja.(geen les maar bij naschoolse opvang.)
ja okequote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zit een verschil tussen mooi lang haar en downright crusty basementdweller haar.
quote:
ohquote:
primark zonder tquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
nee te veel moeite
[..]
ik ben naar de primarkt geweeest
quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan nog.... althans hier in de SC. Verder overal op FOK! wel, ja.
Jij bent dat toch? soort van
ohquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
primark zonder t
nooit geweest overigens
Hey ik noem helemaal niemand slet hierquote:
Is dat niet gewoon een Koelie Zeeman?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
primark zonder t
nooit geweest overigens
de zeeman is toch ook een koelie zeeman?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een Koelie Zeeman?
gewoon bijna alles 15 euroquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een Koelie Zeeman?
Mijn ervaring met zeeman is blanke oma's/huismoeders.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de zeeman is toch ook een koelie zeeman?
oh, ja. die kijken het af van hun oudere broers en oudersquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik bedoel: zijn er echt kinderen die zo mongool worden opgevoed
Picsquote:
quote:
Te verlegen voorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh, ja. die kijken het af van hun oudere broers en ouders
[..]
Pics
[..]
JA!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:30 schreef xcachet het volgende:
Hebben jullie "Ik heb HET nog nooit gedaan" laatst gekeken?
Nee. Samenvatting.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:30 schreef xcachet het volgende:
Hebben jullie "Ik heb HET nog nooit gedaan" laatst gekeken?
zou je niet zeggenquote:
Smooth.quote:
oh ik weet die namen nietquote:
Nou er is een gast van het vorige seizoen. Die had een blind date maar die kwam niet opdagen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |