nootjes plsquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb juist heel veel onderzoeksresultaten die het tegenovergestelde duidelijk laten zienalleen nu geen zin om op te zoeken hehehe
Goed rapport, goede bronquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
nootjes pls
marrokanen zijn ong dubbel zo vaak aangehouden voor misdrijven als autochtonen (die cijfers waren uit 2009). Vooral zedendelicten, diefstal, bedreiging en geweld op straat.
Antillianen zijn ook een stuk hoger dan autochtonen in de misdaadstatistieken, maar dat zijn vooral drugszaken. Meer de georganiseerde misdaad.
quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:05 schreef Murdera het volgende:
Turken zijn overigens verrassend goed ingeburgerd. Daarom heb ik het altijd over moslims wanneer ambi er is, en niet over turken.
baas bestelen zijn toch meer die kkbuitenlandersquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:05 schreef Stimorol- het volgende:
Klopt. Nederlanders scoren hoger op zaken als je baas bestelen, de overheid bestelen, je kinderen vermoorden enzo.
Haha doet me denken aan dat verhaal van dat moslim stelletje die met hun kind aan het picknicken zijn, deze een zonnesteek krijgt en out gaat en ze hem daarna gewoon levend begraven in de woestijn nog voor ze controleren of die nog ademt ofsoquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:05 schreef Stimorol- het volgende:
Klopt. Nederlanders scoren hoger op zaken als je baas bestelen, de overheid bestelen, je kinderen vermoorden enzo.
Eensquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
taalnazi gejank is een teken van verlies in een discussie
Ja hihaho. Stelen van de bevolking en bbelastinggeld jatten zijn jullie goed in.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
baas bestelen zijn toch meer die kkbuitenlanders
HAHAH SNAPJE OMDAT HET BLANKE RAS FUCKING BAAS IS _o_
het zijn waarschijnlijk ook wel gewoon de gene die niet goed inburgeren die je opvallen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:05 schreef Murdera het volgende:
Turken zijn overigens verrassend goed ingeburgerd. Daarom heb ik het altijd over moslims wanneer ambi er is, en niet over turken.
Haha dat ja, en al dat gezeik er omheen dat je racist bent heb ik de laatste tijd echt schijt aan, als je iemand niet mag beoordelen op gedrag zonder te kijken naar etnische achtergrond.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:00 schreef Murdera het volgende:
mjep. helaas wel.
Juist door mijn "vieze racist" getroll kwam ik er eigenlijk juist achter dat het echt veel te veel waar is
juist de buitenlanders die stelen van de overwegend rijkere blanke bevolkingquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja hihaho. Stelen van de bevolking en bbelastinggeld jatten zijn jullie goed in.
Vind het wel jammer voor de turken in Nederland.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:05 schreef Murdera het volgende:
Zag laatst stukje van Stalkers op tv, met Albertooooo.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha dat ja, en al dat gezeik er omheen dat je racist bent heb ik de laatste tijd echt schijt aan, als je iemand niet mag beoordelen op gedrag zonder te kijken naar etnische achtergrond.
Klopt ja, de normale mensen gaan gewoon naar werk en drinken savonds koffie op de bank, hangen niet op straat te fluiten naar meisjes en te jatten en ruzie te zoeken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zijn waarschijnlijk ook wel gewoon de gene die niet goed inburgeren die je opvallen.
als een "normale" turk/marrokaan/iranees enz enz langs komt let je er niet op.
maar als je gucci petje met nektasje ziet langskomen wordt je stereotype beeld meteen weer bevestigt..
was het niet gewoon een limburger met een poolse kop?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:12 schreef Salatrel het volgende:
Ik had laatst een pool in de trein die goed Nederlands sprak (zelfs met een zachte g) een kaartje had en niet onder invloed van alcohol was. Kreeg bijna hartverzakking
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:12 schreef Salatrel het volgende:
Ik had laatst een pool in de trein die goed Nederlands sprak (zelfs met een zachte g) een kaartje had en niet onder invloed van alcohol was. Kreeg bijna hartverzakking
ook eigenlijk aan het niksenquote:
Mijn moeder werkt op een basisschoolquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha dat ja, en al dat gezeik er omheen dat je racist bent heb ik de laatste tijd echt schijt aan, als je iemand niet mag beoordelen op gedrag zonder te kijken naar etnische achtergrond.
had ze een tattoo van een veertje op haar pols?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:12 schreef Salatrel het volgende:
Pics van je assortiment.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik moet mijn kledingkast uitzoeken
maar kan geen kleding weggooien
Terechte klacht
Die generatie kinderenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt op een basisschool
zodra ze een donker jongetje straf geeft beginnen ze gelijk te schreeuwen "A WAJOW RACIST!!"debieltjes.
Dan belt mijn moeder uiteraard ook gelijk de ouders om ze op te laten halenOPKANKEREN.
hmm, moet ik ook nog eens doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik moet mijn kledingkast uitzoeken
maar kan geen kleding weggooien
Terechte klacht
nee hij was echt Pools dat zag ik aan zijn id kaartquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het niet gewoon een limburger met een poolse kop?
serieus??quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt op een basisschool
zodra ze een donker jongetje straf geeft beginnen ze gelijk te schreeuwen "A WAJOW RACIST!!"debieltjes.
Dan belt mijn moeder uiteraard ook gelijk de ouders om ze op te laten halenOPKANKEREN.
ja idd.quote:
mijn moeder zegt niet opkankeren nee,. dat was mijn toevoeging.quote:
nee te veel moeitequote:
ik ben naar de primarkt geweeestquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, moet ik ook nog eens doen.
begint vol te raken
nee hoeft nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wel kans dat je self-esteem boost krijgt als iedereen je hier de lucht in prijst.
Als of je op wat voor manier dan ook hier ooit geprezen wordquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wel kans dat je self-esteem boost krijgt als iedereen je hier de lucht in prijst.
als je een meid bentquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als of je op wat voor manier dan ook hier ooit geprezen word
Niet op in gaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als of je op wat voor manier dan ook hier ooit geprezen word
Dan nog.... althans hier in de SC. Verder overal op FOK! wel, ja.quote:
Hebben de meeste zolderkamer autisten welquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon lang haar hebben.[ afbeelding ]
wat?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan nog.... althans hier in de SC. Verder overal op FOK! wel, ja.
Jij bent dat toch? soort van
Zit een verschil tussen mooi lang haar en downright crusty basementdweller haar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hebben de meeste zolderkamer autisten wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |