Ik zet ze wel op MP dan..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:19 schreef Murdera het volgende:
Ligt er aan ambi, denk dat het opslaan duurder is
hoe groot is de bank? en bezorg je ook?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zet ze wel op MP dan..
Altijd white trash die wat willen dokken
Zijn er 2. Ja doeiiiiiquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe groot is de bank? en bezorg je ook?
ik geef er 5 eur voorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zet ze wel op MP dan..
Altijd white trash die wat willen dokken
daar kunnen we verandering in brengenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:36 schreef Stimorol- het volgende:
Waar opslag? Jonge bank is nieuw zowat. 6 maanden oud. Sperma vrij en alles
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar kunnen we verandering in brengen
ja, je moet het dan wel uitspugen en niet inslikken jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
heb een garagequote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:36 schreef Stimorol- het volgende:
Waar opslag? Jonge bank is nieuw zowat. 6 maanden oud. Sperma vrij en alles
inderdaad. hollandersquote:
Ik zie ze anders allemaal in dikke BMW's enzo rijden.quote:
was een half jaar geleden nog een topic over van een mocro die dan met 3 vrienden een BMW wilde kopen die ze dan omstebeurt mochten gebruikenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie ze anders allemaal in dikke BMW's enzo rijden.
Oja dat heb ik ook gelezenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
was een half jaar geleden nog een topic over van een mocro die dan met 3 vrienden een BMW wilde kopen die ze dan omstebeurt mochten gebruiken
drugsgeldquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie ze anders allemaal in dikke BMW's enzo rijden.
Snap die mensen nooit, alsof ze dan ineens meer aanzien krijgen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
was een half jaar geleden nog een topic over van een mocro die dan met 3 vrienden een BMW wilde kopen die ze dan omstebeurt mochten gebruiken
of gejat.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
drugsgeld
of al meer dan 3 ton gelopen
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
drugsgeld
oh ja.quote:
wat?quote:
Alleen de gedachte al dat dat wellicht zo is, kan al zelfvertrouwen opleveren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snap die mensen nooit, alsof ze dan ineens meer aanzien krijgen.
Stereotype.quote:
Dima stroegglesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Alleen de gedachte al dat dat wellicht zo is, kan al zelfvertrouwen opleveren.
neh, kruimeldiefstal daar red je het niet mee.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
drugsgeld
stereotypes ontstaan niet uit het nietsquote:
Heb gelezen dat je bij die beesten kan zwemmen ergens in zuid afrika bij kaapstad, zou proberen als ik jou was.quote:
Niet altijd, maar vaak wel door domme mensen met een grote mondquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stereotypes ontstaan niet uit het niets
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb gelezen dat je bij die beesten kan zwemmen ergens in zuid afrika bij kaapstad, zou proberen als ik jou was.
Slimme mensen denken het alleen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet altijd, maar vaak wel door domme mensen met een grote mond
soms zijn ze echter te staven met onderzoeken en statistiekenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet altijd, maar vaak wel door domme mensen met een grote mond
Laat maar zienquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
soms zijn ze echter te staven met onderzoeken en statistieken
Beetje zwart witquote:
Vind het niet eens meer zo'n interessant topic, dacht eerst dat de media er nog een beetje op in speelde zodat ze in het slechte daglicht gezet werdenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
soms zijn ze echter te staven met onderzoeken en statistieken
nice wel.quote:
pff. Ik heb al zoveel mocro discussies/bashtopics gehad. Ik heb niet zo'n zin om weer op de CBS site te graven.quote:
mjep. helaas wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vind het niet eens meer zo'n interessant topic, dacht eerst dat de media er nog een beetje op in speelde zodat ze in het slechte daglicht gezet werdenvalt volgens mij ook wel mee.
ik doe het niet, maar ik zou het doen..quote:
Ik heb juist heel veel onderzoeksresultaten die het tegenovergestelde duidelijk laten zienquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
nice wel.
[..]
pff. Ik heb al zoveel mocro discussies/bashtopics gehad. Ik heb niet zo'n zin om weer op de CBS site te graven.
[..]
mjep. helaas wel.
Juist door mijn "vieze racist" getroll kwam ik er eigenlijk juist achter dat het echt veel te veel waar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |