Ik zet ze wel op MP dan..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:19 schreef Murdera het volgende:
Ligt er aan ambi, denk dat het opslaan duurder is
hoe groot is de bank? en bezorg je ook?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zet ze wel op MP dan..
Altijd white trash die wat willen dokken
Zijn er 2. Ja doeiiiiiquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe groot is de bank? en bezorg je ook?
ik geef er 5 eur voorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zet ze wel op MP dan..
Altijd white trash die wat willen dokken
daar kunnen we verandering in brengenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:36 schreef Stimorol- het volgende:
Waar opslag? Jonge bank is nieuw zowat. 6 maanden oud. Sperma vrij en alles
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar kunnen we verandering in brengen
ja, je moet het dan wel uitspugen en niet inslikken jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb een garagequote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:36 schreef Stimorol- het volgende:
Waar opslag? Jonge bank is nieuw zowat. 6 maanden oud. Sperma vrij en alles
Ik zie ze anders allemaal in dikke BMW's enzo rijden.quote:
was een half jaar geleden nog een topic over van een mocro die dan met 3 vrienden een BMW wilde kopen die ze dan omstebeurt mochten gebruikenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie ze anders allemaal in dikke BMW's enzo rijden.
Oja dat heb ik ook gelezenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
was een half jaar geleden nog een topic over van een mocro die dan met 3 vrienden een BMW wilde kopen die ze dan omstebeurt mochten gebruiken
drugsgeldquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie ze anders allemaal in dikke BMW's enzo rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |