Ik zet ze wel op MP dan..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:19 schreef Murdera het volgende:
Ligt er aan ambi, denk dat het opslaan duurder is
hoe groot is de bank? en bezorg je ook?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zet ze wel op MP dan..
Altijd white trash die wat willen dokken
Zijn er 2. Ja doeiiiiiquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe groot is de bank? en bezorg je ook?
ik geef er 5 eur voorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zet ze wel op MP dan..
Altijd white trash die wat willen dokken
daar kunnen we verandering in brengenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:36 schreef Stimorol- het volgende:
Waar opslag? Jonge bank is nieuw zowat. 6 maanden oud. Sperma vrij en alles
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar kunnen we verandering in brengen
ja, je moet het dan wel uitspugen en niet inslikken jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
heb een garagequote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:36 schreef Stimorol- het volgende:
Waar opslag? Jonge bank is nieuw zowat. 6 maanden oud. Sperma vrij en alles
inderdaad. hollandersquote:
Ik zie ze anders allemaal in dikke BMW's enzo rijden.quote:
was een half jaar geleden nog een topic over van een mocro die dan met 3 vrienden een BMW wilde kopen die ze dan omstebeurt mochten gebruikenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie ze anders allemaal in dikke BMW's enzo rijden.
Oja dat heb ik ook gelezenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
was een half jaar geleden nog een topic over van een mocro die dan met 3 vrienden een BMW wilde kopen die ze dan omstebeurt mochten gebruiken
drugsgeldquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie ze anders allemaal in dikke BMW's enzo rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |