quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
- Vinniiee
- faxie (ovb)
Druk eens op F5, is het wegquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Bij mij niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Druk eens op F5, is het weg
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Klote man. Ga je het later wel weer oppakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonde
Nope, want volgend jaar drukke masteropleiding in het buitenlandquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Klote man. Ga je het later wel weer oppakken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nope, want volgend jaar drukke masteropleiding in het buitenland
[..]Waar ga je heen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nope, want volgend jaar drukke masteropleiding in het buitenland
[..]mja maar als het vrienden zijn kun je ze wel blijven zien en spreken, vervelend van de sport maar dat is de keuze die je maakt moppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat zou je denken, maar het zijn meer vrienden die je daar ziet ipv vrienden waarmee je buiten sport omgaatquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja maar als het vrienden zijn kun je ze wel blijven zien en spreken, vervelend van de sport maar dat is de keuze die je maakt moppie
Ook dat is een keuze die je maaktquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja dat zou je denken, maar het zijn meer vrienden die je daar ziet ipv vrienden waarmee je buiten sport omgaat![]()
Dus dat is maar kleine kans
![]()
mja, ik weet niet, misschienquote:
Lastig jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mja, ik weet niet, misschienMaar is wel echt kut, want ik moet gewoon een keuze maken die ik helemaal niet wil maken
![]()
Jupquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lastig ja
Welkom in de grote mensenwereld zoon
Sja en of je nou nu stopt of volgend jaar maakt dan eigenlijk ook niet uit, stoppen moest je toch al omdat buitenlandquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jupmaargoed, wel weer meer 'vrije tijd'
Dankje mama
Dat is wel waar, maar wel kut om halverwege het seizoen te stoppenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sja en of je nou nu stopt of volgend jaar maakt dan eigenlijk ook niet uit, stoppen moest je toch al omdat buitenland
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar wel kut om halverwege het seizoen te stoppen![]()
straksquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben jij al naar de tandarts geweest?
Toch maar thuisgebleven. Toen ik opstond was het weer bagger dus gelijk weer in bed gaan liggen en verder geslapen, tot nu net. Maar nu gaat 't in ieder geval beter dan vanmorgenquote:
oh dat is iig wel iets..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toch maar thuisgebleven. Toen ik opstond was het weer bagger dus gelijk weer in bed gaan liggen en verder geslapen, tot nu net. Maar nu gaat 't in ieder geval beter dan vanmorgen
quote:
hij ging vreemd met links en dat was zo lekker dat die niet meer kon stoppenquote:
quote:
Ik ben geen vreemdgangerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij ging vreemd met links en dat was zo lekker dat die niet meer kon stoppen
daarom kon je gisteren nietquote:
Ouwe hosselbaasquote:
Je hebt een kassasletje versierd?quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt een kassasletje versierd?Dan maak je je onsterfelijk op fok, dat weet je, hè.
DM box zal wel volstromen vol met vragen hoe hij dat heeft geregeld.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt een kassasletje versierd?Dan maak je je onsterfelijk op fok, dat weet je, hè.
Nee, geen kassasletje. Die zijn toch veels te jong johquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vakken'vulster'?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, geen kassasletje. Die zijn toch veels te jong joh
Bedrijfsleidster?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, geen kassasletje. Die zijn toch veels te jong joh
Nu voel ik me smerig daar gewerkt te hebben.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vakken'vulster'?
Of werkt ze op de 'vlees'afdeling?![]()
Jij deed toch altijd de worsten?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu voel ik me smerig daar gewerkt te hebben.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vakken'vulster'?
Of werkt ze op de 'vlees'afdeling?![]()
Niemand die er werktquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zag je een komkommer kopen en toen dacht ze: Damn die moet ik proberen?quote:
Dat zal het wel geweest zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze zag je een komkommer kopen en toen dacht ze: Damn die moet ik proberen?![]()
of een ananasquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zal het wel geweest zijn.
Of een courgette...
Nee, dat was gek genoeg mannenwerk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij deed toch altijd de worsten?
Je bent ook een beetje een smerig wijfje, hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
heeft ze wel een schone poes?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent ook een beetje een smerig wijfje, hoor.
Dan ben ik heel schoonquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heeft ze wel een schone poes?
vaak kun je aan huisdieren zien hoe schoon het baasje is
Heul niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent ook een beetje een smerig wijfje, hoor.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze zag je een komkommer kopen en toen dacht ze: Damn die moet ik proberen?![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mooie poezen hoor![]()
lekker op de BBQ
Vertel eens hoe je haar versierd hebt dan.quote:
Zazu is een baasquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom zijn de namen grappig?
Hij keek in haar maandje, zag 1 persoons maaltijden en vroeg of ze zin had om mee te gaan naar de mac.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel eens hoe je haar versierd hebt dan.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel eens hoe je haar versierd hebt dan.
Zoiets.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij keek in haar maandje, zag 1 persoons maaltijden en vroeg of ze zin had om mee te gaan naar de mac.
Wie weet is het wel een scharrelkipquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zit er meer in (hihaho) of blijft het bij scharrelen?
Of een plofkipquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie weet is het wel een scharrelkip
Geen ideequote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zit er meer in (hihaho) of blijft het bij scharrelen?
Waarbij een man zijn piemel bij een vrouw in haar vagina brengt, en wat in en uit stootquote:
Klinkt enorm goorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarbij een man zijn piemel bij een vrouw in haar vagina brengt, en wat in en uit stootHeel erg lekker
Klinkt pijnlijkquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarbij een man zijn piemel bij een vrouw in haar vagina brengt, en wat in en uit stootHeel erg lekker
klinkt viesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is het ook best wel. Waar gaat het heen met de wereldquote:
Seks is zeker niet viesquote:
Als jij het zegt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Seks is zeker niet viesSeks is lekker
Zo vaak zitten wij hier niet hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:46 schreef Myraela het volgende:
Ik kom het voortaan ook hier melden als ik seks heb gehad.
Zal ik dan ook maar mee doen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:46 schreef Myraela het volgende:
Je kut die de volgende dag nog naar zaad ruikt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is ook vies. Al dat zweet en nattigheid
Ja, gezellig. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar mee doen?
ja of naar de rubber..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kut die de volgende dag nog naar zaad ruikt.
Brandslang erop zetten 's avondsquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kut die de volgende dag nog naar zaad ruikt.
Condoomsquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja of naar de rubber..
Zaad in je kut
Goed idee.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:46 schreef Myraela het volgende:
Condooms stinken nog erger.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja of naar de rubber..
Zaad in je kut
Wie de meeste heeft krijgt een pak condooms?quote:
Beetje mosterd na de maaltijdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wie de meeste heeft krijgt een pak condooms?
Nee, je spaart door tot de hoofdprijs, HIV, de winnaar gaat als eerste doodquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wie de meeste heeft krijgt een pak condooms?
Dit jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd
Is dat overdraagbaar? Ohsnap!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:52 schreef Myraela het volgende:
De ergste SOA is zwangerschap. Just saying.
Na, dat is op te lossenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:52 schreef Myraela het volgende:
Oh daar ben ik immuun voorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:52 schreef Myraela het volgende:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, je spaart door tot de hoofdprijs, HIV, de winnaar gaat als eerste dood
Maar mag eerst de rest besmetten
quote:
Alles delegeren, zelfs de WC pot naar je toe laten komenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat delegeer ik natuurlijk
Zelf werken
Je bent er wel het typje voor. En je bent oud genoeg.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Onzin dit, vanwaar de conclusie dat ik zo een dreumes zou willen?
Nou, ik kak liever besloten...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:55 schreef PeuRac het volgende:
Alles delegeren, zelfs de WC pot naar je toe laten komen
Hoe bepaal je dat dan? Ik voel me daar helemaal geen type voor namelijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:55 schreef Myraela het volgende:
Je bent er wel het typje voor. En je bent oud genoeg.
Rozen? Bonbons? Annuleren die hap.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:57 schreef artelligence het volgende:
Zenuwachtig voor een date. Bos rozen en doos bonbons zijn besteld. Nu nog een pak huren.
Zo zo, je gaat wel all outquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:57 schreef artelligence het volgende:
Zenuwachtig voor een date. Bos rozen en doos bonbons zijn besteld. Nu nog een pak huren.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:57 schreef artelligence het volgende:
Klinkt wel een beetje cheesyquote:
Ditquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:58 schreef Myraela het volgende:
Hoewel, de bonbons mag je best naar mij doorsturen. Maar doe het alsjeblieft je date niet aan.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:57 schreef artelligence het volgende:
Huiselijk, wat houdt dat in voor jou?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind je een huiselijk typje. Daar kan een kind ook nog wel bij.
Wat ga je doen op je date?quote:
Je zit 's avonds liever met een biertje op de bank dan dat je de kroeg in gaat?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Huiselijk, wat houdt dat in voor jou?
Dan ben je gewoon de bitchquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:03 schreef Fascination het volgende:
Lijkt me echt een nachtmerrie; iemand die op de eerste date met een bos rozen aan komt zetten.Maar als vrouw mag je daar neits van zeggen, want dan ben je verwend of zo.
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:03 schreef Fascination het volgende:
Lijkt me echt een nachtmerrie; iemand die op de eerste date met een bos rozen aan komt zetten.Maar als vrouw mag je daar neits van zeggen, want dan ben je verwend of zo.
Wat de fuck verwacht een man daar van. Zit je ergens onhandig met een bos rozen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:03 schreef Fascination het volgende:
"Okay, dankje"quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat de fuck verwacht een man daar van. Zit je ergens onhandig met een bos rozen.
Geen idee, ik ben benieuwd wat huiselijk inhoudt. Kan wel wat bedenken en er vervolgens naast zitten. Iedereen denkt er toch het zijne van.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je zit 's avonds liever met een biertje op de bank dan dat je de kroeg in gaat?
Leg ze op de doos bonbons.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat de fuck verwacht een man daar van. Zit je ergens onhandig met een bos rozen.
quote:
Ik zou dat ook niet meenemen... Gewoon netjes kleden, lekker geurtje op en gaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Trek gewoon nette kleding aan en ga vervolgens zonder extra poespas.
Dat je denkt "oh, wat een romantische man, wat liefquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als vrouw zijndequote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Gewoon heel casual een condoom uit je portemonnee laten vallen als je betaalt
Dan kan je net zo goed alles overslaan en meteen richting huis gaanquote:
Ojahoor, dan is het gelijk een slettenmove. Pffftquote:
Jij hebt ook "Ik heb HET nog nooit gedaan" gekekenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:08 schreef muhahaha het volgende:
Beter regel je een goed gevulde picknickmand, het liefst met etenswaren welke ook door een paard gegeten kan worden.
Ja, die heb ik gezien ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Jij hebt ook "Ik heb HET nog nooit gedaan" gekeken![]()
(of doe ik nu een spuit elfje?)
Ik ben nu al fan van die brony!!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gezien ja.
Nee, ik haal het er net pas bij.
Ja is toch zo, vrouwen moeten niet het initiatief nemen daarinquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ojahoor, dan is het gelijk een slettenmove. Pffft
Die Marcelquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt ook "Ik heb HET nog nooit gedaan" gekeken![]()
(of doe ik nu een spuit elfje?)
Van mij mag hetquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja is toch zo, vrouwen moeten niet het initiatief nemen daarin![]()
Oh, en dan ineens weer niet. Ik hoor alleen maar dat vrouwen niet te veel moeten afwachtenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja is toch zo, vrouwen moeten niet het initiatief nemen daarin![]()
Die gast was vorig seizoen ook al zo'n held. Bijna zn date vermoord met een paardrijritjequote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die Marcel![]()
Ik ging me heel goed voelen over mezelf toen met dat paarden gedoe.
Been there.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
ER IS EEN TWEEDE SEIZOEN?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die gast was vorig seizoen ook al zo'n held. Bijna zn date vermoord met een paardrijritje
Ze moeten ingaan op signalen en afgeven enzo, maar niet condooms flashenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, en dan ineens weer niet. Ik hoor alleen maar dat vrouwen niet te veel moeten afwachten
Ik doe ook mee.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar mee doen?
Gewoon dick-in-a-box geven.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:03 schreef Fascination het volgende:
Hahahaha.quote:
Dat klopt ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, en dan ineens weer niet. Ik hoor alleen maar dat vrouwen niet te veel moeten afwachten
Nou, liever dat ik die condoom flash dan dat er helemaal geen condoom geflasht wordt..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze moeten ingaan op signalen en afgeven enzo, maar niet condooms flashen
Verwacht niet veel posts van mij dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dat is het beste cadeau ooit voor datesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe ook mee.
[..]
Gewoon dick-in-a-box geven.
waar is de integriteitquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, liever dat ik die condoom flash dan dat er helemaal geen condoom geflasht wordt..
Marc ja, wat een gast is dat.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die gast was vorig seizoen ook al zo'n held. Bijna zn date vermoord met een paardrijritje
Ik snap er niks meer vanquote:
Waar ging het mis?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had trouwens vorige week via Tinder BIJNA een ONS gefixed. BIJNA
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waar ging het mis?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nouja, alles was bij elkaar gelogen, bleek na een backgroundcheck.quote:
Maar toen bleef ze slapen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verwacht niet veel posts van mij dan.Ik ga pas seks hebben nadat jij seks hebt gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is het beste cadeau ooit voor dates![]()
Al vind ik die met Lady Gaga leuker.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, alles was bij elkaar gelogen, bleek na een backgroundcheck.
Dus eigenlijk kon ik er niet verder vanaf zitten.
Ja ok, maar die is viesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga pas seks hebben nadat jij seks hebt gehad.
[..]
Ja toch?![]()
Al vind ik die met Lady Gaga leuker.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga pas seks hebben nadat jij seks hebt gehad.
Alleen swipte zij naar links?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, alles was bij elkaar gelogen, bleek na een backgroundcheck.
Dus eigenlijk kon ik er niet verder vanaf zitten.
Het hoogtepunt van die dag was dat ik even het idee had dat ik seks ging hebben.quote:
It's not gay when it's in a threeway Aldo, en je weet het.quote:
Zo erg leef ik met je mee.quote:
Awww, poepie toch.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van die dag was dat ik even het idee had dat ik seks ging hebben.
Ik
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van die dag was dat ik even het idee had dat ik seks ging hebben.
Ik
Watquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
Tering, kneuzengemeente.
Waarschuwing omdat je je auto teveel op de stoep zet. Volgende keer moet die meer naar de straatkant.
Aangezien er veel vrachtwagens langs komen meer op de stoep gezet, zegt die vent; 'als er dan een vrachtwagen langs moet heeft die pech'
quote:
Beter dan dat ik die avond ergens in Deventer had gestaanquote:
Nooit van mijn levenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
It's not gay when it's in a threeway Aldo, en je weet het.
[..]
Zo erg leef ik met je mee.
Was langsgeweest dan, hadden we bier kunnen drinkenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Beter dan dat ik die avond ergens in Deventer had gestaan
Ze woont in Rotterdam.
Noesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Beter dan dat ik die avond ergens in Deventer had gestaan
Ze woont in Rotterdam.
Ik ben echt heel, heel vaak in Rotterdam.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Was langsgeweest dan, hadden we bier kunnen drinken
Ja maar jullie kunnen ook zo lief zijn.quote:
Sommige zouden zeggen, te vaak.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben echt heel, heel vaak in Rotterdam.
Zoiets had ik ook ja.quote:
Sommige van ons, jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar jullie kunnen ook zo lief zijn.
En sexy
Is tof hequote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind trouwens dat station van Rotterdam echt ontzettend mooi geworden
Dat wordt bier drinkenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben echt heel, heel vaak in Rotterdam.
en dan, dan zijn we alsnog met zijn 2enquote:
"Dan heeft die vrachtwagen maar pech"quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook ja.
Helemaal leuk terwijl er ook fietsen staan en dat stukje straat waar die stond niet eens ergens heen gaat!
Het percentage gaat wat mij betreft met de dag hoger liggenquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is tof he
[..]
Dat wordt bier drinken
[..]
en dan, dan zijn we alsnog met zijn 2en
Jaquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het percentage gaat wat mij betreft met de dag hoger liggen
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Dan heeft die vrachtwagen maar pech"
En de hulpdiensten. Feest.
Ik ben niet zo vaak in Rotterdamquote:
quote:
en toen kwam je niet bier drinkenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben niet zo vaak in Rotterdam![]()
Was er 2 weken geleden toevallig
[..]
heyquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Neequote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en toen kwam je niet bier drinken
Hoiquote:
Een date?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toen was ik wel wat jonger, maar ik en een klasgenoot vonden elkaar heel erg leuk. Toen kwam ik bij hem thuis en toen vroeg hij me zowat ten huwelijk leek het, met een bos rozen en een zelfgeschreven gedicht. Zelf vind ik dat vreselijk cheesy, hoewel hij wel redelijk mooi kon dichten. Heb tijdens onze verkering nog veel meer gedichtjes gehad en dat had dan wel weer iets. Maar ik vond het teveel in één keer.quote:
Vanavond? Wijntjes drinken met mijn chicksquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg, wat doe jij vanavond?
quote:
Wel verkering mee gehad, dus hij had succesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen was ik wel wat jonger, maar ik en een klasgenoot vonden elkaar heel erg leuk. Toen kwam ik bij hem thuis en toen vroeg hij me zowat ten huwelijk leek het, met een bos rozen en een zelfgeschreven gedicht. Zelf vind ik dat vreselijk cheesy, hoewel hij wel redelijk mooi kon dichten. Heb tijdens onze verkering nog veel meer gedichtjes gehad en dat had dan wel weer iets. Maar ik vond het teveel in één keer.
Oh okayquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanavond? Wijntjes drinken met mijn chicks
Zo liefquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen was ik wel wat jonger, maar ik en een klasgenoot vonden elkaar heel erg leuk. Toen kwam ik bij hem thuis en toen vroeg hij me zowat ten huwelijk leek het, met een bos rozen en een zelfgeschreven gedicht. Zelf vind ik dat vreselijk cheesy, hoewel hij wel redelijk mooi kon dichten. Heb tijdens onze verkering nog veel meer gedichtjes gehad en dat had dan wel weer iets. Maar ik vond het teveel in één keer.
Gedicht! Dat is het wat ik nog mis! Thanks voor de tipquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Gozerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gedicht! Dat is het wat ik nog mis! Thanks voor de tip
Ja, maar ik vond hem al leuk dus daar keek ik dan even doorheen. Hij overlaadde me ook altijd met cadeautjes en ik hou daar niet zo van.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wel verkering mee gehad, dus hij had succes
Voorbeeldje:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een paar van die gedichten. Zoiets moet je niet zomaar weggooien ...quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat is toch prachtig om later terug te kijken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een paar van die gedichten. Zoiets moet je niet zomaar weggooien ...
Damnquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond hem al leuk dus daar keek ik dan even doorheen. Hij overlaadde me ook altijd met cadeautjes en ik hou daar niet zo van.
Wat is een charmender?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voorbeeldje:
Charmenders are red, squirtles are blue. If you were a Pokemon, I'd choose you!
Zeker.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat is toch prachtig om later terug te kijken.
Verrassingen zijn leuk, maar ik werd zo vaak verrast dat het geen verrassing meer was.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Damn
ik geef alleen cadeaus bij speciale dingenmaar ik doe dan wel weer andere dingen
[..]
Wat is een charmender?
Oh, zo ben ik ook. Moet me echt inhouden als ik iemand leuk vind.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond hem al leuk dus daar keek ik dan even doorheen. Hij overlaadde me ook altijd met cadeautjes en ik hou daar niet zo van.
Gesproken als een man.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:33 schreef muhahaha het volgende:
Rozen zijn rood
viooltjes zijn blauw
fuck dit gedicht
ik hou van jou
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Verrassingen zijn leuk, maar ik werd zo vaak verrast dat het geen verrassing meer was.
Heb je hem later nog weleens gezien?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker.Alleen ging het met knallende ruzie uit, dus ik had het net zo goed ook kunnen verbranden uit pure woede. Maar dat heb ik gelukkig niet gedaan.
Rozen zijn roodquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:33 schreef muhahaha het volgende:
Rozen zijn rood
viooltjes zijn blauw
fuck dit gedicht
ik hou van jou
Ah, dat is dan weer jammer.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker.Alleen ging het met knallende ruzie uit, dus ik had het net zo goed ook kunnen verbranden uit pure woede. Maar dat heb ik gelukkig niet gedaan.
Ja. En toen hebben we het nog een keer geprobeerd. Zelfs samengewoond. Maar daar kwam twee jaar geleden een einde aan. Daarna nog vrienden gebleven, maar toen kreeg ik een vaag telefoontje van hem en nu hebben we geen contact meer.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je hem later nog weleens gezien?
Zeker. Dat hij 's ochtends vroeg op school op een bankje zat te wachten (heel stoer zittend op de rugleuning) met een gedicht en een knuffeltje. Dat knuffeltje heb ik ook nog steeds.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat is dan weer jammer.
Maar toch, leuke herinneringen.
De romantiek spat er vanaf.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:37 schreef Fascination het volgende:
Enige liefdesbriefje dat ik heb geschreven bevatte deze tekst: *naam slachtoffer* is een zolderkamerautist. Heeft ze nog wel een tijdje in haar portemonnee gehad.
Ik heb ook een heel vreemde coole gekregen op Valentijnsdagquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:37 schreef Fascination het volgende:
Enige liefdesbriefje dat ik heb geschreven bevatte deze tekst: *naam slachtoffer* is een zolderkamerautist. Heeft ze nog wel een tijdje in haar portemonnee gehad.
Godsammequote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:37 schreef Fascination het volgende:
Awwquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker. Dat hij 's ochtends vroeg op school op een bankje zat te wachten (heel stoer zittend op de rugleuning) met een gedicht en een knuffeltje. Dat knuffeltje heb ik ook nog steeds.
Van Ezeltje?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb ook een heel vreemde coole gekregen op Valentijnsdag
Gestalkt worden is vreselijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godsamme
[..]
AwwIk kreeg alleen briefjes van een stalkster die graag verkering met me wilde. Iedere vakantie een kaartje en alles.
[..]
Van Ezeltje?
Ja dat werkt altijdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:41 schreef artelligence het volgende:
Ik heb net gezegd dat ik haar flink ga palen! Benieuwd of dat wel in de smaak zal vallen
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voorbeeldje:
Charmenders are red, squirtles are blue. If you were a Pokemon, I'd choose you!
Ahh, je bent de date van TGND? Veel plezier dit weekend.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:41 schreef artelligence het volgende:
Ik heb net gezegd dat ik haar flink ga palen! Benieuwd of dat wel in de smaak zal vallen
Jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godsamme
[..]
AwwIk kreeg alleen briefjes van een stalkster die graag verkering met me wilde. Iedere vakantie een kaartje en alles.
[..]
Van Ezeltje?
Ik vraag me soms af of ik ooit echt verliefd ben geweest op iemand, of dat ik dat alleen dacht.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:41 schreef Fascination het volgende:
Ik zit me weleens af te vragen of iemand weleens verliefd op me is geweest. Volgens mij niet.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Roses are red, violets are blue, does this smell like chloroform to you?
+1quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:41 schreef Fascination het volgende:
Ik zit me weleens af te vragen of iemand weleens verliefd op me is geweest. Volgens mij niet.
Ja, precies, of het wel oprecht was of dat je het zelf een beetje hebt aangewakkerd of zo.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af of ik ooit echt verliefd ben geweest op iemand, of dat ik dat alleen dacht.
Ach, achteraf gezien was het wel schattig.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Gestalkt worden is vreselijk.Maar dat heb ik alleen meegemaakt met e-mails, sms'jes en telefoontjes.
Kom maar uithuilen en knuffelen bij ome kaneelquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:41 schreef Fascination het volgende:
Wat voor een was het dan?quote:
Ja, inderdaad. Of ik wel echt voelde wat hij ook voelde. Ik denk veel te veel na over alles.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, precies, of het wel oprecht was of dat je het zelf een beetje hebt aangewakkerd of zo.
Dit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben vooral benieuwd of er mensen verliefd op me zijn geweest zonder dat ik dat wist..
Dus jij bent single he?quote:
Ehm.. jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Dus jij bent single he?
oh ja... dit...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben vooral benieuwd of er mensen verliefd op me zijn geweest zonder dat ik dat wist..
Bij jou wel, bij mij niet. Het was ook een ex.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, achteraf gezien was het wel schattig.
[..]
Kom maar uithuilen en knuffelen bij ome kaneel
[..]
Wat voor een was het dan?
Ja, dit inderdaad.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben slechts één keer verliefd geweest op iemand zonder dat diegene dat wist, althans, diegene wist dat niet gedurende de tijd dat ik verliefd was. Heb het na de tijd wel verteld. En nu is ze mn beste vriendinquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ja... dit...
ik denk het niet
Andersom wel... toch wel een paar mensen niet verteld dat ik verliefd op ze was aangezien het toch kansloos was
Daten?quote:
Waar?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daten?
*doet condoom in portemonnee*
dra-maquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij jou wel, bij mij niet. Het was ook een ex.
Dat ging zo: "Ik wil het uitpraten en goedmaken" >> "Kutwijf!" >> "Waarom doe je mij dit aan?" >> "Laten we er alsjeblieft over praten". >> "Je bent echt een koude, harteloze bitch!" >> "Sorry over wat ik zei, ik meende het niet". >> "Ik wil je gewoon nog één keer zien, dan kan ik het afsluiten". >> "Je gunt mij ook helemaal niks meer! Heb je geen hart?"
Etc.
Best kut om mee te maken hoor.quote:
We kunnen een besloten feestje bij jou in bed organiseren?quote:
-queen.quote:
Dat is wel mooi..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben slechts één keer verliefd geweest op iemand zonder dat diegene dat wist, althans, diegene wist dat niet gedurende de tijd dat ik verliefd was. Heb het na de tijd wel verteld. En nu is ze mn beste vriendin
Oh boy, lichtelijk herkenbaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ging zo: "Ik wil het uitpraten en goedmaken" >> "Kutwijf!" >> "Waarom doe je mij dit aan?" >> "Laten we er alsjeblieft over praten". >> "Je bent echt een koude, harteloze bitch!" >> "Sorry over wat ik zei, ik meende het niet". >> "Ik wil je gewoon nog één keer zien, dan kan ik het afsluiten". >> "Je gunt mij ook helemaal niks meer! Heb je geen hart?"
Etc.
Is goedquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We kunnen een besloten feestje bij jou in bed organiseren?
Ik kan volgende week eigenlijk elke middag en avond welquote:
VA, hosselbaas.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan volgende week eigenlijk elke middag en avond wel
Ben toch in de buurt dan
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Etc.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan volgende week eigenlijk elke middag en avond wel
Ben toch in de buurt dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |