quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
- Vinniiee
- faxie (ovb)
Druk eens op F5, is het wegquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Bij mij niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Druk eens op F5, is het weg
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Klote man. Ga je het later wel weer oppakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonde
Nope, want volgend jaar drukke masteropleiding in het buitenlandquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Klote man. Ga je het later wel weer oppakken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nope, want volgend jaar drukke masteropleiding in het buitenland
[..]Waar ga je heen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nope, want volgend jaar drukke masteropleiding in het buitenland
[..]mja maar als het vrienden zijn kun je ze wel blijven zien en spreken, vervelend van de sport maar dat is de keuze die je maakt moppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat zou je denken, maar het zijn meer vrienden die je daar ziet ipv vrienden waarmee je buiten sport omgaatquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja maar als het vrienden zijn kun je ze wel blijven zien en spreken, vervelend van de sport maar dat is de keuze die je maakt moppie
Ook dat is een keuze die je maaktquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja dat zou je denken, maar het zijn meer vrienden die je daar ziet ipv vrienden waarmee je buiten sport omgaat![]()
Dus dat is maar kleine kans
![]()
mja, ik weet niet, misschienquote:
Lastig jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mja, ik weet niet, misschienMaar is wel echt kut, want ik moet gewoon een keuze maken die ik helemaal niet wil maken
![]()
Jupquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lastig ja
Welkom in de grote mensenwereld zoon
Sja en of je nou nu stopt of volgend jaar maakt dan eigenlijk ook niet uit, stoppen moest je toch al omdat buitenlandquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jupmaargoed, wel weer meer 'vrije tijd'
Dankje mama
Dat is wel waar, maar wel kut om halverwege het seizoen te stoppenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sja en of je nou nu stopt of volgend jaar maakt dan eigenlijk ook niet uit, stoppen moest je toch al omdat buitenland
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar wel kut om halverwege het seizoen te stoppen![]()
straksquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben jij al naar de tandarts geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |