quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:26 schreef dezomervoorbij het volgende:
Over twee weken is het alweer zo ver: Valentijnsdag.
Als mijn vriendin ergens waarde aan hecht, is het wel dat we samen iets leuks gaan doen op deze avond.
Ik wil haar dit jaar, mede omdat ik de vorige jaren nog wel eens verzaakt heb, eens goed verassen.
Echter ben ik weer volkomen inspiratieloos. Dus FOKérs, wat doen jullie tijdens valentijn dit jaar?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:48 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ik heb een tijdje e-mail contact met een vrouw die in hetzelfde bedrijf als mij werkt.
We kennen elkaar van gezicht en ik kwam toevallig bij haar naam omdat ik wat werkzaamheden voor haar afdeling moest uitvoeren.
Ik heb haar een mail gestuurd en sindsdien sturen we elkaar gemiddeld 4 tot 8 mailtjes per dag over diverse onderwerpen. Het gaat over werk, hobby's etc,etc.
Ik weet dat ze het wel leuk vind, omdat ze regelmatig een wedervraag stuurt naar mij. Daaruit kan ik toch wel opmaken dat ze niet van ons contact af wil.
Echter zijn we nu op het punt, dat ik niet zo goed meer weet wat ik van haar kan vragen.
Ik weet inmiddels dat ze een relatie heeft en al een aantal jaren samen woont. Dus ook dat het eigenlijk niets kan worden.
Hoe moet ik dit aanpakken? Ik ben bang dat ze een keer klaar met mij is als ik haar maar blijf mailen. Tevens weet ik dat ze een relatie heeft, dus dat ik mezelf alleen maar in de nesten werk als ik haar echt leuk begin te vinden.
Wat zouden jullie doen?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:26 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ik ben sinds een half jaartje weer vrijgezel en vind het sindsdien leuk om met verschillende (type) vrouwen in het mandje te duiken.
Was erg jong toen ik een relatie kreeg en ben (om het zo maar te zeggen) de schade een beetje aan het inhalen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:12 schreef dezomervoorbij het volgende:
Beste allen,
Ik ben een sportieve jongen van 19 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |