Nouja vrolijk, ben niet chagrijnig ofzo gewoon rustig san tochquote:Op vrijdag 7 maart 2014 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
robo
jij bent altijd vrolijk smorgens?
een ochtendhumeur heb ik alleen als ik een kater hebquote:Op vrijdag 7 maart 2014 07:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nouja vrolijk, ben niet chagrijnig ofzo gewoon rustig san toch
ok sanquote:Op vrijdag 7 maart 2014 07:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nouja vrolijk, ben niet chagrijnig ofzo gewoon rustig san toch
Oh dan al helemaal nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een ochtendhumeur heb ik alleen als ik een kater heb
Emokidsquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Down the river, not crossing the road
en als we er varkensvlees bij doen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:18 schreef Salatrel het volgende:
ssshhh niet over uien praten dalijk zit het hier weer vol turken
quote:
en haar artiestennaam zal dan Chris P. Bacon zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zie haar al in een biggenleren pakje rondwaggelen
moest lachenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en haar artiestennaam zal dan Chris P. Bacon zijn
die dikke is de bouncer van die tentquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
die dikke negert
blanke hoer die rent
chickenshit niggers die die dikkie niet helpen
ik dacht dat wijf met "security" op haar shirt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die dikke is de bouncer van die tent
ik snap da ook niequote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sowieso blanke wijven als security.Shiiiiiiiii
Zal je maar gelijk uit deze droom werken, helpt niet.quote:
dat is met alle cheesy pick up linesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zal je maar gelijk uit deze droom werken, helpt niet.
Tenzij je echt lekker bent.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
fappenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:11 schreef Salatrel het volgende:
die periode dat het nog te vroeg is om te douchen en naar het werk te gaan maar dat je te weinig tijd hebt om nog iets anders te gaan doen
ohhhhhquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zeg gewoon dat iedereen zegt: 'Hihi ja bij mij werkt dat niet hoor.'
wauwquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is zo 2013. tegenwoordig gebruik ik mijn Putin buttplug voor stimulatie
[ afbeelding ]
Dat is een Putin schaakstukje?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is zo 2013. tegenwoordig gebruik ik mijn Putin buttplug voor stimulatie
[ afbeelding ]
haha echte woeshoem jijquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:11 schreef Salatrel het volgende:
die periode dat het nog te vroeg is om te douchen en naar het werk te gaan maar dat je te weinig tijd hebt om nog iets anders te gaan doen
Jep, maar nu laatste fixes rechteroog aan het doen. kleine foute oplossen en veel renderen. Dus bijzonder veel wachten -> fokken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:24 schreef Stimorol- het volgende:
Mur werk jij nog weleens tijdens t fokken?
wat render je? iig iets met een oog.... heeft het ook dreads?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jep, maar nu laatste fixes rechteroog aan het doen. kleine foute oplossen en veel renderen. Dus bijzonder veel wachten -> fokken.
rechteroog dus 3D versie.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat render je? iig iets met een oog.... heeft het ook dreads?
ik zit ook niet te wachten op mensen met kinderen, maar je ontkomt er niet aanquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:36 schreef Salatrel het volgende:
R&P / Vriendin zwanger
"ik zit niet te wachten op een vriendin met een kind"
Echt hè.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |