Bij het deepthroaten gaan ze automatisch overgevenquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:16 schreef Mani89 het volgende:
Geile wijven, maar ze hebben allemaal borderline trekjes.
Er heerst een krimmige sfeerquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Gezellig daar in de Krim, maar ik geef geen fuck!
Iemand van Krim en Oekraïners.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
Ik schakel net in. Ik hoor dat er heftige discussies waren. Fittie?
Lag redelijk gevoelig bij de deelnemers, maar ruzie zou ik het niet noemen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Echt een fittie of gewoon inhoudelijke discussie?
Dinosaurus schedel en de vinder er van.quote:
Iemand zei net al Katja Herbers.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:23 schreef tralalala het volgende:
Ik zit door die opmerking van Alors nu de hele tijd te bedenken op wie Julia lijkt, heeft inderdaad een bekende kop.
Dat onderwerp was tien miljard jaar geleden al niet meer actueel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Dinosaurus schedel en de vinder er van.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er geen plaatje van haar? Ze komt nu niet meer in beeld.
Dat is het!quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij is het een mix van Katy Perry, Alison Brie en Rosie van Studio Sportzomer.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze heeft iets weg van de zus van RensieAjacied.
We zijn niet allemaal zo slim als jij, Johannes.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat je daar nou niet opkwam.
Vergeet Mila Kunis niet voor een Oekraïense touch.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij is het een mix van Katy Perry, Alison Brie en Rosie van Studio Sportzomer.
Vanaf nu iedereen in zn eigen nest.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rens viespeuk blijf van je zuster af!
Daar ben je mooi twee weken te laat mee vriend!quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rens viespeuk blijf van je zuster af!
Twee Jeroens aan tafel, dat kan nooit goed gaan.quote:
Dijsselbloem is slim, maar zelfs de Ukraïense vrouwen aan tafel snappen dat de gemeentes er allemaal zorgkosten bij krijgen. Dat geld moet ergens vandaan komen. Dus of bezuinigen of belasting verhogen.quote:
Jeroen is natuurlijk de enige echte Jeroen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:34 schreef Martinello het volgende:
[..]
Twee Jeroens aan tafel, dat kan nooit goed gaan.
Daar zal Jeroen het niet mee eens zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jeroen is natuurlijk de enige echte Jeroen.
Daar ben ik het wel mee eens, hij heeft verstand van zaken maar hij komt over als een vader die niemand wilt.quote:
Met zijn Jurassic Park-vest.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:36 schreef Grifte het volgende:
Deze gast beantwoort in ieder geval niet aan het stereotype archeoloog.
Laat hem lekker.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:37 schreef OProg het volgende:
Deze heeft zijn kleding dusdanig uitgekozen dat hij herkenbaar is als iemand die botten loopt te zoeken.
Het stereotype papt uiteindelijk aan met Jennifer Anniston.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:36 schreef Grifte het volgende:
Deze gast beantwoordt in ieder geval niet aan het stereotype archeoloog.
Meer cliché kan zijn verschijning bijna niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:36 schreef Grifte het volgende:
Deze gast beantwoordt in ieder geval niet aan het stereotype archeoloog.
Inderdaad.quote:
Die heeft wel meer dan 15 cm in huis.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zowel Pauw als Levchenko zullen achter het net vissen, deze baas graaft na het showtje nog even in de grotten van de Oekraïense deernes.
Yep. Maar hij praat gewoon irritant, bijna misselijk van.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:39 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Zo, het zonnetje in huis is ook in het topic aangekomen.
Kan zo een typetje zijn van Ton Kas.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:39 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het wel een bazenstem, beetje Midas Dekkers-achtig.
Onderschat Witteman ook niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zowel Pauw als Levchenko zullen achter het net vissen, deze baas graaft na het showtje nog even in de grotten van de Oekraïense deernes.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:42 schreef BlackLining het volgende:
Mijn god. Ik hoopte een beetje op tijd te slapen vanavond. Als die kerel nog even op TV blijft moet dat wel gaan lukken..
Met die outfit lijkt me dat toch vrij onwaarschijnlijk.quote:
Inderdaad. Kramp in mijn tenen. Bijna gênant zoiets.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:45 schreef Grifte het volgende:
Amerikaanse dramawhore
Veel hypocrieter kan het niet.
Ik werk na de oorlog in Irak niet meer mee met deze zender jaaaa!quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:45 schreef Grifte het volgende:
Amerikaanse dramawhore
Veel hypocrieter kan het niet.
Welke zender was het?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik werk na de oorlog in Irak niet meer mee met deze zender jaaaa!
Ik wil met deze swingen op Una Paloma Blanca.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik houd van musea in het Oostblok hahaha!
Die steekt zijn boner er in.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:51 schreef Grifte het volgende:
Ik hoop dat de archeoloog op het eind nog even een vonnis velt over de winnaar van deze discussie à la De Rijdende Rechter.
Vrouwen sowiesoquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:51 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Waarom zitten d'r altijd toch zo weinig vrouwen in P&W...
Nou... hierom !
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:52 schreef DrDentz het volgende:
Tsja.. de Oekraïne zal geen punten meer krijgen van Rusland bij het songfestival!
Ik stel voor dat hij overgaat op corrigerende tikkenquote:
Jij hebt vast ook een obscuur Sassems dialect.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Praat eens normaal accentloos Nederlands joh, wat is dit voor gekkigheid?
Wij ook niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:52 schreef DrDentz het volgende:
Tsja.. de Oekraïne zal geen punten meer krijgen van Rusland bij het songfestival!
Telegraafquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:52 schreef DrDentz het volgende:
Zo klopt die.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:55 schreef RensAjacied het volgende:
De Krim is nu al van Rusland dat is zeker. Niemand in de wereld durft hard op te treden.
Wacht maar tot Friesland een troepenmacht stuurt. Even wat Julia's kapen als overwinningsbuit, om onze samenleving nog wat te verrijken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:55 schreef RensAjacied het volgende:
De Krim is nu al van Rusland dat is zeker. Niemand in de wereld durft hard op te treden. Als een willekeurig ander land dit had gedaan was die al plat gebombardeerd.
Die heb ikquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Duimen dat ik de dagcijfers award vandaag niet heb gewonnen.
Als die meer dan twee woorden terugpraat, wordt het retour afzenderquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:56 schreef waxmask het volgende:
Wat een stel viswijven zeg, je zal het maar in je mailorderbride krijgen...
Bedankt Guus.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Aantal posts voor johannes_vermeer voor vandaag tot nu toe: 227
Aantal posts voor Guus_Geluk7 voor vandaag tot nu toe: 419
En wat ga je nu doen, met de wetenschap dat je de dagprijs hebt gewonnen?quote:
Volgende week valt hij eerst Polen binnen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Van Baalen waarschuwt Rusland voor de laatste keer.
Vicky laat de Oekraïne problematiek even achter zich om zich volledig op het spuiten en slikken te storten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:57 schreef waxmask het volgende:
En Koblenko mag van de week nog een keer vertellen hoe zij zich deze avond liep te ergeren.
Jij post ook werkelijk waar elke brainfart die in je opkomt of niet?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Aantal posts voor johannes_vermeer voor vandaag tot nu toe: 227
Aantal posts voor Guus_Geluk7 voor vandaag tot nu toe: 419
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Van Baalen waarschuwt Rusland voor de laatste keer.
Eigenlijk niets.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En wat ga je nu doen, met de wetenschap dat je de dagprijs hebt gewonnen?
Valt mee. Zit volgens mij aardig wat uit de KLB SC bij, zal zo ff kijken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:59 schreef Grifte het volgende:
Jij post ook werkelijk waar elke brainfart die in je opkomt of niet?
16equote:Al zul je daar wel de tijd voor hebben op je veertiende.
Mooi toch?quote:In onze tijd zaten wij nog op de jongerentribune achter de kool. Nu acteren ze een volwassen mening te hebben op een internetforumpje.
Ik sta volledig achter Guus nadat jij mijn Groningen supporterschap belachelijk hebt gemaakt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jij post ook werkelijk waar elke brainfart die in je opkomt of niet?
Al zul je daar wel de tijd voor hebben op je veertiende. In onze tijd zaten wij nog op de jongerentribune achter de kool. Nu acteren ze een volwassen mening te hebben op een internetforumpje.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Guus nadat jij mijn Groningen supporterschap belachelijk hebt gemaakt.
Hij is verkleed als Zwarte Pietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Had 'm bijna niet herkend!
Als jij niet tegen terechte kritiek kan moet je maar weglopen. Al heb ik dan een sterk vermoeden dat je de hoofdstedelijke club supporteert itt geen enkele club.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Guus nadat jij mijn Groningen supporterschap belachelijk hebt gemaakt.
Dat meisje koketteert met haar huidskleur maar ik vind dat ze totaal geen uitstraling heeft.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Is Johannus nu MOD?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:06 schreef Grifte het volgende:
Desondanks was ik de eerste die jouw moderatorschap zowel vermeldde als steunde
Daar zie je toch maar weer hoeveel verschil een bril voor het aanzicht kan betekenen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Deze belediging raakt mij zeer diep.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als jij niet tegen terechte kritiek kan moet je maar weglopen. Al heb ik dan een sterk vermoeden dat je de hoofdstedelijke club supporteert itt geen enkele club.
Geen interesse meer in jouw steun.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Desondanks was ik de eerste die jouw moderatorschap zowel vermeldde als steunde,
Ik dacht dat hij al benoemd was en nog blauw gemaakt moest worden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Er zijn dus nog personen die meer kleurenblind zijn dan ik op deze aardkloot.
Dat kunnen Grifte en ik zo aftikken, wie er wel of niet mod wordt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij al benoemd was en nog blauw gemaakt moest worden.
Gebeurt wel vaker.
quote:Jerry Agema
Is boos en organiseerde daarom vandaag een opstand van burgers
Beste Raadlid van Nederland
Bekendmaking shortlist met daarop twaalf raadsleden
Annette Roozen
Over de Paralympische Spelen
Marc de Hond
Over de Paralympische Spelen
Victor Reinier
Over een nieuw seizoen Flikken Maastricht en de kracht van de krimi
Als de grote Grifte afwezig is heb ik er ook weinig zin in.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:09 schreef Grifte het volgende:
Wat een kutshowtje. Tijd voor bier, muziek en games ipv P&W vanavond.
Nee.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:06 schreef arjan1112 het volgende:
Waren er veel files vandaag ?
Kom nooit op de snelweg
Met zo'n dom gelul dat dalijk gaat komen ook niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:08 schreef DrDentz het volgende:
Met zo'n hoofd wil je toch niet op de nationale televisie?
Beetje een NVU-hoofd. Goed voor de radio.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:08 schreef DrDentz het volgende:
Klopt, maar dan kunnen de tokkies niet klagen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij is Nederland wel zo'n beetje het makkelijkste land om in te overleven.
Gorbatsjov deed daar niet moeilijk over.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:08 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:09 schreef Grifte het volgende:
Wat een kutshowtje. Tijd voor bier, muziek en games ipv P&W vanavond.
Tuurlijk niet met 10.000 euro en geen baan .quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij is Nederland wel zo'n beetje het makkelijkste land om in te overleven.
http://img842.imageshack.us/img842/5446/niger.jpg (copy/paste deze link)quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:12 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet met 10.000 euro en geen baan .
Kan je het langer volhouden in Afrika dan hier
Probeer in Somalië maar eens een uitkering van ¤ 10.000 te krijgen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:12 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet met 10.000 euro en geen baan .
Kan je het langer volhouden in Afrika dan hier
Ja, want paralympics.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:15 schreef arjan1112 het volgende:
Ok hij zit in een rolstoel, is die andere ook gehandicapt of niet
Verdiep ik me in Friese volksmuziek, is het weer niet goed.quote:
Je bent twarres aan het luisteren?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Verdiep ik me in Friese volksmuziek, is het weer niet goed.
Nu De Don weg is kan jij wel mod worden van VBL, als enige vrouw met verstand. Karina mag voor een amsterdammer dan nog wel een tof wijf zijn, haar clubvoorkeur bewijst haar gebrek aan voetbalkennis.
Niks mis met Twarres.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent twarres aan het luisteren?
Karina verplaatsen we gewoon naar OUD.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Twee vrouwelijke mods voor dat voetbal wereldje, is dat niet wat veel?
Vrouwen op VBL, is dat niet goed dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Twee vrouwelijke mods voor dat voetbal wereldje, is dat niet wat veel?
Nee, dus je kan nog solliciteren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:20 schreef arjan1112 het volgende:
Is er een voetbal mod die voor Feyenoord is ?
Bedankt voor het compliment maar dan kan ik ook geen gifjes meer baggerenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Verdiep ik me in Friese volksmuziek, is het weer niet goed.
Nu De Don weg is kan jij wel mod worden van VBL, als enige vrouw met verstand. Karina mag voor een amsterdammer dan nog wel een tof wijf zijn, haar clubvoorkeur bewijst haar gebrek aan voetbalkennis.
Willekeurig Uefa-Cup avondje waar Valencia speelt, meld je je collega-mods dat jij wel even het topic regelt. En dan gaan we los, seauquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment maar dan kan ik ook geen gifjes meer baggeren
Als mod zou ik iedereen die dit niet doet noten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment maar dan kan ik ook geen gifjes meer baggeren
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Willekeurig Uefa-Cup avondje waar Valencia speelt, meld je je collega-mods dat jij wel even het topic regelt. En dan gaan we los, seau
OUD is volgens mij Ouders trouwens, en Karina heeft een hekel aan kinderen, dus dat zou een fiasco worden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Karina verplaatsen we gewoon naar OUD.
Stiekem heeft Alors voor een vrouw ook nog aardig wat humor. Regelmatig gniffel ik wel om haar woordgrappen of gifjes. Dit moet je echter niet door vertellen, straks boost dit haar arrogantie zo erg dat ze als een Sara Kroos verder gaat rampeneren in de topics.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als mod zou ik iedereen die dit niet doet noten.
Ik sta ook wel eens versteld dat er toch in een dorpje in Friesland ergens een vrouw met leuke humor is gevonden. Ik ben wel benieuwd naar het levensverhaal wat hier achter steekt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Stiekem heeft Alors voor een vrouw ook nog aardig wat humor. Regelmatig gniffel ik wel om haar woordgrappen of gifjes. Dit moet je echter niet door vertellen, straks boost dit haar arrogantie zo erg dat ze als een Sara Kroos verder gaat rampeneren in de topics.
En wij met Paul de Leeuw.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:32 schreef tralalala het volgende:
De Belgen hebben nog steeds de hele avondprogrammering met Baantjer gevuld.
Ik ken toevallig een geschikte actrice om dat levensverhaal te vertolken in een filmpje.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sta ook wel eens versteld dat er toch in een dorpje in Friesland ergens een vrouw met leuke humor is gevonden. Ik ben wel benieuwd naar het levensverhaal wat hier achter steekt.
En terecht.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:32 schreef tralalala het volgende:
In ruil kregen wij Commissaris Witse.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:32 schreef tralalala het volgende:
Ik toevallig ook, en ik denk dat we aan dezelfde denken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik ken toevallig een geschikte actrice om dat levensverhaal te vertolken in een filmpje.
Dat was Peter Faber denk ik. Spanjer zat in Boks of zoiets.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je had ook van Speijk met de immer goed gemutste Maarten Spanjer.
Oh ja, excuses. Ik bedoelde dat programma met Maarten, Boks dus.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:35 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat was Peter Faber denk ik. Spanjer zat in Boks of zoiets.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:37 schreef arjan1112 het volgende:
Duitse politie series zijn juist geniaal
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze verkiezing boeit me geen flikker.
De gemeenteraadsverkiezingen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |