quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:39 schreef ludicrous_monk het volgende:
Ik snap geen fuck van je OP. Over wat voor map en bestanden heb je het?
Nou het probleem is als volgt;quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:39 schreef ludicrous_monk het volgende:
Ik snap geen fuck van je OP. Over wat voor map en bestanden heb je het?
Check al je database gegevens nog eens. En post anders je config even hier zonder wachtwoorden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:44 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Nou het probleem is als volgt;
Ik heb een site gemaakt en getest welke bijvoorbeeld in htdocs/test1 staat en vervolgens heb je bijvoorbeeld op de hoofdpagina een DIV met tabel welke laat zien ''recent toegevoegde auto's door users''. In dat tabel zie je dus de recent toegevoegde auto's door users.
Echter wou ik de site weer even fris hebben, dus zonder gebruikssporen, dus heb ik een nieuw map gemaakt; htdocs/test2 en vervolgens alle bestanden uit test1 in test2 gezet en de connection.php aangepast, zodat nieuwe db gegevens overeenkomen met test2 haar eigen db.
Het probleem is dus dat er nog steeds de recent toegevoegde auto's te zien zijn welke ook al was in het map test1, terwijl dat niet de bedoeling is. Als ik er echter op klik is er te zien ''Dit id komt niet voor in de database'', dat klopt ook, want er moeten geen gebruikssporen te zien zijn... maar toch wordt dit op de hoofdpagina getoond, welke behoren bij test1 en niet bij test2.
<?phpquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:46 schreef Topiek het volgende:
[..]
Check al je database gegevens nog eens. En post anders je config even hier zonder wachtwoorden.
PDO is voor een beginner (mocht ts dat zijn) niet aan te raden imo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:53 schreef Tunafish het volgende:
Doe sowieso eens PDO gebruiken.
Heb je niet gewoon platte HTML gekopieėrd ofzo? Als 'ie de tabel wel gevuld laat zien maar geen data kan vinden als je het wil bekijken, dan lijkt dat me een stuk statische html die is overgebleven.
Lijkt mij juist makkelijker, geen gedoe met steeds die mysql_query enzo. On the other hand, je zet wel sneller even snel iets in elkaar als je nog geen eerdere pdo code hebt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:54 schreef Topiek het volgende:
[..]
PDO is voor een beginner (mocht ts dat zijn) niet aan te raden imo.
Jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:51 schreef Topiek het volgende:
En de database is ook in phpmyadmin leeg?
Klopt. Maar als je begint met mysql is het wel makkelijk als je zelf alles doet en snapt wat er staat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:57 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Lijkt mij juist makkelijker, geen gedoe met steeds die mysql_query enzo. On the other hand, je zet wel sneller even snel iets in elkaar als je nog geen eerdere pdo code hebt.
zat ik ook aan te denken. Kijk de code eens in de php/mysql topic die ik geplaatst hebquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:53 schreef Tunafish het volgende:
Doe sowieso eens PDO gebruiken.
Heb je niet gewoon platte HTML gekopieėrd ofzo? Als 'ie de tabel wel gevuld laat zien maar geen data kan vinden als je het wil bekijken, dan lijkt dat me een stuk statische html die is overgebleven.
Gelijk goed lerenquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:54 schreef Topiek het volgende:
[..]
PDO is voor een beginner (mocht ts dat zijn) niet aan te raden imo.
Als je PDO niet snapt heb je sowieso niets bij PHP te zoeken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:57 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Lijkt mij juist makkelijker, geen gedoe met steeds die mysql_query enzo. On the other hand, je zet wel sneller even snel iets in elkaar als je nog geen eerdere pdo code hebt.
Je hebt een database-configuratie in meerdere bestanden. Goed bezig!quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:56 schreef Andijvie_ het volgende:
Opgelost, ergens was ik vergeten in een onverwachte bestand (zoek.php) mijn db naam te veranderen.
En dat terwijl PDO's juist super simpel werken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je PDO niet snapt heb je sowieso niets bij PHP te zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |