Nee dat is weer de overtreffende trap. Maar eens wat beter kijken als je bijv. een buitenspeler wilt halen wat hij bij balverlies doet, loopt hij mee met een opkomende back, wat zeggen voormalige trainers over zijn persoonlijkheid etc.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je naar mentaliteit gaat kijken, heb je dalijk 11 Danny Buijsen op de bank.
voor mij nog 1 uur metro en 20 minuten lopen en 10 min busquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier nog 1
6 uur treinen voor 90 minuten kut voetbal
Gofetedomme, nou jat je weer mijn opmerkingquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier nog 1
6 uur treinen voor 90 minuten kut voetbal
Ach, dat ene uurtje kan er dan ook nog wel bijquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gofetedomme, nou jat je weer mijn opmerking
Het is voor jou trouwens gewoon 3:23 uur heen en 3:26 uur terug he.![]()
![]()
croissantje, warme drank met rum, biertje erbij, lekkere broodjes van A. Komt helemaal goedquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, dat ene uurtje kan er dan ook nog wel bij
De broodjes van A.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
croissantje, warme drank met rum, biertje erbij, lekkere broodjes van A. Komt helemaal goed
Ik neem Whisky mee. Ik wil die dag echt naar de klotequote:Op donderdag 6 maart 2014 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
croissantje, warme drank met rum, biertje erbij, lekkere broodjes van A. Komt helemaal goed
alweerquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik neem Whisky mee. Ik wil die dag echt naar de klote
Alweer naar de klote of alweer Whisky?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alweernet zoals zaterdagavond / nacht
naar de klotequote:Op donderdag 6 maart 2014 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alweer naar de klote of alweer Whisky?
Want die was ik zaterdag vergeten te kopen
Wil hem nog wel iets dieper hebben zittenquote:
nog dieperquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wil hem nog wel iets dieper hebben zitten
Vraag me af of ze in de trein ook coke uitdelen alsof het niets kost
Jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:49 schreef ace_eleven het volgende:
Hij heeft in ieder geval lekker de tijd om m in te rijden
quote:De oefeninterland tegen Frankrijk (2-0, verlies) is geen wedstrijd waar bondscoach Louis van Gaal met veel plezier op terugkijkt. De oefenmeester heeft in de wedstrijd echter wel enkele lichtpuntjes gezien. Het spel van de Feyenoord-debutant in Oranje Jean-Paul Boëtius hoort daar onder andere bij.
'Ik ben over Jean-Paul Boëtius en Quincy Promes zeer tevreden. Ze hebben zich goed laten zien en zijn in de tactische discipline blijven spelen. Ze hebben gegeven wat ze waard zijn. Natuurlijk heb je een andere voorhoede als Arjen Robben, Jeremain Lens en Kevin Strootman erbij zijn. Maar volgens mij voldeden Boëtius en Promes', aldus Van Gaal in De Telegraaf.
Lex zou dat niet doen.quote:
Wel opmerkelijk ja.twitter:feytraining twitterde op vrijdag 07-03-2014 om 10:41:16Geen Janmaat op de training en waar is Pelle.De spits is deze week nog niet op de training geweest. reageer retweet
Wel apart ja. Lijkt me dat hij gewoon mee moet trainen en ook in ieder geval bij de thuiswedstrijden aanwezig moet zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:21 schreef Muto het volgende:
Wel opmerkelijk ja.twitter:feytraining twitterde op vrijdag 07-03-2014 om 10:41:16Geen Janmaat op de training en waar is Pelle.De spits is deze week nog niet op de training geweest. reageer retweet
Is de Russische transfermarkt nog open?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel apart ja. Lijkt me dat hij gewoon mee moet trainen en ook in ieder geval bij de thuiswedstrijden aanwezig moet zijn.
Hopelijk is Janmaat gewoon fit.
Nee, alles is dicht nu. Laatste de Oekraïnse markt, op 1-3.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:59 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Is de Russische transfermarkt nog open?
Zeker, maar het is wel ongelofelijk stom van hem dat hij zo vaak geschorst is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:24 schreef TC03 het volgende:
Vind het nogal stom dat er zo'n hetze tegen Pelle gevoerd wordt. Natuurlijk heeft hij zich niet 100% professioneel gedragen, maar alles wordt zo enorm opgeblazen, gaat nergens over.
Ik zie gewoon een spits die aan de lopende band prachtige goals maakt, ook tegen Ajax, en 100% gemotiveerd is en altijd inzet toont. Wat mij betreft mogen veel spelers een voorbeeld aan hem nemen.
Ja het is stom, maar sport is ook emotie en dan doe je weleens domme dingen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zeker, maar het is wel ongelofelijk stom van hem dat hij zo vaak geschorst is.
Oh, ik ook hoor. En ik ben het helemaal met je eens dat sport emotie is, maar het bemoeilijkt ook een gunstiger verloop van zijn carrière. Net als een hogere plek voor ons. Ik snap zijn frustratie wel, maar misschien moet hij die anders proberen te uiten. In een duel met de bal bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja het is stom, maar sport is ook emotie en dan doe je weleens domme dingen.
Als ik moet kiezen tussen het matige schot van Vilhena of het soms wat onprofessionele gedrag van Pelle, stoor ik me 100x meer aan Vilhena.
Dit gedrag kost je wel een x aantal miljoen denk ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:24 schreef TC03 het volgende:
Vind het nogal stom dat er zo'n hetze tegen Pelle gevoerd wordt. Natuurlijk heeft hij zich niet 100% professioneel gedragen, maar alles wordt zo enorm opgeblazen, gaat nergens over.
Ik zie gewoon een spits die aan de lopende band prachtige goals maakt, ook tegen Ajax, en 100% gemotiveerd is en altijd inzet toont. Wat mij betreft mogen veel spelers een voorbeeld aan hem nemen.
Mee eens.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:24 schreef TC03 het volgende:
Dat dusquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja het is stom, maar sport is ook emotie en dan doe je weleens domme dingen.
Als ik moet kiezen tussen het matige schot van Vilhena of het soms wat onprofessionele gedrag van Pelle, stoor ik me 100x meer aan Vilhena.
Is een beetje vergelijkbaar met Romário in zijn PSV tijd die jaloezie maar dat hij zichzelf op non actief zet door zijn acties is gewoon superdomquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:24 schreef TC03 het volgende:
quote:Beste Feyenoord-supporter,
Trots op Feyenoord. Dat is wat jij bent. Wat zo bijzonder is aan die trots, is dat deze niet altijd gekoppeld is aan prestaties. Jij bent niet alleen trots als jouw club bovenin mee draait, jij bent dat ook als het eens tegenzit. Jij bent trots dat jij achter Feyenoord staat! Samen met al die anderen behoor jij tot ons unieke Legioen. Dat is zo in het heden en was zo in het verleden.
Kijk vooral eens naar samenachter.feyenoord.nl om te lezen over de beleving van supporters door de jaren heen.
Trots is er ook in 2014. Daarom doen wij ook nu weer een beroep op jouw steun. Wij hopen dat jij volgend seizoen weer achter Feyenoord staat en jouw seizoenkaart verlengt in de voorrangsperiode die tot en met zondag 20 april duurt.
Je krijg dan ook de kans om jouw trots te delen door een quote te schrijven bij het seizoen dat jij achter Feyenoord bent gaan staan en dit te delen met je vrienden en familie.
Hoe zou zo'n advertentie voor Willem 2/Cambuur/Roda eruit zien?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
In de categorie verkeerde timing.
Verleng nu je seizoenkaart.
[..]
quote:Graziano Pellè heeft de hele week niet getraind bij Feyenoord. De Italiaanse spits is voor vier wedstrijden geschorst en zal zich pas komende maandag weer in Rotterdam melden. 'Hij heeft het niet goed gedaan,' zegt Koeman vrijdag bij zijn wekelijkse perspraatje over de elleboogstoot van Pellè. 'Maar ik hou van de mens en speler Pellè. Van zijn beleving kunnen we iets leren in Nederland.'
Die rijdt heerlijk in zijn ferrari rond, met zijn vriendin alle stoute plekjes bezoeken en daarna lekker op zijn bankje neerploffen. Wat een straf zegquote:
Roda:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe zou zo'n advertentie voor Willem 2/Cambuur/Roda eruit zien?
Prijsbeleid•Verleng jij je seizoenkaart uiterlijk 20 april, dan betaal je geen verhoging als gevolg van prijsindexatie. In het seizoen 2013-2014 is na de verlengingsperiode de seizoenkaartprijs met 2,5% geïndexeerd. Deze geïndexeerde prijs is de vroegboekprijs voor de seizoenkaartprijs 2014-2015. Heb jij je seizoenkaart vorig seizoen in de voorrangsperiode verlengd, dan krijg je als gevolg van de indexering dus wel te maken met een prijsstijging. Uitzondering hierop zijn de vakken: Y2, EE, JJ, BB, C, NN en O*.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:29 schreef J.Pistone het volgende:
Ik dacht dat er ook een toelichting bij zou zitten over de prijsverhoging, ik zie hem niet in mijn mail ?
Dat hoorde ik vanochtend ook op de radio ja, staat die PDF inmiddels alweer online?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:29 schreef J.Pistone het volgende:
Ik dacht dat er ook een toelichting bij zou zitten over de prijsverhoging, ik zie hem niet in mijn mail ?
FC Twente verkoopt met een Tiroler achtergrondmuziekjequote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Roda:
Extra grote kortingen, met als extra special een neue biersoort für volgend jaar!
https://seizoenkaart.feye(...)epot/1266a9dc728.pdfquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat hoorde ik vanochtend ook op de radio ja, staat die PDF inmiddels alweer online?
ik heb nog geen eens een mail gehadquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:29 schreef J.Pistone het volgende:
Dat is apart.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nog geen eens een mail gehad
Krijg ook de magazine niet, dus ik ben een anonieme SK-Houder
Lijkt me logisch als Koeman de Pel straks meeneemt naar zijn volgende club.quote:Pellè maandag terug bij Feyenoord na bezinningsperiode
Gepubliceerd: 7 maart 2014 13:59 | Laatst gewijzigd: 7 maart 2014 14:21
Graziano Pellè meldt zich maandag weer bij Feyenoord. De voor vier wedstrijden geschorste spits ontbrak de afgelopen dagen in Rotterdam.
De Italiaan heeft van trainer Ronald Koeman de tijd gekregen om na te denken over zijn zonden, die leidden tot een schorsing van de club zelf en de KNVB.
"Hij heeft geen vakantie. Het is wel de bedoeling dat hij even nadenkt over wat hij gedaan heeft", aldus Koeman vrijdag op een persconferentie in De Kuip.
Pellè deelde zondag in de met 2-1 verloren topper tegen Ajax een elleboogstoot uit en noemde Fox Sports-verslaggever Jan Joost van Gangelen na afloop een Ajax-fan.
Technisch directeur Martin van Geel en Koeman schorsten hem daarop voor twee duels en gaven zijn aanvoerdersband aan Jordy Clasie. De KNVB sloot hem vervolgens voor vier duels uit.
Aangehoord
Koeman verklapte alvast dat Mitchell te Vrede zondag uit bij FC Groningen de vervanger zal zijn van Pellè, die ook zijn aanvoerdersband kwijt is. Daryl Janmaat hoopt gewoon in actie te komen bij het duel in de Euroborg, maar ontbrak vrijdag door ziekte wel op de training.
Het gesprek dat Koeman en Van Geel maandag met Pellè voerden, was volgens de coach kort en eenzijdig. "Het was een gesprek vanuit één kant omdat we vonden dat we iets moesten doen. Hij heeft het aangehoord en geaccepteerd. Het lijkt me ook dat hij niets anders kon."
"Dit zijn dingen die ik als trainer gratis op mijn bordje krijg. Ik wil graag een aanvoerder aanstellen en daarmee verder gaan, maar dat kan niet altijd. Er verandert weleens iets. Een aanvoerder moet een voorbeeld zijn en dat was Pellè niet meer. Dan kan hij niet verder."
Emotie
Clasie is al de derde aanvoerder van Feyenoord dit seizoen nadat Koeman eerder de band van Stefan de Vrij afnam. "Natuurlijk heeft dit me persoonlijk geraakt. We vonden Pellè als aanvoerder het beste voor het elftal en dachten dat het de beste beslissing was. Helaas kon het zo niet verder."
Na zijn kritiek maakte Koeman van de gelegenheid gebruik om de kwaliteiten van Pellè te onderschrijven. "Er wordt steeds geroepen dat hij alleen in Nederland kan voldoen. Ik ben ervan overtuigd dat hij ook op een hoger niveau een heel goede spits is."
"Hij heeft altijd wel wat disciplinaire problemen gehad. Dat is een beetje de aard van het beestje, alleen is hij daar te ver in gegaan. Buiten het feit dat hij fouten heeft gemaakt, houd ik ook wel van het type speler dat Pellè is en de emotie die hij in zijn spel legt."
jaquote:
"Beste mongool,quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe zou zo'n advertentie voor Willem 2/Cambuur/Roda eruit zien?
Dat zou extreem bazig zijn. Laten ze die club gewoon nog even 15 miljoen aftikken. Prima.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Lijkt me logisch als Koeman de Pel straks meeneemt naar zijn volgende club.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Beste mongool,
Wij zijn hartstikke blij met je geestelijke afwijking. Omwille het feit dat we de afgelopen 40-45 jaar geen kut gepresteerd hebben, gaan we er vanuit dat de enige reden dat je hier zit automutilerend gedrag betreft. Om deze reden hebben we sinds dit jaar een sponsorcontract met PsyQ en geven we bij elke seizoenskaart 10% korting op een veel te dure test die aantoont wat we toch al weten: je bent helemaal stapelgek om geld uit te geven aan deze onzin. Zoek een andere hobby, ga vissen ofzo. Godverdomme zeg.
Met vriendelijke groet,
Jan"
Ik gok zoiets.
Het erge is dat het ook gewoon voor ons op gaat..
Bezinningsperiode.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Lijkt me logisch als Koeman de Pel straks meeneemt naar zijn volgende club.
Ik hoor net dat je vakantie hebt, dus tijd zat.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Ik kan eens bellenMaar nooit tijd voor gehad
Ik geen mail, pa geen mail, broer wel mail
Ik heb hem verlengdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je vakantie hebt, dus tijd zat.
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hem verlengdNou ja even ander vakkie aangeklikt en hopen op verplaatsing
Ah, klein eindje dus maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ah, klein eindje dus maar.Omdat W1 leuker is dan W3, en dan hoef ik niet meer zo te kloten om het vak op te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat W1 leuker is dan W3, en dan hoef ik niet meer zo te kloten om het vak op te komenW1 is inderdaad wel vaak lekker bezig. Mooi uitzicht op vanaf VVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ah, klein eindje dus maar.Dat ik haar niet meer het vak op hoef te smokkelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde geldt voor Sjaak en een zooitje andere.
Lijk godverdomme wel een Mexicaan.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2014 15:25:17 ]
Ik niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:27 schreef Happel het volgende:
Zal nog moeilijk worden om op W1 te komen denk ik zo. Iedereen zal daar heen willen.
Als een deel van W1 zich nou naar W2 en W3 verplaatst, wordt het daar net zo'n feest.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:27 schreef Happel het volgende:
Zal nog moeilijk worden om op W1 te komen denk ik zo. Iedereen zal daar heen willen.
Nee, ik ook niet. Maar het is natuurlijk een opkomend vak qua sfeer, dus alle ventjes inclusief HMF en co willen daar heen.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar het is natuurlijk een opkomend vak qua sfeer, dus alle ventjes inclusief HMF en co willen daar heen.
Doe je toch iets verkeerd. Nooit problemen daar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Rot even gauw op joh mafketel. Heb genoeg jaren op Z gestaan, tot daar ineens allemaal tyfusventjes in de range 14-18 gingen staan, zich gedragend als de fanatics van het vak.
Vorig jaar twee-drie knokpartijtjes met dat soort debieltjes gehad, mezelf rot geërgerd en nu naar W1, alwaar ik lekker sta te ouwehoeren met 40-45 mensen die ik nog nooit gezien heb.
Trouwens. Ik ga naar W1, hele massaverplaatsing. Is geen toeval gek. Ik ben fucking Noach in eigen persoon. Ik splijt rivieren naar het beloofde land.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe je toch iets verkeerd. Nooit problemen daar.
Ja, maar die deden er tenminste wat aan. Tegenwoordig geen vuiltje meer aan de lucht.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:48 schreef Helpmefok het volgende:
Jouw maten ergerden zich ook kapot aan die gastjes. Zo'n lange kale met een bril en die beetje gezettere gozert (of was jij dat nou, hihi). Dus ik ben zeker niet de enige.
Anders kom ik toch gewoon naast jou staanquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:27 schreef Happel het volgende:
alleen sjaak en ik tochquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat ik haar niet meer het vak op hoef te smokkelen
Zelfde geldt voor Sjaak en een zooitje andere.
Lijk godverdomme wel een Mexicaan.
Moet je wel willen inderdaad.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Anders kom ik toch gewoon naast jou staan
Dat klinkt bekend.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
Krijg ook de magazine niet, dus ik ben een anonieme SK-Houder
Alsof die ooit zijn zolderkamer af komt.quote:
Ik denk dat ze bij het videoteam gigantisch veel pics en filmpjes van Charmed hebben.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:41 schreef Luni het volgende:
Goh, andersom hebben ze er totaal geen problemen mee......
http://www.skoften.net/vi(...)ction_ref_map=%5B%5D
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij het videoteam gigantisch veel pics en filmpjes van Charmed hebben.
Ik zeg toch: meerdere keren tikken gevallen. Had alleen niet het idee dat het nog ging veranderen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, maar die deden er tenminste wat aan. Tegenwoordig geen vuiltje meer aan de lucht.
Deka, da blonde wef wat je mee had genomen, wat zigeuners.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alleen sjaak en ik toch
Wie smokkel je nog meer mee het vak op dan
Joh man, ik kan ook gewoon zoals zondag het hekkie over hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:48 schreef Helpmefok het volgende:
Deka, da blonde wef wat je mee had genomen, wat zigeuners.
Kopuh? Volgens de voorkant kosten ze 3,99. Voor jou de luttele prijs van 3,95.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nee. Ben undercover, naar het schijnt.
Ik weet man. Met jouw lengte geen probleemquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Joh man, ik kan ook gewoon zoals zondag het hekkie over hoor.
dat is 1 keer geweest aapjequote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deka, da blonde wef wat je mee had genomen, wat zigeuners.
Bizar, ja. En gewoon vanaf 2010/2011 zijn ze meer dan 70 euro gestegen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:51 schreef Dekatria het volgende:
Ik schrik er wel van hoe groot het verschil qua prijs met bijv PSV is. Bijna 50 pietermannen.
Eind meiquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom gewoon effe langs op W1'tje joh.
Wanneer moet de poet trouwens overgemaakt worden?
Gijp is altijd anti degene waar het makkelijk bij scoren isquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:41 schreef PIETR het volgende:
Vind hem altijd zwaar anti Feyenoord die Gijp. Nu ook weer over Pelle.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:36 schreef Helpmefok het volgende:
Volgens Gijp hadden we op plek 16-18 geëindigd zonder Pellé.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:41 schreef PIETR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah joh, dat zegt hij omdat boskamp naast hem zit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:41 schreef PIETR het volgende:
Maak Feyenoord niet belangrijker dan ze zijn. Gijp is anti alles tenzij Barcelona.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:41 schreef PIETR het volgende:
Serieus? Hmmm, voor mijn gevoel valt dat best mee...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:21 schreef Helpmefok het volgende:
Ik wist eigenlijk niet dat Groningen een angstgegner was. We hebben daar in de 9 potten die we speelden in de Euroborg, 1 keer gewonnen
Het anti is bij Feyenoord altijd nog wat groter heb ik het gevoel, komt volgens mij inderdaad omdat Mario er ontslagen is en omdat hij het er zelf in de jeugd niet gered heeft. Kan er niet wakker van liggen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gijp doet toch zo omdat Been zijn kontmaatje is.
Zo ja, de enorme pegel!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Serieus? Hmmm, voor mijn gevoel valt dat best mee...
Die wedstrijd die we wonnen kan ik me iig nog wel goed herinneren, 2x vlak na elkaar de hele buurt bij elkaar geschreeuwd. Eerst omdat die Granqvist nog gelijk maakte en daarna omdat Vlaar alsnog de 2-3 erin schoot
Svenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:15 schreef Muto het volgende:
Darryl Darryl Janmaat is ziek. Sven van Beek zal voor hem spelen.
Ja las het net op FB.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:05 schreef Happel het volgende:
Boefies hebben Rotterdam vannacht volgehangen met posters van geef Ajax zijn gezicht terug.
Dan ga ik vanavond in Amsterdam posters van Jan-Joost ophangen met als onderschrift Alsjeblieft.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:05 schreef Happel het volgende:
Boefies hebben Rotterdam vannacht volgehangen met posters van geef Ajax zijn gezicht terug.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan ga ik vanavond in Amsterdam posters van Jan-Joost ophangen met als onderschrift Alsjeblieft.
[..]
Dan ga ik vanavond in Amsterdam posters van Jan-Joost ophangen met als onderschrift Alsjeblieft.
Hardop lachen hier.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Utrecht uit is niks. Wint PSV gemakkelijk met 3-0.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:18 schreef arjan1112 het volgende:
Is Utrecht in vorm ? die spelen zo tegen psv..
[..]
[..]
God-ver-dommequote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Hoezo? Dat sloeg nergens op.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat Pelle mede ook.gescorst.is vanwege dat Jan Joost verhaal. Ik dacht alleen vanwege die elleboog en het slopen van die camera. Triest als hij echt mede omdat jan joost verhaal geschorst is.
Daar schors je toch geen spelers voor.quote:
Het was niet de eerste keer dat hij zich achterlijk gedroeg buiten het veld.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar schors je toch geen spelers voor.
Als KNVB niet nee, als Feyenoord kan ik me maatregelen wel voorstellen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar schors je toch geen spelers voor.
Nee hij suggereerde dat een verslaggever voor Ajax is omdat hij dat kan zien aan zijn gezicht. Als hij had gezegd: ''Je bent voor Ajax, want je hebt met Frank de Boer en de schaal op de foto gestaan toen Ajax kampioen werd'' had hij nog een punt gehad. Dit is gewoon dom.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij vraagt voor welke club iemand is hoezo achterlijk?
Ik kijk zo goed als nooit Jupiler League hoor, maar dat hele Dordrecht is toch na de winterstop ingezakt? Van Nieff terug naar Groningen, Lima naar de zandbak.. Dan mis je meteen een paar dragende spelers, dan weet ik niet of je dat inzakken aan Hahn kan wijten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:51 schreef SomebodyReal het volgende:
Onze nieuwe keeper Hahn keept de laatste weken echt onzeker. Zie hem nou niet echt als een opvolger voor Mulder..
Fijnquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:51 schreef SomebodyReal het volgende:
Onze nieuwe keeper Hahn keept de laatste weken echt onzeker. Zie hem nou niet echt als een opvolger voor Mulder..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ken gebeuren toch?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
We kennen ook gewoon thuisblijven. 4-4-2 spelen met Te Vrede en Schaken in de spits.twitter:Mkrabby twitterde op zondag 09-03-2014 om 10:31:27Op naar Groningen waar #Feyenoord in een verrassende opstelling zal aantreden, met een versterkt middenveld en vermoedelijk zonder Boëtius. reageer retweet
Plan Blessquote:Op zondag 9 maart 2014 10:32 schreef Muto het volgende:
We kennen ook gewoon thuisblijven. 4-4-2 spelen met Te Vrede en Schaken in de spits.twitter:Mkrabby twitterde op zondag 09-03-2014 om 10:31:27Op naar Groningen waar #Feyenoord in een verrassende opstelling zal aantreden, met een versterkt middenveld en vermoedelijk zonder Boëtius. reageer retweet
Bless.
Wie het weet mag het zeggen. Als Goossens en Vormer niet in de basis staan, wie dan wel? Bakkal zal toch niet? Gaan ze met Kongolo op het middenveld spelen ofzoquote:Jean-Paul Boëtius zal zondag niet in de basis starten bij Feyenoord. Dat weet Feyenoordpings te melden. Ronald Koeman start tegen FC Groningen met twee aanvallers: Mitchell Te Vrede en Ruben Schaken.
Verder zullen de Rotterdammers aantreden met een enigszins verrassende 4-4-2 opstelling. De volledige opstelling zal een uur voor het duel bekend gemaakt worden. Daarin zullen John Goossens en Ruud Vormer niet bij de eerste elf zitten, waar ook Samuel Armenteros niet in de basis start.
FC Groningen – Feyenoord begint om 14.30 in de Euroborg.
Ga ook lekker in de tuin zitten, biertje erbij, radio Rijnmond aan. Heerlijk man.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:22 schreef TC03 het volgende:
Ik ga vandaag van het weer genieten en me niet bezig houden met Feyenoord.Seizoen is toch al klaar wmb.
Groningen kennende zullen jullie wel winnen. FCG kan er echt helemaal niks van de laatste tijd.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:32 schreef Muto het volgende:
Bless.
Wordt sowieso een gewichtig duelquote:Op zondag 9 maart 2014 11:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bakkal tegen Zeefbuik gaat wel mooie duels opleveren.
Een zwaar duel tussen de twee grootmachten.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bakkal tegen Zeefbuik gaat wel mooie duels opleveren.
Feyenoord moet winnen, ik verwacht wederom een teleurstelling...quote:Op zondag 9 maart 2014 13:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ah joh, Groningen is na de winterstop helemaal niks meer. Verwacht een simpele 0-3.
Kongolo CVM, 5-3-2 lijkt me sterk.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:25 schreef PIETR het volgende:
5 verdedigers tegen Groningen? Laffe opstelling. Of speelt Kongolo op het middenveld?
Denk dat Kongolo voor de verdediging speelt ja.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:25 schreef PIETR het volgende:
5 verdedigers tegen Groningen? Laffe opstelling. Of speelt Kongolo op het middenveld?
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 10:21 schreef Muto het volgende:
Mijn god.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ken gebeuren toch?![]()
Lijkt me onzin eerlijk gezegd.quote:
Dat bedoel ik eigenlijk ook, Martins Indi LM lijkt me onzinquote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 10:21 schreef Muto het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ken gebeuren toch?en dat is dus onze nieuwe keeper.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Tja, je moet wat..quote:Op zondag 9 maart 2014 14:37 schreef Typisch het volgende:
wat is dat trouwens voor debiels
Van Beek is toch geen opkomende back joh
Ja, je moet gewoon normaal doen.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, je moet wat..
Goed gecoacht net trouwens door Mulder
Dit jaquote:
Tja, geen Janmaat, en iemand moet toch op rechts hè.quote:
Eerder niet inderdaad.quote:
Tja, zelfs bij 4-0 is Feyenoord in staat om te verliezenquote:Op zondag 9 maart 2014 14:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Feyenoord - ADO 4-0 4-1 4-2 werd bijna 4-3 nog
Dit dus.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:48 schreef Grifte het volgende:
Nog een seizoen Mulder ga ik niet trekken.
Beter gaat die Hahn weer normaal presteren, en in de voorbereiding Erwin het elftal uit spelen.
Weer Feyenoorders in thuisvakken aanwezig? Zo ja, Abou to the rescuequote:Op zondag 9 maart 2014 14:52 schreef Muto het volgende:
Volgens mij weer vechtpartijen in het stadion
stewards bij de vakken naast het uitvak volgens mij jaquote:Op zondag 9 maart 2014 14:52 schreef Muto het volgende:
In ieder geval wel wat opstootjes aan het geluid te horen.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:52 schreef Muto het volgende:
Vakkundig buiten beeld gehoudenquote:Op zondag 9 maart 2014 14:52 schreef Muto het volgende:
Gelukkig is de thuisploeg altijd verantwoordelijk voor wie er in het stadion zit op een thuisvak. Moeten ze hun registratie maar op orde hebben.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
In ieder geval wel wat opstootjes aan het geluid te horen.
Zit die dikke weer te rellen?quote:Op zondag 9 maart 2014 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
stewards bij de vakken naast het uitvak volgens mij ja
als ik whatsapp mag geloven
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 15:00 schreef Paxcon het volgende:
Feyenoord hooligans in het vak naast ons...
Hele grimmige situatie
Lekker in het stadion Fokken. In Groningen kan hetquote:
In Zwolle ookquote:Op zondag 9 maart 2014 15:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Lekker in het stadion Fokken. In Groningen kan het
twitter:keuningmatthijs twitterde op zondag 09-03-2014 om 15:03:13Weer onrust met Feyenoorders in thuisvak. Nu ME bij groep op 2e ring. Net vechtpartij in trappenhuis nadat Z-side hek doorbrak. #grofey reageer retweet
quote:
Ha ja dus ouwe baae.quote:
Het is dat we voorstaan, dit is echt niet om aan te gluren.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dit moet echt de saaiste wedstrijd zijn die ik ooit gezien heb
kan er ook amper blij mee zijnquote:Op zondag 9 maart 2014 15:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is dat we voorstaan, dit is echt niet om aan te gluren.
Dat is waar..quote:
Feyenoord heeft al vroeg de voorsprong gepakt en nog steeds de 2e niet gescoord... Wat leert de ervaring ons?quote:Op zondag 9 maart 2014 15:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Adelaars staan ook voor tegen de pony club lees ik net.
Mooi weekend als het zo blijft allemaal.
Kan je ook verwachten met het dodelijke driehoek Immers, Te Vrede en Schaken voorinquote:Op zondag 9 maart 2014 15:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is dat we voorstaan, dit is echt niet om aan te gluren.
Bij een normale club is dat ook zo.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:15 schreef Vasion het volgende:
Die commentator denkt dat als Feyenoord de 0-2 maakt het over is.
Dit is waarschijnlijk zijn eerste Feyenoord wedstrijd de laatste 8 jaar...quote:Op zondag 9 maart 2014 15:15 schreef Vasion het volgende:
Die commentator denkt dat als Feyenoord de 0-2 maakt het over is.
Zou wel lekker zijn als Rodney nu ook maar bij Feyenoord tekent.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Ey Kongolo ligt maar tot 2015 vast volgens de OP. Mag wel verlengd worden
Tja als hij ziet dat zijn broer nu ook een eerlijke kans krijgt, en die pakt, zal toch wel een motivatie zijn om bij te tekenen lijkt me. Zeker als je weet dat de volgende jaren nog genoeg jeugd nodig is om het elftal in te vullen, als hij echt zo goed is krijgt hij echt wel zijn kans.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn als Rodney nu ook maar bij Feyenoord tekent.
Beenquote:Op zondag 9 maart 2014 15:23 schreef RvLaak het volgende:
Mario zegt ook: bij 0-2 is het gespeeld
,) ?
Kennen die anaallisten Feyenoord nou echt niet???
Lijkt van niet. Al brengt groningen ook 0,0quote:Op zondag 9 maart 2014 15:23 schreef RvLaak het volgende:
Mario zegt ook: bij 0-2 is het gespeeld
Kennen die anaallisten Feyenoord nou echt niet???
Beter in de zomer tot 2017 verlengen. Liever nog langer.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn als Rodney nu ook maar bij Feyenoord tekent.
Eensch. Zet jij hem vast klaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |