Nee dat is weer de overtreffende trap. Maar eens wat beter kijken als je bijv. een buitenspeler wilt halen wat hij bij balverlies doet, loopt hij mee met een opkomende back, wat zeggen voormalige trainers over zijn persoonlijkheid etc.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je naar mentaliteit gaat kijken, heb je dalijk 11 Danny Buijsen op de bank.
voor mij nog 1 uur metro en 20 minuten lopen en 10 min busquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier nog 1
6 uur treinen voor 90 minuten kut voetbal
Gofetedomme, nou jat je weer mijn opmerkingquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier nog 1
6 uur treinen voor 90 minuten kut voetbal
Ach, dat ene uurtje kan er dan ook nog wel bijquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gofetedomme, nou jat je weer mijn opmerking
Het is voor jou trouwens gewoon 3:23 uur heen en 3:26 uur terug he.![]()
![]()
croissantje, warme drank met rum, biertje erbij, lekkere broodjes van A. Komt helemaal goedquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, dat ene uurtje kan er dan ook nog wel bij
De broodjes van A.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
croissantje, warme drank met rum, biertje erbij, lekkere broodjes van A. Komt helemaal goed
Ik neem Whisky mee. Ik wil die dag echt naar de klotequote:Op donderdag 6 maart 2014 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
croissantje, warme drank met rum, biertje erbij, lekkere broodjes van A. Komt helemaal goed
alweerquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik neem Whisky mee. Ik wil die dag echt naar de klote
Alweer naar de klote of alweer Whisky?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alweernet zoals zaterdagavond / nacht
naar de klotequote:Op donderdag 6 maart 2014 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alweer naar de klote of alweer Whisky?
Want die was ik zaterdag vergeten te kopen
Wil hem nog wel iets dieper hebben zittenquote:
nog dieperquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wil hem nog wel iets dieper hebben zitten
Vraag me af of ze in de trein ook coke uitdelen alsof het niets kost
Jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:49 schreef ace_eleven het volgende:
Hij heeft in ieder geval lekker de tijd om m in te rijden
quote:De oefeninterland tegen Frankrijk (2-0, verlies) is geen wedstrijd waar bondscoach Louis van Gaal met veel plezier op terugkijkt. De oefenmeester heeft in de wedstrijd echter wel enkele lichtpuntjes gezien. Het spel van de Feyenoord-debutant in Oranje Jean-Paul Boëtius hoort daar onder andere bij.
'Ik ben over Jean-Paul Boëtius en Quincy Promes zeer tevreden. Ze hebben zich goed laten zien en zijn in de tactische discipline blijven spelen. Ze hebben gegeven wat ze waard zijn. Natuurlijk heb je een andere voorhoede als Arjen Robben, Jeremain Lens en Kevin Strootman erbij zijn. Maar volgens mij voldeden Boëtius en Promes', aldus Van Gaal in De Telegraaf.
Lex zou dat niet doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |