SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
waar gaat dit over?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Ter plaatse bleek het te gaan om een eenzijdig ongeval. De bakfiets van een vrouw was in een bocht naar rechts gekanteld. De dochter van de vrouw, die in de bakfiets zat, bleef gelukkig ongedeerd. De vrouw zelf had echter minder geluk. Zij kwam met haar hoofd op straat terecht
Daar rij ik morgen weer met de tram langsquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:12 schreef wietparkiet het volgende:
Winkelcentrum keiland ook niet waarschijnlijk
trouwens die vomar daarwat een nors kkrpersoneel werkt daar zeg gvd
winkel nu uit principe gewoon bij de AH
Ik denk steeds dat je Mono bent door je UIquote:
Ditquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat je Mono bent door je UI
hahaha maaggdjeeequote:
sorryquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat je Mono bent door je UI
Ik weet niet of ik morgen naar school ga. ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee en ik zit nu een half jaar uit mijn neus te vreten bij wijze vanquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Daar rij ik morgen weer met de tram langs
123quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:15 schreef FL_Freak het volgende:
typ 123 als je een spannende date wilt met littlebrownie :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |