Mag, Of agga. Kan ookquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jajajaja ik kom binnenkort wel langsdriften inveurburg
Kan, die abbs gaan je niet helpen als deze leipe motherfucker langs komt opgegroeid op de STRAAT broer OP DE STRAATquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Kan, die abbs gaan je niet helpen als deze leipe motherfucker langs komt opgegroeid op de STRAAT broer OP DE STRAAT
hahahquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Ik pop je motherfuking snavel vriend, kaolo eendje. grrrr
Idd... Topics waar mensen moeite voor doen worden door hordes nieuwe users direct afgebrand met 'quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:16 schreef Fascination het volgende:
Eens. Vind klb eigenlijk niets meer aan.
haha kkr eend gewoon die poten door midden breken en snavel kapot trappen kkr eendquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Ik pop je motherfuking snavel vriend, kaolo eendje. grrrr
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:50 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
haha kkr eend gewoon die poten door midden breken en snavel kapot trappen kkr eend
Sinds het tieten verbod is dat helaas slechts in mindere mate nog mogelijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Iedereen doet stoer over klb 1,0 maar zorgt niet dat klb 2.0 ook leuk wordt
ja en dan kom ik die hoek om en klik klak paf paf madafakaquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:50 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
haha kkr eend gewoon die poten door midden breken en snavel kapot trappen kkr eend
Ik zeg motie van wantrouwenquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Sinds het tieten verbod is dat helaas slechts in mindere mate nog mogelijk.
R=R mattiequote:Op donderdag 6 maart 2014 23:52 schreef Dyll het volgende:
pls blauwe teiger R en R = bACK of ik zet brakka
Jy was sowieso so iemand die dan nicks back gafquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jy was sowieso so iemand die dan nicks back gaf
Dus je zit mij gewoon voor lul te zetten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Ik deed sowieso niet R= R kkr op joh
Ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:57 schreef Dyll het volgende:
[..]
Dus je zit mij gewoon voor lul te zetten.
Hij lultquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:57 schreef Dyll het volgende:
[..]
Dus je zit mij gewoon voor lul te zetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |