SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent lelijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:13 schreef Sauslepel het volgende:
TS, pics van jezelf. Wellicht komen die liefdes dan nog wel
Fobo. Daar heeft tegenwoordig ook niemand meer van gehoord.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:13 schreef Sauslepel het volgende:
Als je verliefd op dr bent mag ik dr nog wel neuqen he?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:13 schreef Sauslepel het volgende:
Fobo ken ik wel, maar is meestal leegquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:14 schreef cherishable het volgende:
[..]
Fobo. Daar heeft tegenwoordig ook niemand meer van gehoord.
Ja, maar ik eerst. Dus jij mag in oud zaad gaan soppenquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:14 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Als je verliefd op dr bent mag ik dr nog wel neuqen he?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dus we moeten gaan ruzieën en discussiëren en verliefd op elkaar worden?
dit laat ik aan iemand anders over, ik Fok! Mobielquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Link naar een KLB 1.0-topic svp.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:11 schreef cherishable het volgende:
Vroeger, ooit, zat TS nog vrij veel op Fok! En als er dan een topic werd gestart werd er daadwerkelijk zo snel gereageerd dat er binnen de kortste keren een nieuw topic gestart moest worden. Mét intriges, ruzies, liefde, discussies en fantastischheid. Ik ben terug en het is niet meer hetzelfde.
Klacht: Nostalgie..huilde TS zachtjes, met een usernummer van 300.000+.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Newbie.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Misschien.. Heul misschien had ik daarvoor wel een andere usernamequote:Op donderdag 6 maart 2014 22:24 schreef Enchanter het volgende:
Tief toch op met je kuttopics
Jaaaaa, dat zeggen ze ALTIJD, het is goed met je.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:26 schreef cherishable het volgende:
[..]
Misschien.. Heul misschien had ik daarvoor wel een andere username
Dat zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:26 schreef cherishable het volgende:
[..]
Misschien.. Heul misschien had ik daarvoor wel een andere username
Ja, want jij bent hier al heel lang.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:40 schreef BozeHaas het volgende:
Terechte klacht, nieuwe users hebben het merendeels verpest.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hey zullen we ergens gezellig praten?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hey zullen we ergens gezellig praten?
Jajajaja ik kom binnenkort wel langsdriften inquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |