Rienk blijft Rienk, zo star als een plank.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:18 schreef Joezi het volgende:
En is jullie punt in de COS een beetje doorgedrongen denken jullie?
Rood vogeltje doet het goed bij mijquote:Op maandag 10 maart 2014 02:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben ook beter in midden in een gesprek vallen en meebazelen.
Het zal net zoveel doordringen als dat Billy denkt dat Ruud haar potentiëel als moeder van zijn kinderen ziet.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:18 schreef Joezi het volgende:
En is jullie punt in de COS een beetje doorgedrongen denken jullie?
Beukennootjes!quote:Op maandag 10 maart 2014 02:22 schreef mootie het volgende:
Ik heb geen rode vogeltjes, wel eekhoorns.
Ze veren pas op als er een tiet of iets wat een kut lijkt in beeld schiet, vermoeiend bestaan.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:28 schreef mootie het volgende:
En walnoten! De loten schieten echt overal uit de grond. Eekhoorns zijn niet zo goed in onthouden, geloof ik.
Zo duur! Niet voor de eekhoorns.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze veren pas op als er een tiet of iets wat een kut lijkt in beeld schiet, vermoeiend bestaan.
Eekhoorns?quote:Op maandag 10 maart 2014 02:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze veren pas op als er een tiet of iets wat een kut lijkt in beeld schiet, vermoeiend bestaan.
lol....gelukkig zitten er niet 200 te SC''en in de COSquote:Op maandag 10 maart 2014 02:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Of zondagnacht om 3 uur de beste tijd is is een ander verhaal.
Ik durf niet met zekerheid te zeggen of bds zich er van bewust is dat hij nog steeds off topic is.quote:Op maandag 10 maart 2014 03:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol....gelukkig zitten er niet 200 te SC''en in de COS
Gek hè? Allemaal debielen die wel hun eigen rugzak kwijt willen in een COS, maar niet elders.quote:Op maandag 10 maart 2014 03:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol....gelukkig zitten er niet 200 te SC''en in de COS
Scheelt weer 3 penalty's en onnodige rode kaarten.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Strootman kruisbanden gescheurd, weg WK. De man in vorm
Pietmans niet meer blauw . Wat een kut avaquote:Op maandag 10 maart 2014 12:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Strootman kruisbanden gescheurd, weg WK. De man in vorm
Liggend kan je schijten, maar het is beter als je ....... Oquote:
Ik schijt zittend, meestal in de cosquote:Op maandag 10 maart 2014 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liggend kan je schijten, maar het is beter als je ....... O
Bloementjesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:07 schreef Speedball het volgende:
[..]
De diaree vloeid daar rijkelijk idd, die muize keutels zijn een verfrissende afwisseling
Jij quote mij op iemand anders zijn post. Daar gaf ik antwoord op.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb het woord gescript 1 keer hier geschreven, en dat was naar aanleiding van een opmerking van iemand dat de mensen in het blauw.
Was als grap bedoeld.
Verder heb ik volgens mij mening gegeven over de streams en zaken die op de streams aangehaald weren.
Daar mag je het mee eens zijn of oneens.
Maar ik wil geen ruzie, en bedoel ook niks rot of naar tegen jouw.
Maar ik ben wel tever gegaan in sommige discussies en daar bied ik mijn excuus voor aan.
Heb ik ook al eerder gezegd
Maar nogmaals, ik ben hier niet om iemand in de zeik te nemen of te treiteren.
Hoop ook dat dat voor jou geld.
Dit was jouw onhandige postquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:02 schreef Punkman het volgende:
Dit gedrag van Billy is dus wat ik bedoel met je kan in de problemen komen.
Als dit gescript is vind ik dit een zeer slecht voorbeeld voor een (jonge) vrouw om je op te dringen aan een man die waarschijnlijk niks anders wil dan seks.
Nah, we vliegen elkaar al een tijdje deze avond in de haren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij quote mij op iemand anders zijn post. Daar gaf ik antwoord op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |