SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien ik de enige ben die hier niet zo lang geleden iets over facebook heeft gezegd ga ik er maar even vanuit dat je het over mij hebt. Ik heb ten eerste nooit geklaagd, het was maar een grap. Niks serieus. En ten tweede, jij bent degene die hier tript en huilt over dat ik geen verwijzingen naar jou toe moet maken maar tegelijkertijd zelf iedere mogelijkheid aanneemt om te bitchen. Net een wijf. Eerst roddelen en leugens verspreiden en dan steeds aankomen met onderhuidse steken. Dom wicht.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:19 schreef xminator het volgende:
In before autisten die gaan klagen over Facebok.
Wtf happened....quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Aangezien ik de enige ben die hier niet zo lang geleden iets over facebook heeft gezegd ga ik er maar even vanuit dat je het over mij hebt. Ik heb ten eerste nooit geklaagd, het was maar een grap. Niks serieus. En ten tweede, jij bent degene die hier tript en huilt over dat ik geen verwijzingen naar jou toe moet maken maar tegelijkertijd zelf iedere mogelijkheid aanneemt om te bitchen. Net een wijf. Eerst roddelen en leugens verspreiden en dan steeds aankomen met onderhuidse steken. Dom wicht.
Deze vrouw laat niks onbestraft gaan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Aangezien ik de enige ben die hier niet zo lang geleden iets over facebook heeft gezegd ga ik er maar even vanuit dat je het over mij hebt. Ik heb ten eerste nooit geklaagd, het was maar een grap. Niks serieus. En ten tweede, jij bent degene die hier tript en huilt over dat ik geen verwijzingen naar jou toe moet maken maar tegelijkertijd zelf iedere mogelijkheid aanneemt om te bitchen. Net een wijf. Eerst roddelen en leugens verspreiden en dan steeds aankomen met onderhuidse steken. Dom wicht.
Damn...dit is wel heel arrogant om te denken dat het gelijk over jou gaat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze was de enige die er iets over zei.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Damn...dit is wel heel arrogant om te denken dat het gelijk over jou gaat.
Dacht dat het over mij gingquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Damn...dit is wel heel arrogant om te denken dat het gelijk over jou gaat.
Wow serieus arcadia, ironisch dat je dit zegt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze was de enige die er iets over zei.Ik heb ook al 2 keer dezelfde steek naar haar gedaan, maar ik mag dat.
Raar he zijn sommigen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wow serieus arcadia, ironisch dat je dit zegt.![]()
dus zonder zeker te weten of die haar bedoelt, is het normaal om zo te reageren?
Jij
Als xmin het niet over haar had moet ze spijt betuigen, simpel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wow serieus arcadia, ironisch dat je dit zegt.![]()
dus zonder zeker te weten of die haar bedoelt, is het normaal om zo te reageren?
Jij meet met verschillende maten
Oke, maar je ontwijkt wat ik net zei.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als xmin het niet over haar had moet ze spijt betuigen, simpel.
Nee hoor, zonder zekerheid zo reageren is niet normaal. Maar ik wacht het even af. Kijken hoe het uitpakt. Ten eerste omdat het al wat langer speelt dan dit, ten tweede omdat zij het wel kunnen uitpraten zonder het een hele flamewar te maken (niet zoals anderen hier) ten derde omdat er een grote kans bestaat dat het daar wel over ging.quote:
Eerst had ik een opgewekte fallus, toen zag ik een gorilla en las dit stukje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ahhw, jammer voor je vriendin.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Eerst had ik een opgewekte fallus, toen zag ik een gorilla en las dit stukje.
Nu dus weer pompen
Wat van jou kwam was geen steek. Dat was gewoon een grapje. Xminator daarentegen is gewoon aan het bitchen. Wat erg storend is aangezien hij niet zo lang terug nog een meltdown had en mij toen verzocht geen verwijzingen over/naar hem te maken, maar zelf ondertussen dus wel doorgaat met bitchen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze was de enige die er iets over zei.Ik heb ook al 2 keer dezelfde steek naar haar gedaan, maar ik mag dat.
Wat fijn dat ik niet de enige ben die labiel isquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat van jou kwam was geen steek. Dat was gewoon een grapje. Xminator daarentegen is gewoon aan het bitchen. Wat erg storend is aangezien hij niet zo lang terug nog een meltdown had en mij toen verzocht geen verwijzingen over/naar hem te maken, maar zelf ondertussen dus wel doorgaat met bitchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |