abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137462166

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137462185
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:19 schreef xminator het volgende:
In before autisten die gaan klagen over Facebok.
Aangezien ik de enige ben die hier niet zo lang geleden iets over facebook heeft gezegd ga ik er maar even vanuit dat je het over mij hebt. Ik heb ten eerste nooit geklaagd, het was maar een grap. Niks serieus. En ten tweede, jij bent degene die hier tript en huilt over dat ik geen verwijzingen naar jou toe moet maken maar tegelijkertijd zelf iedere mogelijkheid aanneemt om te bitchen. Net een wijf. Eerst roddelen en leugens verspreiden en dan steeds aankomen met onderhuidse steken. Dom wicht.
pi_137462799
Arcadia, je hebt de hele topicnummering verpest. :')
pi_137464077
Oeps _O-
pi_137464370
Gezellig... :')
pi_137464733
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:16 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Aangezien ik de enige ben die hier niet zo lang geleden iets over facebook heeft gezegd ga ik er maar even vanuit dat je het over mij hebt. Ik heb ten eerste nooit geklaagd, het was maar een grap. Niks serieus. En ten tweede, jij bent degene die hier tript en huilt over dat ik geen verwijzingen naar jou toe moet maken maar tegelijkertijd zelf iedere mogelijkheid aanneemt om te bitchen. Net een wijf. Eerst roddelen en leugens verspreiden en dan steeds aankomen met onderhuidse steken. Dom wicht.
Wtf happened....
pi_137465493
quote:

[..]

Deze vrouw laat niks onbestraft gaan.
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:11:03 #8
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137465575
quote:

[..]

Damn...dit is wel heel arrogant om te denken dat het gelijk over jou gaat.
pi_137465670
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:11 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ze was de enige die er iets over zei. :') Ik heb ook al 2 keer dezelfde steek naar haar gedaan, maar ik mag dat.
pi_137465784
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:11 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dacht dat het over mij ging :(
pi_137465874
xmini vindt de nieuwe layout gewoon niks en wilde zijn ei daarover kwijt. Hij wil echter niet dat men denkt dat hij een ordinaire klager is, dus deed ie maar alsof iemand anders zou klagen.

Toch? :')
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:15:56 #12
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137465882
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:12 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ze was de enige die er iets over zei. :') Ik heb ook al 2 keer dezelfde steek naar haar gedaan, maar ik mag dat.
Wow serieus arcadia, ironisch dat je dit zegt. _O- :') dus zonder zeker te weten of die haar bedoelt, is het normaal om zo te reageren?

Jij meet met verschillende maten
pi_137465917
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:15 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wow serieus arcadia, ironisch dat je dit zegt. _O- :') dus zonder zeker te weten of die haar bedoelt, is het normaal om zo te reageren?

Jij
Raar he zijn sommigen.
pi_137465961
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:15 schreef Che_ het volgende:

[..]

Jij meet met verschillende maten
Als xmin het niet over haar had moet ze spijt betuigen, simpel.
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:18:45 #16
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137466039
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:17 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Als xmin het niet over haar had moet ze spijt betuigen, simpel.
Oke, maar je ontwijkt wat ik net zei.
pi_137466113
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:18 schreef Che_ het volgende:

[..]

Oke, maar je ontwijkt wat ik net zei.
Nee hoor, zonder zekerheid zo reageren is niet normaal. Maar ik wacht het even af. Kijken hoe het uitpakt. Ten eerste omdat het al wat langer speelt dan dit, ten tweede omdat zij het wel kunnen uitpraten zonder het een hele flamewar te maken (niet zoals anderen hier) ten derde omdat er een grote kans bestaat dat het daar wel over ging.

Ga je nu constant naar gaten in mijn praktijk zoeken omdat ik je een keer heb aangesproken :P ?
pi_137466124
Was dat vd meet nou echt?
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_137466125
quote:

[..]

Eerst had ik een opgewekte fallus, toen zag ik een gorilla en las dit stukje.
Nu dus weer pompen ;(
pi_137466227
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Eerst had ik een opgewekte fallus, toen zag ik een gorilla en las dit stukje.
Nu dus weer pompen ;(
Ahhw, jammer voor je vriendin.
pi_137466292
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Yup
pi_137466315
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:12 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Wat van jou kwam was geen steek. Dat was gewoon een grapje. Xminator daarentegen is gewoon aan het bitchen. Wat erg storend is aangezien hij niet zo lang terug nog een meltdown had en mij toen verzocht geen verwijzingen over/naar hem te maken, maar zelf ondertussen dus wel doorgaat met bitchen.
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:24:03 #24
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137466363
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja dat was echt. Met twee maten
pi_137466370
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:23 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat van jou kwam was geen steek. Dat was gewoon een grapje. Xminator daarentegen is gewoon aan het bitchen. Wat erg storend is aangezien hij niet zo lang terug nog een meltdown had en mij toen verzocht geen verwijzingen over/naar hem te maken, maar zelf ondertussen dus wel doorgaat met bitchen.
Wat fijn dat ik niet de enige ben die labiel is :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')