RTL7 zendt uit..quote:Saturday March 8
Afternoon Session (11.45am-5pm)
Fourth Round (Last 32)
Dean Winstanley v Stephen Bunting
James Wade v Kim Huybrechts
Michael van Gerwen v Andy Hamilton
Alex Roy v Ian White
Vincent van der Voort v Christian Kist
Raymond van Barneveld v Joe Murnan
Nigel Heydon v Brendan Dolan
Paul Nicholson v Terry Jenkins
Aden Kirk v Peter Wright
Ronny Huybrechts v Adrian Lewis
Kevin Painter v Andrew Gilding
Gary Anderson v David Pallett
Mensur Suljovic v Robert Thornton
Jamie Lewis v Simon Stevenson
Dave Chisnall v Mervyn King
Mark Webster v Paul Hogan
Evening Session (7pm-11pm)
Fifth Round (Last 16)
Eight Games on Two Stages
Sunday March 9
Afternoon Session (12.45pm-5pm)
Quarter-Finals
Evening Session (7pm-11pm)
Semi-Finals
Final
Format
Preliminary/First/Second Rounds – best of nine legs
Third Round – best of 17 legs
Fourth Round – best of 17 legs
Fifth Round – best of 17 legs
Quarter-Finals – best of 19 legs
Semi-Finals – best of 19 legs
Final – best of 21 legs
Ja. Bij mij werkt die.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:28 schreef Sportex het volgende:
Kijk jij via de rtl7 stream? Want die heeft flinke kuren bij mij.
Hm. ok. Bij mij springt 'ie om de zoveel tijd weer terug en spoelt 'ie hem vervolgens weer vooruit.quote:
In zijn eigen legs gooit hij beter heb ik het idee, dan is het lastig om te breken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nog geen 90 gemiddeld noem je redelijk?
Bedankt dit i pas 6 uur bekend.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Newton trekt zich terug wegens ziekte. Andrew Gilding automatisch door naar ronde 4.
Part moet er lekker mee stoppen .quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Hogan van de BDO geeft Part een pak slaag 5-0
Lekker bij Sky Sports PDC-toernooien verslaan, dat kan ie goed.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Part moet er lekker mee stoppen .
Doet die Bristow dat nog weleens ?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker bij Sky Sports PDC-toernooien verslaan, dat kan ie goed.
Die zit altijd in de studio met Dave Clark.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doet die Bristow dat nog weleens ?
jups, dit was een simpele overwinning...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Strak potje van Klaasen als ik het nu terug zie.
Vincent ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Darren Webster is een goeie speler hoor.
Van 5-3 naar 9-6quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
webster 9-6 vd voort
k. huybrechts 9-5 ross smith
hogan 9-3 vd pas
Vincent won manquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
webster 9-6 vd voort
k. huybrechts 9-5 ross smith
hogan 9-3 vd pas
wtf Kist 3-1 voorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:48 schreef Max23 het volgende:
Ze hebben de uitslag weer omgedraaid, nu staat er inderdaad dat Webster heeft gewonnen.
#viesdikquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jacques Nieuwlaat commentaar op de stream
Kopie van Chisnallquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, Wright wint nadat Smith 7 matchdarts op rij miste.
Wtfquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, Wright wint nadat Smith 7 matchdarts op rij miste.
Ik ook..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:00 schreef hafcfan het volgende:
Gelukkig heb Wright als winnaar voorspeld.
Barry Hearn plaatst nu weer vraagtekens bij die uitslag van PDC Resultsquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Vincent heeft dus toch gewonnen met 9-6.
Op deze manier maar beter ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik zie Taylor er nog voorgoed mee stoppen zo
Al had die liever het zelf geregisseerd met bijv een wereldtitel.quote:
Dit begint echt zielig te worden. Beetje van Bommel die terugkwam.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat Taylor binnenkort £ 3.000.000,- naar Target overschrijft en z'n oude darts pakt.
Ietsje zieliger nog, wel. Ik moet aan de hongerklop van Indurain denkenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit begint echt zielig te worden. Beetje van Bommel die terugkwam.
Ik ook. tov vorig jaar nog leuker weer.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:28 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb trouwens donders zin in de loting. Vindt ik altijd iets om naar uit te kijken
Inderdaad dat vind ik nou zo leuk om naar uit te kijken. Hopen dat Kist en Klaasen een beetje makkelijk loten. En de toppers elkaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook. tov vorig jaar nog leuker weer.
Zoveel goeie namen
Beetje Jocky Wilson aan zijn eind..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit begint echt zielig te worden. Beetje van Bommel die terugkwam.
Die ken ik niet echt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje Jocky Wilson aan zijn eind..
en dat mvg, lewis, (misschien) taylor een wat leukere tegestander treffenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Inderdaad dat vind ik nou zo leuk om naar uit te kijken. Hopen dat Kist en Klaasen een beetje makkelijk loten. En de toppers elkaar.
Barney-Phil zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en dat mvg, lewis, (misschien) taylor een wat leukere tegestander treffen
In ieder geval dat de hoofdpodium potjes boeiend worden. want for sure dat lewis, taylor en mvg op het hoofdpodium staan.quote:
Er komt na Spartacus een samenvatting van vanavond, maar je moet een livestream pakken of je moet naar itv4 kijken (Engels kanaal)quote:
Ze hebben kennelijk bij RTL op de site de link van de livestream weggehaaldquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:40 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Er komt na Spartacus een samenvatting van vanavond, maar je moet een livestream pakken of je moet naar itv4 kijken (Engels kanaal)
Die werkt bij mij voor geen flikker meer.. dusja dan zoek je verderquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben kennelijk bij RTL op de site de link van de livestream weggehaald
Ik heb een stream, maar heb het idee dat stream via RTL vaak een iets betere kwaliteit heeftquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:41 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Die werkt bij mij voor geen flikker meer.. dusja dan zoek je verder
Nazi-kapsel beats the power. Ik kon het WEL aanzien trouwensquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:34 schreef TserrofEnoch het volgende:
'Nazi-kapsel' Kirk is wel goed met bull zeg!
Eerste keer dat die vent speelde op tv hè..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:49 schreef hafcfan het volgende:
Kirk was trouwens ook maar matig, maar dat is tegenwoordig al voldoende.
Mooi verhaal voor zijn kleinkinderenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:54 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Eerste keer dat die vent speelde op tv hè..
Dat maakt het voor Phil nog ergerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:54 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Eerste keer dat die vent speelde op tv hè..
Lewis lukt wel qua omvang.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk gaat die Lewis en van Gerwen achterna
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:08 schreef hafcfan het volgende:
Deze reactie. Zie net dat die Hubbard nog maar 21 is. Denk toch wel een speler om in de gaten te houden,![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
heet hubbard serieus van bijnaam hotshot?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | 75 Peter Wright 9 v 8 Michael Smith 76 Ronnie Baxter 5 v 9 Adrian Lewis 77 Aden Kirk 9 v 7 Phil Taylor 78 Michael van Gerwen ... v ... James Hubbard LIVE 79 Justin Pipe 7 v 9 Dave Chisnall 80 Kevin Painter 9 v 5 Richie Burnett 81 Raymond van Barneveld 9 v 3 Mick Todd 82 James Wade 9 v 1 Michael Mansell 83 Steve Beaton 6 v 9 Brendan Dolan 84 Adam Hunt 5 v 9 Paul Nicholson 85 Terry Jenkins 9 v 4 Stuart Kellett 86 Kevin Dowling ... v ... Stephen Bunting LIVE 87 Mark Webster 9 v 5 Mark Walsh 88 Kevin McDine 8 v 9 Dave Pallett 89 Andy Smith 3 v 9 Gary Anderson 90 Steve Maish 1 v 9 Nigel Heydon 91 Ronny Huybrechts 9 v 6 Simon Whitlock 92 Jamie Lewis 9 v 8 Willie O'Connor 93 Robert Thornton 9 v 3 Jason Hogg 94 Mensur Suljovic 9 v 3 Tony Randall 95 Paul Hogan 9 v 3 Benito Van De Pas 96 Christian Kist 9 v 2 Antonio Alcinas 97 Wes Newton 0 v 9 Andrew Gilding 98 Dirk Van Duijvenbode 8 v 9 Joe Murnan 99 Kim Huybrechts 9 v 5 Ross Smith 100 Peter Hudson 8 v 9 Ian White 101 Andy Boulton 2 v 9 Dean Winstanley 102 Nick Fullwell 1 v 9 Alex Roy 103 Darren Webster 6 v 9 Vincent van der Voort 104 Rocco Maes 6 v 9 Simon Stevenson 105 Karl Merchant 4 v 9 Mervyn King 106 Andy Hamilton 9 v 8 Jelle Klaasen |
dat weet niemandquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:37 schreef TserrofEnoch het volgende:
Komt loting ook nog op tv? Of is het alleen een samenvatting van de partij en dan over naar de nachtprogrammering?
Ik vind hem zelf ook een beetje gehypet. Sommigen zeggen zelfs top 8, maar het is wel een geweldige speler, maar niet zo goed als de meeste zeggen denk ikquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:56 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik heb Bunting nog nooit goed zien gooien en ik heb hem zeker meer dan 4 partijen zien gooien. Is het een kerel die zijn kansen pakt en goed is op de dubbels of hoe komt het anders dat die gast zo hoog aangeschreven staat?
Net wat beelden op ITV, Whitlock vond schijnbaar dat Huybrechts constant op de vloer zat te tikken en stoorde zich daaraan.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:12 schreef Kw4Kje het volgende:
Ik schakelde net in, ik zag dat whitlock z'n tegenstander niet een hand wilde schudden, wat ging daar aan vooraf ???
Ik laat de leuke potten staan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Paul Nicholson v Terry Jenkins
Ronny Huybrechts v Adrian Lewis
Mensur Suljovic v Robert Thornto
Eens en Kist- Vvdv stand bye of Nicholson-Jenkins.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou zeggen voor op het hoofdpodium
Main Stagequote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:40 schreef TserrofEnoch het volgende:
Waarschijnlijk komt Aden Kirk op het hoofdpodium. Kijk 'm op de Engelse en nu net na de loting laten ze de herhaling van Kirk-Taylor zien. Britten worden helemaal gek als the Power van een nobody verliest, was ook al zo toen tegen Chizzy (toen het nog een kleine jongen was)
Hamilton was één van de weinige spelers die bleef kijken naar de loting.. (misschien om met een gerust hart te kunnen slapen) en dan wordt MVG getrokken xD
Die laatste slaat nergens op. Wright loopt daar gewoon overheen. Hadden veel beter Chisnall-King kunnen doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Main Stage
Aden Kirk v Peter Wright
[ afbeelding ]
Elke keer als Taylor verslagen wordt doen ze alsof zijn tegenstander een nieuw opkomend talent is dat het helemaal gaat maken. Dat viel al te merken toen ik op de Engelse keek. Maar Taylor is nou niet echt bepaald hetzelfde en de gemiddeldes waren ook weer niet zo hoog.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die laatste slaat nergens op. Wright loopt daar gewoon overheen. Hadden veel beter Chisnall-King kunnen doen.
Ohja krijgen we dat vloek gelul weerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:46 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Elke keer als Taylor verslagen wordt doen ze alsof zijn tegenstander een nieuw opkomend talent is dat het helemaal gaat maken. Dat viel al te merken toen ik op de Engelse keek. Maar Taylor is nou niet echt bepaald hetzelfde en de gemiddeldes waren ook weer niet zo hoog.
Wel lachen als Kirk dadelijk verliest tegen Wright dat ze bij RTL7 weer praten over de Taylorvloek.
Had Suljovic-Thornton dan wel willen zien.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:41 schreef Max23 het volgende:
Suljovic schakelt Thornton uit 9-7
Jenkins verslaat Nicholson 9-5
Hopen dat Jenkins nu eens ver komt. Top gozer. Dat commentaar van Jaques lijkt wel erg nep trouwens. Zo vooraf ingesproken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:41 schreef Max23 het volgende:
Suljovic schakelt Thornton uit 9-7
Jenkins verslaat Nicholson 9-5
oh bij mij doet die het. Ik heb zo geen andere stream misschien iemand anders?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
welke stream? rtl doet het weer niet en op andere streams zie ik engels voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |