200 euro vragen voor een bijna 2 jaar oude telefoon met krassen die nieuw 250 kost vandaag de dag is ook best welquote:
Gelukkig heet het daarom een richtprijs.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:35 schreef danos het volgende:
[..]
200 euro vragen voor een bijna 2 jaar oude telefoon met krassen die nieuw 250 kost vandaag de dag is ook best wel
Say what?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:12 schreef Osiris024 het volgende:
Sane chip ?
https://play.google.com/s(...)e.android.emmc_check
Of je niet 1 van de k#t toestellen hebt met een kapotte chipquote:
Dan zal ik het bij een Turkse belwinkel proberen te slijten als ik hem was.. 100 euro moet daar nog wel lukken.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:13 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Of je niet 1 van de k#t toestellen hebt met een kapotte chip
ter info
De `Sudden Death` gevoelige toestellen dus.
Install die app en als je ziet dat je toestel een brakke chip heeft kan je gelijk 150 euro zakken met je prijs![]()
Sudden death is niet meer van toepassing op telefoons die 4.2.1 of 4.3 draaien.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:13 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Of je niet 1 van de k#t toestellen hebt met een kapotte chip
ter info
De `Sudden Death` gevoelige toestellen dus.
Install die app en als je ziet dat je toestel een brakke chip heeft kan je gelijk 150 euro zakken met je prijs![]()
De Samsung "workaround"quote:Op zondag 9 maart 2014 22:08 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Sudden death is niet meer van toepassing op telefoons die 4.2.1 of 4.3 draaien.
Ik heb ook die zogenaamde kapotte chip maar nog nooit ergens problemen mee gehad.
Ook de recovery's hebben een update gekregen waardoor het issue volgens mij niet meer voorkomt. Ik flash regelmatig een nieuwe rom/kernel en nergens last mee.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:24 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
De Samsung "workaround"
Iedere wipe of flash fingers crossed
Nee dankje
Ik zal eens bij gaan lezenquote:Op zondag 9 maart 2014 22:32 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Ook de recovery's hebben een update gekregen waardoor het issue volgens mij niet meer voorkomt. Ik flash regelmatig een nieuwe rom/kernel en nergens last mee.
Ontopic: Mooie phone voor een mooie prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |