Dat is lastig danquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja, dat zal ongetwijfeld helpen alleen heb ik geen compressor
Een tandenborsteltje wellicht. Heel veel ruimte is er niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:29 schreef Fer het volgende:
Past er geen borsteltje tussen? Heb mijne pas net, nog niet gekeken.
Ja, er zit een uitneembaar filter direct voor de warmtewisselaar dat ik regelmatig schoonmaak. Blijkbaar kan er toch een beetje stof langs.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:46 schreef klipper het volgende:
Heb je geen filter voor de condensor zitten?
Heb zelf ook wel een warmtepompdroger, maar die is geheel zelfreinigend.
Kan ik proberen al denk ik dat de haartjes wat te zacht zullen zijn.quote:
Hmmm. Zo'n busje heb ik op mijn werk wel eens voorbij zien komen volgens mij was de luchtdruk niet zo hoog maar het proberen waard.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 07:07 schreef JurriaanK het volgende:
Er bestaat spuitbussen met lucht onder druk, om bv. naaimaschines schoon te maken.
Je hebt twee soorten, air duster en air booster. Deze laatste moet je goed vasthouden zoveel druk komt eruit. Nadeel ze zijn natuurlijk in een paar tellen leeg.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hmmm. Zo'n busje heb ik op mijn werk wel eens voorbij zien komen volgens mij was de luchtdruk niet zo hoog maar het proberen waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |