Jammer, ik vind Davy een goede vechter.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:45 schreef PSYCHEV het volgende:
David Grant vs. Roland Delorme is gecancelled een paar uur na de weigh-ins omdat Grant toen pas de uitslag van een MRI kreeg, heeft z'n meniscus gescheurd. Hij wilde vechten, maar dokters lieten het niet toe (logisch). Beide mannen krijgen wel hun performance money en alles vergoed e.d.
Vind het jammer! Dit was een van de betere prelim fights
Ik ga meequote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:55 schreef Nober het volgende:
Alexander Gustafsson vs. Jimi Manuwa
Michael Johnson vs. Melvin Guillard
Brad Pickett vs. Neil Seery
Gunnar Nelson vs. Omari Akhmedov
Ik voorspel 4 submissions. Is daar ergens een leuke bet voor, denk dat je dan heel erg binnen looptquote:Alexander Gustafsson vs. Jimi Manuwa
Manuwa is nog niet klaar voor een topper als Gustafsson. Geografisch gezien snap ik het wel
en je leert van elke loss, maar ik had Manuwa liever een kleinere stap zien maken.
Guillard blijft grappig om te zien tijdens interviews etc. wat een vent
Dit is echt een lekkere match-up, waarbij beide fighters een mooie kans hebben om te winnen.
Ik denk echter dat de skills van Johson in dit gevecht de doorslag zullen geven ten opzichte van de
skills van The Yound Assassin.
Neil who? Pickett zag er echt weird uit tijdens de weigh-insmaar ik geloof wel dat hij een mooie cut heeft gehad.
Akhmedov heeft enorm veel kracht en ook wel explosiviteit, maar hij is nog LANG geen complete MMA fighter. Zijn TDD is werkelijk waardeloos en met iemand als Nelson tegenover je heb je dan echt een fucking probleem.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:01 schreef Hooidraad het volgende:
Alexander Gustafsson vs. Jimi Manuwa
Fail Mark, jwz.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat was die site ook alweer met streams voor maincard
Ja, normaal log ik daar in en dan kan ik kijken nu stond er dat ik het moest kopen. Komt dus ook niet op youtube en facebook?quote:
Dana is je in de kont aan het nueken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, normaal log ik daar in en dan kan ik kijken nu stond er dat ik het moest kopen. Komt dus ook niet op youtube en facebook?
Yep. It is aaaaall over!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:42 schreef Nober het volgende:
UFC site is niet meer gratis, moet ineens betalen voor de stream!?
Zoals FXR zei, we worden de illegaliteit in gedwongen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:05 schreef Nober het volgende:
Ik heb toch godverdomme geen CC, zou ook niet weten waarom je dat nodig zou hebben bij een FREE trial!!!
Yesssquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:07 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC 171 is BAD ASS trouwens
Hendricks vs. Lawler + Condit vs. Woodley alleen die 2 fights al
alles is neergehaaldquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:06 schreef Tazmaniac het volgende:
FXR heeft normaal wel een fight pass linkje.. waar hang je uit???
quote:
RIPquote:And just like that it's over.
Thanks for the run guys I had a blast watching the fights with you all.
They've finally locked us out of grabbing the streams, and there's not much I can do about that.
I always said that if I couldn't provide you guys with HD streams, I would shut the site down. Unfortunately that day has finally come.
If things change in the future you'll know.
Thanks again everyone!
Martin Tylerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alleen bij voetbal is het leuk/goed, maar verder.. nee doe mij maar Amerikaans Engels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |