quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:19 schreef Hyaenidae het volgende:
Verliefd is een toverbal in meer dan duizend smaken.
Je moet het natuurlijk zefl weten maar mijn ervaring is dat het niet werkt. Voor je het weet heb je weer sex met elkaar en krijg je weer verwachtingen. Stel je komt een leuke andere meid tegen, dan krijg je weer jaloezie.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:41 schreef berend21 het volgende:
Maar het is wel een serieuze vraag.. Vrienden blijven of niet?
Juist...quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:12 schreef berend21 het volgende:
Ook weten we van elkaar dat wanneer onze ruzie met niet zoveel ruzies zou verlopen dat we perfect voor elkaar zijn.
Push ups in het centrum?quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:55 schreef Life2.0 het volgende:
pushups in het centrum, in de drukste winkelstraat
daarna die dikke ex neuken
quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:14 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
is nog nooit iemand dood aan gegaan en daarna heb je ballen weer terug
die ballen heb je nog niet terug want het gaat niet om de vrouwtjesquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:18 schreef berend21 het volgende:
[..]Ik heb ballen en het interesseert me vrij weinig wat onbekende van me denken en pushups zal ik geen indruk maken bij dames
Dat is geen probleem denk ikquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
die ballen heb je nog niet terug want het gaat niet om de vrouwtjeshet gaat erom dat jij weer een man durft te zijn, na een jaar lang in een luciferdoosje te hebben geleefd
Gast, geef fatsoenlijk antwoord of reageer niet.. Zeker zo een internetheldjequote:Op donderdag 6 maart 2014 19:23 schreef Life2.0 het volgende:
daarom even je ballen oprapen en terughangen, daarna antwoord geven
doe niet zo onzeker, ik val je niet eens aanquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:27 schreef berend21 het volgende:
[..]
Gast, geef fatsoenlijk antwoord of reageer niet.. Zeker zo een internetheldje
quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:27 schreef berend21 het volgende:
[..]
Gast, geef fatsoenlijk antwoord of reageer niet.. Zeker zo een internetheldje
Je hebt het duidelijk nog niet verwerkt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:12 schreef berend21 het volgende:
Mijn vriendin en ik zijn beide 20 jaar.
Hahaha, scherpquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:31 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je hebt het duidelijk nog niet verwerkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |